Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=634123
||
Citaat:
![]()
|
afgelopen vrijdag trouwens met Greyline opgetreden.
www.greyline.tk vette band. ![]() beetje technische 'core' shit.
|
de bands hiero zijn wel ok.
zwaar relaxte sfeer, enja.. wel een beetje een scene. de bands die populair hier rondom Drachten zijn: O'Hara Ill11! Voice Of Distress Beerstain
||
Citaat:
|
In Alkmaar heb je een grote crust scene.
Zooitje punk bands/paar ska bands/hiphop etc. Worden feesten gehouden in kraakpande vaak. PArkhof doet ook veel voor de scene. Binnenkort gaat daar the casualties optreden. ![]()
||
Citaat:
![]() maja uiteindelijk komt alles toch wel weer samen..
|
Hardcorescene is er niet echt in Rotterdam. Wel wat bands, maar die spelen hier dus nooit. Wel een poppunkscene en die is best groot enzo. Stardumb Records enzo. En nog veel punk(heel die tocado zooi etc etc). Maar niet echt hardcore helaas.
Maarja nederland is zo klein dat er gewoon een nationale hardcore scene is hehe. Anyways er zijn wel mensen bezig enzo. En een nieuwe tent(maar of daar iets anders gaat spelen dan punk weet ik niet). En ik hoop dat er over een jaar of 2 weer een beetje een scene is zoals vroeger, want nu is t armoe troef. Ik ga m'n best doen iniedergeval ![]() Arjan: Je speelt niet in the crivits, maar in een band met ex-crivits gasten toch?
|
hmm ik weet nu niet of je in crivits of in die band van ex-crivits speelt zoals deadnation zegt, maar ik weet wel dat ik dat heel vet vind.
crivits is de shit namelijk (tenminste, het minder poppy werk van ze)
|
ja het is eigenlijk crivits met een nieuwe naam ofzo, harbour. 21 november de studio in, voor een compilatie van new day records. en nog wat extra nummers eventueel. vanaf februari willen we shows gaan spelen, en de reacties zijn nu al volop positief hoorde ik.
maar rotterdam draait nu nog steeds om soporific ![]()
|
Ik koop bier om de scene te supporten hahaha. Nee ik doe een zine(dit weekend arjan!!!
![]()
||
Citaat:
boekt europese tours voor diverse bands heeft een eigen labeltje en ik speel in 3 bands, bezoek gemiddeld 2/3 shows per week en besteed 200 euro per maand aan platen/shirts/shows/oefenen/instrumenten spul ben ik dedicated?
||
Citaat:
En oja ik zoek een dubbel baspedaal. Anyone?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lifestyle en bands Verwijderd | 81 | 07-10-2005 17:43 | |
Liefde & Relatie |
groentje needs help GM | 45 | 02-07-2005 16:04 | |
Muziek |
Luistertopic. antigone | 500 | 11-02-2004 23:44 | |
Muziek |
Voor de de hippe hardcore en emo kidz sickboy | 251 | 04-01-2004 22:19 | |
Muziek |
welke band zou je nooit meer willen horen of zien? Human2.0 | 115 | 20-12-2003 17:49 | |
Muziek |
Playroll in de finale Rebirth Of Cool | 288 | 21-04-2003 18:23 |