Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 14:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 07-11-2003 @ 14:27:
god dat gaat wel over hoor, na een jaar. ik jankte 's nachts ook altijd alles bij elkaar, doe 'k nou ook niet meer
Ligt er denk ik aan hoe erg je verliefd bent, hoe je de tijd hebt besteed (lachen, lol maken, harten luchten) en hoevaak je elkaar ziet. Ik heb nu langer dan een jaar met mijn vriendin, maar er werd dus nog steeds gehuild... dit dus, omdat we elkaar maar 4 maal per jaar zien ofzo... en dat is tijdens vakanties (dan meestal dus wel meteen een aantal weken aan 1 stuk)

Verder ben ik het niet geheel met nare man eens, maar ieder zijn eigen mening.

Mijn verklaring voor mijn oneens zijn...
liefde is een verklaring van afhankelijkheid van die ander. Je wordt gewoonweg afhankelijk van die ander, omdat je je gevoelens met die ene deelt, je deelt je leven met die ene persoon. Tja... liefde is nu eenmaal niet rozengeur en mananschijn, er zitten ook nadelen aan verbonden... alhoewel ik dit niet echt een nadeel wil noemen. Heb je soms bindingsangst, nare man?

Overigens was mijn conclusie, van dat je het nog niet had meegemaakt, alleen gebaseerd op wat ik binnen dit topic over je vond. Sorry dat ik het verkeerd had, maar bedoelde daar verder ook niets mee, meer als voorbeeld dan iets anders.
Oud 07-11-2003, 16:50
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Bob De Bouwer schreef op 03-11-2003 @ 14:29:
ik en mn vriendin wonen zo'n 2 uur reizen van elkaar vandaan en toch houden we zo ongelofelijk van elkaar.
afgelopen weeked enorm liggen huilen alleen maar door 't idee dat ze zo weer weg zou zijn.
heeft iemand dat ook?
hm veel negatieve reacties zeg

Anyway kannik het me goed begrijpen... heeft er niets mee te maken of je buiten je vriendin ok niets te doen hebt.

Je geeft gewon veel om elkaar...good
Oud 09-11-2003, 09:46
steentje
steentje is offline
heb hetzelfde probleem gehad. Van mijn kant werd dat houden van steeds minder na een jaar en na 1,5 jaar heb ik het uitgemaakt.

Is erg vervelend zoveel van elkaar te houden....maar dat verandert wel...
Oud 11-11-2003, 18:20
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Is erg vervelend zoveel van elkaar te houden....maar dat verandert wel... [/B][/QUOTE]

Op een of andere manier komt die heeeel erg verkeerd bij mij over... Eerder prachtig, twee mensen die zoveel van elkaar houden, ik zou eerder hopen dat het altijd zp blijft.. ook al heeft het ook zo zijn nadelen in dit geval als je niet zo vaak als je wilt bij elkaar kan zijn
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 18:23
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
Bob De Bouwer schreef op 03-11-2003 @ 14:29:
ik en mn vriendin wonen zo'n 2 uur reizen van elkaar vandaan en toch houden we zo ongelofelijk van elkaar.
afgelopen weeked enorm liggen huilen alleen maar door 't idee dat ze zo weer weg zou zijn.
heeft iemand dat ook?
veel mensen hebben hier commentaar op, maar als jij je er lekker bij voelt, waarom niet?
mijn vriend en ik hangen al een jaar ongelooflijk aan elkaar en ik vindt het alleen maar prettig en kan me geen leven zonder hem voorstellen. wat anderen vinden is jammer, ik weet wat ik wil
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 15:23
Verwijderd
jullie zijn wel heel afhankelijk, ik zou meer genieten op het moment dat jullie bij mekaar zijn. Dan dat gevoel vasthouden tot de volgende keer, en niet steeds stil staan bij het feit da tjullie voor kortere periode afscheid moeten nemen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten