![]() |
|
eerste vriendje: na 1 week meer dan zoenen, na drie weken neuken
tweede vriendje: binnen 5 uur kennismaken, zoenen en neuken ![]() ![]() ik voelde gewoon aan dat het meer was dan een scharrel ![]() (uh huh)
||
Citaat:
Natuurlijk vond ik het heel erg. Maar ik wilde haar wel die ruimte geven. Natuurlijk verlangde ik naar haar als ik naast haar lag of als we samen onder de douche stonden. Ik werd er zowat gek van. Toch was de liefde belangrijker dan de sex. Ik hoopte dat het wel terug zou komen en dat we elkaar weer in de armen konden sluiten maar dat bleek een illusie. Dus toen ook haar "houden van mij" verdween was het echt wel over. Ja nu zou ik het ook wel anders doen denk ik. Offtopic: Oh ja, wat mijn nicname betreft ik begrijp niet wat je probeert te zeggen... idmind staat voor een aantal dingen: I do mind (zou eigenlijk moeten zijn I do Care) maar dit staat ook voor: "I do things in my mind" of "with my mind" en "I am minding" kortom maak ervan wat je wilt.
Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 14:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(=sarahbressres)
Laatst gewijzigd op 06-12-2003 om 10:12. |
![]() |
|
uhm ik ben nu 15.... en ik heb 5 weken een vriend... en we zijn nog niet verder gegaan dan zoenen ofzo... wil ik ook nog niet echt. en als hij dat wel wil (hij is 18) kan hij echt de tering krijgen en opflikkeren, ik doe het als ik er zelf klaar voor ben.
maar we hebben het er over gehad en hij zei dat ie zou wachtte tot ik er klaar voor was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
zij kwam klaar Verwijderd | 28 | 14-10-2009 19:36 | |
Liefde & Relatie |
vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip? groovy | 25 | 18-12-2005 18:51 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 |