Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 10:08
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-11-2003 @ 10:04:
Oh? Waarom zou een relatie qua inhoud 'afzwakken' als je met mekaar naar bed gaat? Alsof je dan niks anders doet dan konijntje spelen samen, volslagen onzin. Seks hoort bij een normale volwassen relatie.
Sommige relaties die eerst op verliefdheid waren gebaseerd, is de liefde en de echte intimiteit verdwenen, maar gaat het alleen nog maar om inhoudsloze seks. Van een echte emotionele hechting met de ander is geen sprake meer. Dat bedoel ik met afzwakken. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen die seks heeft in hun relatie.
Citaat:
Chimera schreef op 08-11-2003 @ 10:07:
Dan is je relatie inferieur. In normale relatie heb je zowel inhoud als seks, 1 + 1 is in dit geval gewoon 2.
Een relatie zonder seks inferieur? Er zijn veel mensen die het daar niet mee eens zijn, waaronder ik.
Citaat:
Ja, dat is natuurlijk heel ethisch en lief enzo, maar volslagen onzin. Er is niks zo intiems als seks, en als de seks verdwijnt uit je relatie weet je vrij zeker dat 't afgelopen is.
Seks is zeker iets intiems, maar niet het intiemste wat ik mijn partner kan bieden. Maar dat is erg filosofisch en valt buiten de scope van dit topic.

En als de seks afgelopen is, hoeft dat zeker niet het einde van de relatie te betekenen. Kijk eens naar getrouwde mensen die geen behoefte meer hebben aan seks, maar wel ontzettend gelukkig zijn met elkaar. Ik ken uit mijn eigen vriendenkring ook relaties waar geen seks (meer) in het spel is, maar nog steeds sprake is van een romantische liefdesrelatie.
Oud 08-11-2003, 12:09
Verwijderd
Enlightment, als jij de ervaring hebt dat een relatie inhoudelijk afzwakt zodra er seks bij komt kijken, dan zijn dat imo toch al geen al te fantastische relatie; seks hoort een relatie namelijk, zowel inhoudelijk als emotioneel als wat dan ook, juist te versterken.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 12:12
Verwijderd
Meestal een paar maanden voordat de relatie begint
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:31
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
het lijkt mij niet dat je een bepaalde leeftijd voor sex moet hebben.
als jij zelf zoiets hebt van ja , ik hou van hem/haar.
dan ben je er aan toe.

maar doe het alleen als je er aan toe bent anders krijg je er misschien spijt van
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 08-11-2003 @ 10:08:
Dat klinkt meer als een misgelopen ONS.
nee hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 16:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
na anderhalve maand
Oud 10-11-2003, 23:52
antispleen~*
antispleen~* is offline
eerste vriendje: na 1 week meer dan zoenen, na drie weken neuken
tweede vriendje: binnen 5 uur kennismaken, zoenen en neuken
ik voelde gewoon aan dat het meer was dan een scharrel
(uh huh)
Oud 03-12-2003, 14:01
idmind
idmind is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-11-2003 @ 10:01:
Erg schattig allemaal hoor, maar je maakt mij niet wijs dat je het niet HEEL erg vervelend vond dat ze niet meer met je naar bed ging. Ik snap echt niet dat je het toen nog 3.5 jaar met haar hebt uitgehouden, dat noem ik geen relatie meer.

Edit: Als ik je nick moet lezen als id-mind spreekt je verhaal je nick nogal tegen.

Natuurlijk vond ik het heel erg. Maar ik wilde haar wel die ruimte geven. Natuurlijk verlangde ik naar haar als ik naast haar lag of als we samen onder de douche stonden. Ik werd er zowat gek van.

Toch was de liefde belangrijker dan de sex. Ik hoopte dat het wel terug zou komen en dat we elkaar weer in de armen konden sluiten maar dat bleek een illusie. Dus toen ook haar "houden van mij" verdween was het echt wel over.

Ja nu zou ik het ook wel anders doen denk ik.

Offtopic:
Oh ja, wat mijn nicname betreft ik begrijp niet wat je probeert te zeggen... idmind staat voor een aantal dingen:

I do mind (zou eigenlijk moeten zijn I do Care) maar dit staat ook voor: "I do things in my mind" of "with my mind" en "I am minding" kortom maak ervan wat je wilt.

Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 14:05.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 14:29
Verwijderd
Ehhh, snel, helaasch ook wel eens TE snel bleek achteraf...
Na een paar weken, na 1 week, dezelfde avond... Maar nooit langer dan een maand...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 15:16
lso
lso is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2003 @ 11:40:
Inderdaad. Een relatie 'begint' voor mij op het moment dat je sex hebt met mekaar, daarvoor is het een (al dan niet hechte) vriendschap. Als een meise perse maanden wil wachten zoekt ze maar fijn een ander.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 05-12-2003 @ 16:16:
Ja, inderdaad, het is toch wel heel erg en ongepast,
dat Chimera de voorkeur geeft aan iemand die bij hem past.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 16:20
lso
lso is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-12-2003 @ 16:22:
Ja, inderdaad, het is toch wel heel erg en ongepast,
dat Chimera de voorkeur geeft aan iemand die bij hem past.
dat bedoel ik ook niet.. ik zou het alleen jammer vinden mocht ik intiem (op welke manier dan ook) zijn met mijn vriend zonder voorlopig nog seks te hebben en ... hij de relatie zou gedaan maken omdat hij wat geduld zou moeten hebben OF.. hij dat nog geen relatie zou noemen..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 10:08
Papier
Papier is offline
Citaat:
lso schreef op 05-12-2003 @ 17:20:
dat bedoel ik ook niet.. ik zou het alleen jammer vinden mocht ik intiem (op welke manier dan ook) zijn met mijn vriend zonder voorlopig nog seks te hebben en ... hij de relatie zou gedaan maken omdat hij wat geduld zou moeten hebben OF.. hij dat nog geen relatie zou noemen..
En ik bedoel, dat Chimera kennelijk valkt op meisjes die daar níét moeilijk over doen, en dat als een meisje daar moeilijk over doet, ze dus niet zijn type is, zeg maar.

(=sarahbressres)

Laatst gewijzigd op 06-12-2003 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 15:35
bassgirl
bassgirl is offline
euhm 1e x na 5.5 mnd en kwas 17
hij ook na 5.5 mnd en 18
Oud 10-12-2003, 11:19
Stefanie
Stefanie is offline
Met mn eerste vriend hadden we voor het eerst sex na 5 maanden en toen was ik 15. Tweede vriend 9 dagen en toen was ik 16.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:30
jet
jet is offline
uhm ik ben nu 15.... en ik heb 5 weken een vriend... en we zijn nog niet verder gegaan dan zoenen ofzo... wil ik ook nog niet echt. en als hij dat wel wil (hij is 18) kan hij echt de tering krijgen en opflikkeren, ik doe het als ik er zelf klaar voor ben.
maar we hebben het er over gehad en hij zei dat ie zou wachtte tot ik er klaar voor was al was t tot het huwelijk.... (al ligt dat neit echt in mijn planning) maar misschien doe ik er nogal moeilijk over als ik dit allemaal zo lees... mensen die na 2 weken al seksen? naja dan ben ik maar preuts
Oud 10-12-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 10-12-2003 @ 15:30:
uhm ik ben nu 15.... en ik heb 5 weken een vriend... en we zijn nog niet verder gegaan dan zoenen ofzo... wil ik ook nog niet echt. en als hij dat wel wil (hij is 18) kan hij echt de tering krijgen en opflikkeren, ik doe het als ik er zelf klaar voor ben.
maar we hebben het er over gehad en hij zei dat ie zou wachtte tot ik er klaar voor was al was t tot het huwelijk.... (al ligt dat neit echt in mijn planning) maar misschien doe ik er nogal moeilijk over als ik dit allemaal zo lees... mensen die na 2 weken al seksen? naja dan ben ik maar preuts
De mensen die na 2 weken al met elkaar naar bed gaan zijn over het algemeen 18 of ouder en vaak ook al geen maagd meer, dan ligt het anders he .
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:47
zita swoon
zita swoon is offline
1e:1 week verder dan zoenen, 3 maanden sex (15)
2e: 2 weken met alles ( behalve zoenen dan )(16)
3e: 1 week met alles (17)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 19:15
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2003 @ 10:00:
3e: nog voordat we eigenlijk iets hadden (ongelukje )
jullie warne naakt aan het zwemmen, jij struikelde, hij struikelde over jou en in een vlaag stak ie (onvrijwillig, anders was het geen ongeluk) zijn geslachtsdeel in het jouwe?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:26
prutske21
prutske21 is offline
Eerste vaste vriendje: kussen van de eerste dag
sex na 1,5 jaar samen (ik was wel 14,5 toen ik met hem begon)

Met mijn tweede vaste vriend: kussen van de eerste dag
oraal na kleine maand samen
de "echte" daad: een aantal maanden later

Greetz,
prutske
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 08:51
Punkygirl
Punkygirl is offline
We hadden ong 5 maanden wat toen we over gingen naar seks en toen was ik 16 volgens mij.

Regels voor berichten