Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
met deze opmerking maak je jezelf diep triest. lees eerst eens iets over satanisme, oordeel dan.
||
![]() |
Citaat:
en waarom geen onderbouwing? omdat je geen antwoord hebt?
|
![]() |
juist
![]() als je iets een feit durft te noemen, want feiten bestaan niet, is een goede onderbouwing vereist nou ja, niet echt vereist, maar als je een beetje serieus genomen wil worden dan lijkt mij dat erg handig. dus het lijkt mij dat 'de veroorzaker' zich zelf niet serieus neemt en ook niet serieus behandeld wil worden!
||
Citaat:
@ mccaine, komt mordred dan ook in aanmerking? of voldemort? zijn die namen niet allemaal evil omdat er "mort" inzit? @ elektrovolt: stoer, al lang niets meer van het GG gelezen, en dan zie ik je Sig ![]()
||
Citaat:
het is een feit dat als ik van een flat spring die hoog genoeg is ik dood ben nog ff doorgaan? en voor de rest, ik hoef idd niet serieus genomen te worden, zeker niet door jou ![]() (juist, dat is ook een feit)
||
Citaat:
ik weet wel wat de hoofdlijnen zijn
||
Citaat:
een echt feit is dat de groten van de hoeken van een willekeurige vierhoek samen opgeteld altijd even groot zijn. (de naam 360 graden is afgesproken, maar dat het dat altijd is is een feit) maar er zijn dus best feiten, daar ben ik het dan wel weer mee eens
||
Citaat:
|
awel, als je gelooft dat satan bestaat, dan geloof je noodgedwongen ook dat God bestaat. als je voor geloof, hoop en liefde kiest, kies je voor God; maar als je voor hopeloosheid, ellende en haat kiest kies je voor satan. Kiezen voor God is dan moreel verantwoord.
||
Citaat:
maar als je nou vind dat die zeven zonden van magnum nu eens zeven deugden zijn, is het dan moreel verantwoord om in satan te geloven? ik snap eigelijk niet wat je met moreel verantwoord bedoeld, want je kunt het hoogstens vanuit jou eigen verhaal onverantwoord noemen toch?
|
![]() |
@franse imbeciel,
de naam satanisme is niet zo duidelijk, maar om even duidelijkheid te scheppen: het heeft niets met duivels of goden te maken ![]() @veroorzaker, ok, sommige (erg zeldzame) dingen kan je een feit noemen, maar je dwaalt van het onderwerp af, waarschijnlijk om te proberen om mij ergens op te kunnen pakken. @JaJ, leuk he, GG ![]() stiekem lees ik nog wel een enkele keer een 'busje' oid
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Satanisme: 1 dienst, aanbidding van satan; 2 duivelse boosheid; 3 het cultiveren van opzettelijke boosheid Duidelijk?
||
Citaat:
nee dus. 'Hadden' en 'zouden' tellen niet. We leven in een maatschappij waar 'goed' doen zo ongeveer gedefineerd is, en in de meeste gevallen op de geloofservaring van Paulus uit de bijbel. Gezien vanuit die normen en waarden is satanisme verachtelijk.
|
![]() |
denk je nou echt dat een woordenboek alles juist heeft?
als je iets in een woordenboek opzoekt zou je ter vergelijking ook eens even op google kunnen zoeken... tadaaaaa!!! er gaat een wereld voor je open!!! als er in de van dale staat dat de aarde vierkant is geloof je dat ook zeker? damn kijk alsjeblieft verder dan de van dale dik is !!! *wijsheden van de maan raken je aan*
||
Citaat:
![]() over die van dale, zullen we het aan de aanhangers overlaten hoe ze hun "levensovertuiging" defenieren? misschien is je van dale verouderd, want die gothics lopen nog niet zo lang rond, tenminste niet als modeverschijnsel (inderdaad, daar sugereer ik iets mee...)
|
![]() |
gothic heeft volgens mij niet zoveel met satanisch of satanistisch te maken.
ik ken genoeg engelse gothics die niks met duivels en / of satanisme hebben, eerder een soort van natuurreligie
|||
Citaat:
b. ik had alle replies al gelezen. Daaruit bleek duidelijk dat je als satanist zijnde, de duivel aanbidt. Niet volgens satanisten zelf dan, maar vanuit een Christelijk standpunt wel degelijk. Ik wil toch nog iets kwijt over wat de veroorzaker geschreven heeft: Citaat:
|
je hebt satanisten en satanen....satanen aanbidden de christelijke satan..de tegenstander van god....
verder heb je nog satanisten....die mensen hebben totaal niets met satan te maken...satan staat voor tegenstander...wat ze dus zijn voor iedereen die ze dwars zit...ze aanbidden of geloven totaal niet in een totale "kwade kracht"
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
het kan zijn dat ik af en toe als een zeikerd overkom maar daar heb ik zo mn redenen voor, o.a. als ik niet precies iets duidelijk maakt dan zeikt een ander over een heel klein punt...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() wat maakt dat nu uit, de helft van de wereld weet toch niet waar het voor staat ![]()
|
![]() |
WAT EEN BULL ALLEMAAL!ik draag ook een pentegram ring, dat is het teken van de wicca, en daar heeft satanisme geen fuck mee te maken. tenzij hij omgekeerd is, en de punt naar beneden staat. een tijdje geleden liep ik door de stad en ik kwam 2 etterige jongetjes tegen. de ene riep; jeej, wat zie jij er stom uit! en de het andere jongetje trok heb bang terug en zei; niets zeggen, dat is een satanist hoor!..k heb ze alleen vuil aangekeken en het daar maar bij gelaten haha.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om! De wicca's vinden dat zij niets met het satanisme te maken hebben, de satanisten vinden wat zij vinden (oa dat wicca's het beeld vertekenen (heb ik tenminste een keer gehoord)) en de mensen die t nie weten of die denken een mening te hebben die zeggen ook maar wat, ik zou zeggen SLUIT DIT TOPIC
maar ja, wie ben ik? sorry hoor voor mijn uitspatting van agressie ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien refereer ik aan het Pan-Arische heidendom, en weet ik wel degelijk waar ik over praat. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Satanisme Moonlight fairy | 59 | 04-02-2007 21:31 | |
Muziek |
verband tussen metal en satanisme I love stars | 148 | 19-12-2004 23:42 | |
Boedhisme en Satanisme Upke | 30 | 06-01-2004 18:11 | |
Satanisme tijdens de lessen godsdienst verplicht stellen. jnieuwelaar | 82 | 08-09-2002 21:13 | |
ARTistiek |
[verhaal] wicca en satanisme Verwijderd | 1 | 14-07-2002 18:51 | |
Satanisme SATANIC | 93 | 15-02-2002 08:04 |