Advertentie | |
|
![]() |
|
nee ik zou nooit kinderen willen hebben. Je hebt zo goed als geen vrijheid meer. Iets dat ik nooit zou kunnen missen. En wat als je een verstandelijk gehandicapt kindje krijgt? Geloof me dat geeft je leven zo een andere wending dan je verw8 had. Nee ik zou het nooit kunnen hoe leuk het ook kan zijn.
|
![]() |
|
dat kan k nu moeilijk bepalen, maar zoals k me nu voel : nee. nooit.
dat kan k ze niet aan doen. als ze net zo gaan denken als mij..nee. k wil ook niet dat ze de wereld zien. dat ze zien hoe verneukt die is. ik wil niet meehelpen om de bevolking op peil te houden. want k vind dat de mensheid zichzelf niet meer in de hand heeft. er mogen geen meer "mij's" komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, absoluut niet. Ik houd niet zo van kinderen, tenminste niet van echt kleine kinderen. Vanaf een jaar of vijf kan je er wel mee lachen en mee dollen, maar tot die tijd niet echt. Maar dat is niet mijn belangrijkste overweging.
Ten eerste vind ik het te veel geld kosten, ik besteed m'n geld liever aan andere zaken. Ten tweede wil ik werk gaan doen waarvoor ik veel zal moeten reizen, en dan is het zielig om je kinderen in de opvang te stoppen. Ten derde overweeg ik een strikt celibatair leven ![]() Ik zou liever een labrador nemen dan een kind ![]() |
![]() |
|
Op dit moment kan moet ik nog helemaal niet aan denken om een gezinnetje te hebben met een man die van 9-5 weg is met kindjes e.d.,
maar ik denk als het zover is dat ik wel kinderen zou willen (al is het jammer dat ze je zoveel van je vrijheid ontnemen)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik twijfel nu wel of geen kinderen. Als ik ze neem wil ik ze wel zeer consequent op kunnen voeden zodat het niet van die vreselijk brutale apen worden waar heel nederland tegenwoordig vol van zit maar gewoon een stel kids met een beetje niveau.
Maar de komende 10 jaar wil ik eigenlijk nog lekker vrijheid hebben maar op late leeftijd kinderen nemen lijkt me ook niets ![]()
||
Citaat:
Alsof dat uitmaakt? Kinderen zijn KUT. Allemaal onder de douche met die etters. En het valt mij op dat leuke personen nooit kinderen willen. Dat zou ook meteen een leuke onderverdeling zijn voor mensen die van deze planeet moeten rotten.. (zie een topic op de kantine).
|
![]() |
als ik zou kunnen kiezen wat voor soort kinderen ik zou krijgen zou ik het wel willen. jaja.
maaja, wat ik denk wat er gebeurt als ik kindeeren neem; ik kan niet opvoeden, dat zou helemaal fout gaan ik zou gek worden omdat je leven als het ware niet meer voor jezelf is. het duurt jaren voor ze eindelijk weer op rotten. over het algemeen zijn ze ondankbaar en bovendien kosten ze veel geld. om over de puberteit maar te zwijgen. ze maken je oud en bezorgen je zorgen. maarja, ik zal ook wel even een paar voordelen noemen. als ze klein zijn, zijn ze soms best schattig. je leert er vast wel veel van. je kunt ze dingen leren. de fouten die je ouders gemaakt hebben, volgens jou, kun je als het ware recht zetten.. of tenminste proberen. uiteindelijk zou je er zelfs trots op kunnen zijn. maar zoals ik er nu voor sta: beslist niet. al ben ik een vrouw en zal er beslist wel ergens een moeder-instinct rond spoken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Lang verhaal. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: Ik wil kinderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wist niet dat dat erfelijk was. |
![]() |
|
![]() |
Nee, dat weten ze idd nog niet.. Maar als ik nu naar mezelf kijk wil ik dat m'n kindertjes niet aan doen, elke maand die ziekenhuizen, elke dag die pillen ed.
![]() Alhoewel 't op deze manier wel heel dramatisch klinkt hoor, als je gewoon netjes je pillen slikt, oefeningen doet, de klok rond slaapt ed gaat 't allemaal beeeest goed. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Gezocht: Engels sprekende vrijwilligers voor een project met kinderen in Zuid Afrika africavolunteer | 0 | 19-07-2014 16:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het moreel verantwoord om in deze tijd nog zelf kinderen te krijgen? Verwijderd | 16 | 06-01-2004 20:53 | |
Gezinnen (met kinderen) financieel extraatje omdat ze kinderen hebben? juliettebinoche | 33 | 26-10-2003 16:10 | |
italiaanse kinderen de dikste kinderen van Europa Couscousje | 3 | 08-09-2003 13:11 |