Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
speel jij in een band: zoja:
welke band: The Excessum wat doe je in de band: Zang en gitaar wanneer moeten jullie optreden: 15 November, open podium Venlo 28 November, Radio Woerden 19 December, Gilde opleidingen (ongeveer) bandfoto: ![]() Van een paar maanden terug, we lost our bass player =( Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 12:20. |
![]() |
|
speel jij in een band: ja
welke band: The Jux Junction wat doe je in de band: Bassgitaar spelen, 2e/3e/4e stem wanneer moeten jullie optreden: 27e dec. Venlo bandfoto: ![]()
|
speel jij in een band: yup
welke band: welke band: oblivian wat doe je in de band: Bas wanneer moeten jullie optreden: Afgelopen Donderdag (deze fotoos ![]() 12 December... Millsquare Den Helder bandfoto: ![]() en ojaa wat staan ik en onze zanger er vet op! ![]() en we hebben meerdere vocalen... yeah ![]() ![]() ![]() en we spelen btw... een mix van flink stevige rock, funk en punk... Denk aan bands als Urban Dance Squad en Red Hot chili Peppers, gecombineerd met eigen werk en andere invloeden
Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 22:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
welke vand: knights of insanity wat doe je in de band: gitaren.... wanneer moeten jullie optreden: kweenie.. wil iemand ons boeken? ![]() bandfoto: binnenkort hebben we een "fotosessie" check www.knightsofinsanity.nl |
![]() |
|
speel jij in een band: zoja:
welke band: Intestterror wat doe je in de band: Zang wanneer moeten jullie optreden: niks in de planning. bandfoto: ![]()
|
![]() |
ik?
elektromotor psychedelische elektro teKno terror synths / drumcomputers storm op de maan elektronoisekraakscheursloopsounds synths / drumcomputers 10.000 elektrovolt eigen project, mix tussen zeer strakke (funk)breaks, elektro, italo, acid en techno elektrovolt live: 11 januari op electroschock Bazart den haag 23 januari op Langweiligkeit klup paard van troje den haag
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 16:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
fashionXcore. ja. |
![]() |
|
speel jij in een band: nee
welke band: geen maak je muziek in je eentje: ja hoe heet je dan: dat verschilt geef 'ns wat voorbeelden: fichu, implow voor IDM. decem voor drum 'n bass. wat doe je in de band: ik heb geen band wat doe je dan zelf aan je muziek: alles dus wanneer moeten jullie optreden: eerst maar 'ns hits scoren, dan van dat geld een laptop kopen en dan zien we wel weer verder |
![]() |
|
welke band: we veranderen de naam zovaak dat we eigenlijk nog niks hebben wat doe je in de band: gitaar spelen wanneer moeten jullie optreden: voorlopig nog even niet. we spelen vooral hardcore covers nog, we hebben nog maar 1 eigen nummer
|
welke band: mata cabra wat doe je in de band: virado-partijen op alfaia wanneer moeten jullie optreden: aanstaande zaterdag in Waalre ![]() Auw, wat fout. ![]() Tussen de huisvrouwen-samba groepen. ![]()
|
Jesus and the Renegades
Zang via een voice processor Theremin Drums en Synths programmeren Stageact ![]() Klinkt als: Screams For Tina / X-mal Deutschland / Alien Sex Fiend / etc. Optreden, haha. Eerst eens wat apparatuur aanschaffen. Komt nog wel..
|
![]() |
Ik zit in een streetdance groepje...
maak geen muziek maar we dansen wel voor publiek op dorpsfeesten weleens, we geven vaak shows , dus. er is ook een foto op internet maar die moet ik eerst even zoeken!
|
![]() |
Band: Unadulterated
Stijl: Punkrock / skapunk Wat speel ik: Gitaar / Trompet / Zang Wanneer treden jullie op: 29 november in het Stedium Huissen Bandfoto: www.unadulterated.tk |
![]() |
|
Band: Mo.Thek
Stijl: nu-melo-metal-rock-pop-emo-core-dinges Wat doe ik: gitaarrrr Optreden: nog niet gepland een linkje naar een topic + mp3's: http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=mo.thek website is onderweg, evenals bandfoto.
||
Citaat:
![]() Aniewee, Caldera geeft geen fuck om imago (behalve Friso dan, die uiteraard hard-to-the-mrfkng-core wil overkomen). Onze drummer zit altijd met een net bloesje aan te blasten. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik zit in:
Grobengieser. Samen met Chanson. Er zijn wat bandfoto's. Hier ben ik: ![]() Hier is Chanson: ![]() Hou je ogen open voor de Fashion EP. Over enkele maanden overal te koop. De Fashion tour gaat direct van start nadat de EP is uitgekomen. Het schijnt een beetje te lijken op Fischerspooner. Maar dan geiler.
|
welke band: Darkdayrising (http://www.darkdayrising.com) wat doe je in de band: mijn stembanden verneuken wanneer moeten jullie optreden: 23/11/03 - Maaspoort, Den Bosch (met o.a. Textures / Machine Head / In Extremo / Agent Steel / Epica / weetikveel) 30/11/03 - 013, Tilburg (met The Monolith Deathcult en THE CROWN) 06/12/03 - De Box, Boxmeer (met Fuckez-Vous en Flesh Made Sin) 12/12/03 (maar dat is geloof ik verplaatst naar 14/12/03) - Triangel, Weert (met The Quintessence) 13/12/03 - De Lans, Hoofddorp 27/12/03 - De Koornbeurs, Delft (met 2 blackmetal bands) 03/01/04 - Mechelen (Belgie) (met Monastery en een Belgische band) foto van onze gitarist: ![]()
|
btw, bandsite www.themissingcoins.tk
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wie is jouw favoriete artiest/band en waarom? Sketching | 47 | 05-04-2020 11:55 | |
Muziek |
Jouw band promotie! Verwijderd | 104 | 03-04-2013 15:11 | |
Muziek |
Promoot de nieuwe generatie bands gobo | 66 | 10-03-2005 16:03 | |
ARTistiek |
Jouw Eigen Lyrics JepZor | 8 | 15-04-2004 16:54 | |
De Kantine |
Jouw opa & oma hi | 66 | 10-02-2004 07:49 | |
Muziek |
vul aan : hoe word je een muziek die-hard? a new noise | 79 | 15-01-2003 10:38 |