Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn opa en oma van mijn moeders kant zijn allebei heel jong overleden, al lang voor mijn geboorte, dus die heb ik nooit gekend. En mijn opa van mijn vaders kant is overleden toen ik 3 was, dus daar weet ik ook niet heel veel meer van. Mijn oma leeft nog wel steeds, en daar heb ik wel een redelijke band mee. Ik zie dr denk ik 5 keer per jaar.
|
de oma van mijn moeders kant is een typische oma denk ik. Ik ben wel een beetje haar lievelingskleindochter (ook omdat ik de enige ben die nog niet volwassen is), verder is ze nogal vergeetachtig en eigenwijs, maar wel aardig.
Mijn andere opa en oma zijn wat moderner en allebei heel aardig, alhoewel mn opa ook nogal eigenwijs is en er dus gewoon altijd discussies ontstaan. En mijn opa heeft heel veel interessante boeken vooral over geschiedenis, die ik dan van hem leen.
|
Mijn beide opa's zijn al overleden, en afgelopen week is ook de tweede man van mijn oma overleden.Maar ik heb gelukkig allebei mijn oma's nog!
De moeder van mijn vader is heel tof, ze heeft sinds ongeveer 3 jaar een computer (waar menig nerd jaloers op zou zijn, geloof ik). Ze doet altijd puzzeltjes en spelletjes op de PC, en ik krijg regelmatig mailtjes en digitale kaartjes van haar enzo, dat vind ik zo sweet! Ik ben echt heel gek op mn oma, ze is ook best hip, voor iemand van 83... De moeder van mn moeder woont wat verder bij me vandaan dus die zie ik wat minder, maar zij is wel een voorbeeld voor mij. Haar man (mijn opa) is vrij jong gestorven. Na jaren alleen te zijn geweest, kwam ze weer in contact met een oude vriend van haar in Parijs. Toen mn oma 78 was ofzo, kwam ze met het Grote Nieuws: Zij en die man waren verliefd geworden ![]() ![]()
|
![]() |
De moeder van mijn vader heb ik nooit gekend. Zijn vader wel,en wat ik er me nog van herinner,is dat ik er heel graag heen ging.
De vader mijn moeder is deze zomer gestorven. Hij was al geruime tijd ziek en ik had er niet zoveel contact meer mee. Vroeger ging ik er heel graag heen,maar sinds dat mijn oma in een home zit,ging ik niet zo graag meer. De moeder van mijn mam leeft nog,ze zit in een home en is dement.Veel zie ik ze niet meer,omdat ik bijna nooit mee ga.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Fleur & Meike Anneee | 110 | 08-09-2004 13:23 |