|
|
Bekijk resultaten poll: Waar heb jij je (vorige) lief ontmoet!? | |||
Op straat.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 1.77% |
School.. |
58 | 20.57% |
Uitgaansleven.. |
46 | 16.31% |
Op het werk.. |
8 | 2.84% |
Via het internet.. |
64 | 22.70% |
Op een camping (in een vakantie ofzo).. |
18 | 6.38% |
Via rijles.. |
0 | 0% |
Via mijn hobby/sport.. |
19 | 6.74% |
Ergens in de bosjes ![]() |
2 | 0.71% |
Via een relatiebureau.. |
0 | 0% |
In een supermarkt.. |
5 | 1.77% |
Via een beurs.. |
0 | 0% |
Van het vissen.. :-? |
2 | 0.71% |
Via vrienden |
25 | 8.87% |
Familiebezoekjes!? |
3 | 1.06% |
Overige |
27 | 9.57% |
Aantal stemmers: 282. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
bij de ZOEPKOEL in abn ZUIPKUIL (carnavalsevenement www.zoepkoel.nl)
|
Ontmoet op de ijsbaan, waar ik hem erg irritant vond
![]() ![]() Toen paar keer gezien met uitgaan, toegevoegd op msn, heel veel gekletst, weer gezien met uitgaan en toen ineens... ![]() Dus eigenlijk zou ik overig/via vrienden/via internet/via uitgaansleven aan moet klikken, whahah ![]()
||
Citaat:
niet dat ik op zoek ben ofzo (zie vorige post) just curious....
|
Ik zag de optie staan 'op het werk' en ze is wel een collega maar ik heb haar wat beter leren kennen op de afgelopen twee personeelsfeestjes.
We zaten wat te kletsen en te ouwehoeren en het werd al vrij snel duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. We gingen daarna nog uit en na het uitgaan had ik haar thuisgebracht. We hebben bij hun oprit nog een twee uur staan zoenen en zodoende. Enige nadeel is dat ze 20 is. Maar love conquers all ![]()
|
Ik had geantwoord via vrienden.
Maar eik ook weer via internet. Ik reed paard en een *ouwere* vriend van me zei: ik weet wel een leuke jonge voor jou. Naja later de dag op msn hij mij toegevoegd bij die jonge *me vriend dus ![]() Uiteindelijk hebben we denk ik 2mnd gechat en *hoewel hij me foto afschuwelijk vond WAS OOK!* wassie me op komen halen en zijn we naar de stad gegaan. De 2de date was het wat. Alleen jammer dat ut nou nie zo lekker gaat but still love him!
|
overige: via de NJN (nederlandsejeugdbondvoornatuurstudie)
ja dat is ook een hobby.. maar ook gewoon een vereniging en die stond er niet bij. 's zomers vonden we elkaar al leuk, bleek later. maarja, te verlegen... en later, in de herfst, vonden we elkaar echt leuk. (dat had ik ook door kunnen hebben toen, nou ik erover nadenk..) maarja, te verlegen.. en 's winters, op een congres, was ik al helemaal verliefd. maarja... hij deed zo raar. hij was ook verliefd dus bleek later. eerst was ik weer te verlegen, en hij ook, maar later dacht ik opeens.. wtf, ik doe het gewoon. dus ja. we hebben nu bijna een jaar iets.
|
Ik zag hem voor het eerst op het martinikerkhof en ik was met een vriendin en ik vroeg aan hem of hij ook een joint voor ons wou draaien. That was love at first site!
|
In de bosjes. Nou ja, niet helemaal, eigenlijk in het bos. Ik liep daar met een vriendin en hij met een vriend. En mijn vriendin en zijn vriend hebben ook al weer 0,5 jaar verkering (net als ik)
![]()
|
![]() |
|
|