Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
HIj mag niet meer posten, hijs geband, en jij ook als je zo doorgaat ![]() ![]() ![]() en wie is Morris? want dan komt die natuurlijk ook zometeen ten tonele. Als ik Jef was, zou ik maar heel erg schrikken, het is natuurlijk heeeeeel erg dat zijn stiefdochter hem gaat vermoorden *ucheuche* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
daaaaaaag Charlie! ik zou vooral naar A&A gaan *wat het ook is* en ik zou Jef ook uithoren ja.. voor je het weet gaat ie alles ontkennen en heb je alles gedroomd.. hè meisje.. succes hoor *naieve trut* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() egt mooi topic dit ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ey wat de fuck maak jij me nou Charlie? Zit je een beetje onze privé-shit op dit forum te zetten? Weet je wat! Het is gewoon waar, ja, ik heb met Tracey gezoend, het stelde geen fuck voor, maar het is godverdomme gebeurd! Maar als jij die privé-shit van ons hier op het forum uit zit te melken dan hoef ik je niet meer...STIK ER MAAR IN!
||
Citaat:
|
![]() |
Ey lieverd sorry ik lees het nu net nog even een beetje na en jij kunt er ook niets aan doen...ik ben een botte lul en het spijt me echt
ik ben een zak, een klootzak ik houd van je maar die smerige Jef ik ga nu naar A&A om verhaal te halen
||
![]() |
Citaat:
jij hebt nog nooit geneukt!!
|
Kom op wat een onzin allemaal.. Het kan wel leuk zijn maar post het dan op ONZIN ofzo.. Niet op een serieus forum deel als LIEFDE EN RELATIE.. Het verpest de boel hier, sjorry dat ik het misschien nu ook verpest..
SLOTJE!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je hebt daar geen karakters.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |