Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
vrijdagavond tof uitgaan, broodje shoarma eten bij een bekende, wat resulteerde in heftige sex ![]() zaterdagavond mezelf klem gezopen in een discotheek waar het saai was, maar toen ik ging blowen draaide alles en vond ik het best leuk.... en ik heb nog nooit zo snel het niveau zien zakken na 1 biertje (halve liter weliswaar) als gisteravond, ik geloof niet dat er ook maar iets zinnigs is gezegd...
|
tja... redenen om te stoppen met wiet
- concentratie en geheugen gaat achteruit en dat merk je wel, maar ik vind de realiteit maar onrealistisch. En dat probeer e dan te ontvluchten. De biologie leraar probeert me uit te leggen hoe fosfaat moluculen met een suikermolucuul en een stikstof base samen de genetische code voor ons lichaam vormt blabla DNA dit deeltjes theorie zo. Ik geloof er in ieder geval ni in. maar dit is een beetje oftopic ![]()
||
Citaat:
gister zelfs in het café gezeten zonder bier te drinken! ![]() eat this!
|
ik moet ook minderen met blowen maar op de 1 of andere manier lukt het me elke keer niet.. als ik mazzel heb houd ik het een paar dagen vol, maar de drang is dan toch weer sterker en dan begin ik weer van voor af aan..
zelfde met roken.. nja dat heb ik 1 keer 1,5 maand volgehouden, maar toch weer begonnen... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1)soort ziekte in bloed 2)beginnen roken 3)beginnen smoren 4)verder nog niets van gemerkt(ziekte...maja sni echt een ziekte whatever ->apc-resistentie voor degenen die't kennen.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens wordt gebruik van een lichamelijk verslavende harddrug als caffeine toegejuicht op de werkvloer, hebben mensen niks tegen gebruik van een harddrug als alcohol en is roken nog steeds een vrij normale gewoonte. Dus je moet gewoon je mond houden als je met 2 maten meet en er eigenlijk geen donder van snapt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
em.. daff_968 | 41 | 02-03-2007 22:04 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
mn vriend is een drugsdealer... love_my_dushi | 35 | 24-05-2002 17:29 |