Advertentie | |
|
![]() |
|
mjah opzich zou ik best moeten minderen of stoppen met wiet. al jaren rook ik elke dag. zonder tussenpauzes. mjah ik merk ut wel alleen ik wil niet stoppen. ik geniet er elke dag weer van. elke dag heb ik ook weer zin in een joint.
hd.. tsjah laatst voor het eerst xtc gedaan. was coel en er zijn nog wel meer hd die ik uit wil proberen. nja het leven is te saai...
|
Verwijderd
|
Niet gestopt maar wel drastisch geminderd met wiet omdat ik er geen lol meer in had bij massaal gebruik.
Ben ook erg geminderd met alcohol maar dat komt meer omdat ik niet als een lamme zak op de dansvloer wil staan, dus ik drink nog steeds wel gewoon op zitfeestjes. Met XTC ook erg geminderd omdat ik feestjes niet meer boeiend vond zonder en opeens overdag zin had om strak te staan. De rest is nog op hetzelfde peil maar da's allemaal niet erg gevaarlijk. |
![]() |
|
Vrijwel alles,
omdat 't me sloopte, ik 'r van achteruit ging, ik het te lekker vond, op 'n gegeven moment vrijwel alles wel met drugs te maken had.
|
ik ben gestopt omdat ik helemaal niks meer kon herrinneren. ik moest een agenda bijhouden om te onthouden dat ik op vrijdag om 7 uur moest gaan werken.
ik heb mijn havo diploma niet gehaald door wiet. concentratie en de wil om te leren was gewoon helemaal weg
|
![]() |
ik zou niet stoppen, minderen op zijn tijd.
ik blow elke dag wel, maar als ik merk dat ik af en toe last krijg van mijn gezondheid, word het maar een paar keer per week. paddo's en pillen, ja ik gebruik het niet regelmatig, 1 x per maand of 1 x per 2 maanden dus daar hoef ik me niet druk over te maken. Je bent immers maar 1 keer jong. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() of je geheugen?(zoja, welke richting bedoel je) k snap er geen hol meer van, tijd voor pauze
||
Citaat:
![]() ![]() k wil door de weeks niet echt meer regelmatig gaan drinken, ik probeer het dus zo lang mogelijk uit te stellen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar helemaal stoppen vind ik ook niets, daar is bier veel te lekker voor
||
Citaat:
![]() bij één shagje overdosis nicotine en zo ziek als een hond.. hm nee..niet goede tip.. |
![]() |
|
Ik ben tijdelijk gestopt met alles vanaf ongeveer na lowlands (begin september) en ben van plan dit tot de kerstvakantie vol te houden.
De reden? Zovele.. Onder andere: -Omdat ik wel eens wil weten hoe t is om helemaal nuchter te zijn, en t wel een paar maandjes duurt voordat wiet uit je systeem is. En feesten nuchter maken is toch weer heel anders (en ook heel leuk eigelijk ![]() -Omdat t gezond is voor mn lichaam, kan het zich weer herstellen. -Om mn geestelijke gesteldheid weer op peil te brengen, alles weer op orde te brengen enzo wat allemaal een beetje door elkaar is gegooid door al dat getrip en geslik. Ik heb afgelopen jaar nauwlijks de tijd genomen om trips te verwerken, en een beetje psychonaut raad eigelijk wel minstens een paar maandjes tussen trips aan en daar heb ik me niet echt aan gehouden ![]() -Om mezelf geestelijk wat te trainen: door mezelf te onthouden van drugs leer ik me zelf wat discipline aan. -Om een beetje te weten hoe t is om 'af te kicken' voor als ik later ooit eens definitief een einde aan mijn drugsgebruik wil maken, en tenminste weet waar ik aan toe ben. -Om de complete onbegrijpelijkheid ervan omdat ik nu geen school heb en geen werk en t dus eigelijk de beste periode is om zwaar aan de drugs te zitten omdat ik er eigelijk iig weinig directe negatieve gevolgen van zou te hoeven te ondervinden ![]() -Om te kijken of mn ouders t merken ![]() -Om ns wat zware psychologische/spirituele boeken te lezen waarbij t geloof ik wel handig is als je hersenen een beetje normaal functioneren. -En om mijn creativiteit weer wat ruimte te geven om tot bloei te komen. ![]()
|
![]() |
Meerdere redenen...
Ik zag dat als ik langer zo door zou gaan, dat t echt flink verkeerd zou gaan. Ik wou me moeder niet langer pijn doen, die leed er echt onder. Me ene broer trouwens ook, die heeft vaak tegenover me gestaan, huilend, staan roepen dat ie me nie kwijt wil en dat ie van me hield... Ik merkte dat ik vrienden kwijt was nt raken, want me echte vrienden liet ik zitten voor me drugsvrienden. Ik deed niks meer, alleen maar tot in de middag in me bed liggen en dan voor t eten er uit komen om dan weer de straat op te gaan richting me vrienden om drugs te gaan gebruiken tot de volgende ochtend. Dag in, dag uit. en t stelen om aan drugs te kunnen komen was ik ook beu... Dus gewoon alles bij elkaar was ik t spuugzat.. (maar helemaal gestopt ben ik niet, ik beperk t tot de weekenden en dan ook niet ieder weekend)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
em.. daff_968 | 41 | 02-03-2007 22:04 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
mn vriend is een drugsdealer... love_my_dushi | 35 | 24-05-2002 17:29 |