Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
paddo's weed .... beste ga geen xtc neme ofzo ga je alleen maar meer van flippe ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
SJIJBEN man |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf heb ik het nog nooit gebruikt maar verandering hierin sluit ik niet uit.
||
Citaat:
Overigens bedoel je naar alle waarschijnlijkheid 'psychiatrische inrichting' i.p.v. 'psychysche inrichting'? ![]() Beeeeetje denigrerende insinuatie ![]()
Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 08:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: ga jij naar de meeting?
||
Citaat:
ja, chaos en footprint waarschijnlijk ook
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Excusez-moi voor de ietwat directe/ aanvallende feedback ![]()
|
![]() |
Wat ik hier veel zie is mensen die roepen dat drugs niet de oplossing zijn voor je problemen. Wat natuurlijk wel waar is. Maar als deze persoon dat wil doet hij het toch wel...
Ik gebruik ook alcohol en softdrugs om tijdelijk even te ontsnappen aan de wereld, ik zou niet zonder kunnen denk ik, net zoals ik niet zonder muziek zou kunnen. Je kan zulke problemen hebben dat er nu eenmaal weinig andere oplossingen zijn. Ik sta erg pessimistisch tegenover het leven, daar komt bij dat ik momenteel weinig vrienden heb, en al helemaal maar 2 mensen die mij echt begrijpen. Met mijn ouders kan ik niet praten. Mijn toekomst ziet er momenteel niet echt rooskleurig uit. Dus je valt dan snel in iets om weg te vluchten. Het is misschien voor sommige mensen moeilijk voor te stellen wat depressief zijn betekend, maar neem maar van me aan dat je dan alles doet om even weg te zijn van je gedachten! |
![]() |
|
zolang je er geen problemen door krijgt is het inderdaad fijn. maar als je gebruikt om te vluchten of je goed te voelen dan ga je snel meer of elke dag gebruiken en zo krijg je nog meer problemen. natuurlijk is het niet bij iedereen zo maar zo is het wel bij mij gegaan.
|
![]() |
Ja, nou is dus het voordeel van softdrugs dat je er niet aan verslaafd raakt, niet lichamelijk althans. En ik ga het niet iedere dag gebruiken ofzo nu. Want ik heb een enkele goede vriend/vriendin en ouders die mij daarop wel controleren. Het is denk ik ook een van de redenen dat ik voorlopig thuis wil blijven wonen, ik ken mezelf goed genoeg, ik ben bang dat ik verslaafd raak als ik op mezelf ga wonen...
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe oud ben je? Ik bedoel het lijkt wel mijn 16jarige leventje dat je daar vertelt al heb ik het toen erger in de war geschopt (niet dat mijn 21-jarige leventje nu al veel anders is maar ok ![]() Vluchtgedrag is daarbij nooit goed, of je nu goed of slecht in het leven staat, hoe klote het ook is, je moet erdoor of je gaat eraan onderdoor. Vluchten in drugs helpt daarbij toch niet, op een gegven moment val je terug in de realiteit en dan slaat die nog harder terug. Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 00:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk ik hoef echt geen waardering of begrip van jullie, daarvoor meld ik me echt niet op dit forum aan. Maar ik wens hier niet uitgescholden te worden door iemand die zo naïef is dat hij/zij mensen beledigd die hij/zij nog niet eens kent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik weet dat vluchten niet goed is, maar ik doe het alleen op vrijdag en alleen alcohol en softdrugs, dus ik vind dat het weinig kwaad kan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |