Advertentie | |
|
![]() |
|
gebeurtenis: hij maakt het zo min of meer uit door te zeggen:"k zie jou nu niet echt meer als mijn vreindin waar ik verliefd op ben snappie meer als een hele goeie vriendin "
gevoel: verdrietig, enorme zelfhaat gedachte: wat ben ik ook een teringwijf en nog iets anders.... gedrag: janken, maar nu doorleren.. want de SET's gaan gewoon door ![]() |
![]() |
|
gebeurtenis: A zeggen dat het afgelopen moet zijn!
gevoel: rot, verdriet, medelijden gedachte: '''het spijt me, maar we moeten het zonder elkaar doen'' gedrag: eerst nog steeds spijt, nu nog wel een beetje, maar wel bij mijn ''point'' blijven...
|
gebeurtenis: ik bel toevallig even mijn oude stageplek op en hoor dat er een bewoner is overleden
![]() gevoel: ben verdrietig maar wil niet huilen. gedachte: je zag het wel aankomen maar toch is het naar.. gedrag: kaarsje branden
|
Gebeurtenis: de vakantie begint en ik realiseer mij dat ik over een maand al moet afstuderen terwijl ik nog geen afstudeerplaats/afstudeerpartner heb
Gevoel: klote en stress en angst voor de multinational waar ieder nummer in een kartonnen pak rondloopt Gedachte: morgen kan het ook nog wel, een dag maakt weinig uit en ik voel me nu toch klote Gevolg: ik steek een joint op en ga tv kijken, of ik ga voor m'n pc zitten rukken
|
Gebeurtenis: heb eindelijk mijn ex (na 6 maanden ruzie) een smsje gestuurd gister
Gevoel: spanning, kriebels ![]() Gedachte: hoe zou hij reageren? (de laatste keer dat ik hem belde werd ik gewoon keihard uitgelachten.. ![]() Gedrag: heel veel gelachen, opgelucht en shit... btw: 's avonds belde hij me en ben ik langsgeweest en t was keileuk. voor de geinteresseerden. ![]()
|
Gebeurtenis: plotseling moet ik weer heel erg denken aan overleden familieleden (dat schijnt bij kerst te horen, en ik probeerde het juist te vermijden)
Gevoel: bedroefd Gedachte: tsja, ik denk vooral aan 'toen', niet echt specifieke gedachtes over nu. Gedrag: Ik ben heel stil, zit veel voor me uit te staren, nachtenlang wakker, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weer een onderwijs pleidooi Kitten | 129 | 02-03-2009 11:19 | |
Algemene schoolzaken |
vragen lijst voor ckv naam ingebruik | 34 | 24-05-2006 15:12 | |