Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 14:46
wiebenik
wiebenik is offline
Ik durf juist te snel

Nee, ik heb dat nog nooit zo gedaan. Ik laat het extreem merken als ik de jongen leuk vind en vind ik dat niet dan zorg ik er wel voor dat ze dat niet kunnen denken.

Ik dacht wel een keertje dat een jongen mij ook wel leuk vond, maar dat bleek helaas niet zo te zijn.
Oud 09-04-2004, 15:34
juno
juno is offline
Citaat:
92.7 schreef op 09-04-2004 @ 15:34 :
Jammer dat je je strikt persoonlijk sig niet meer hebt. Dit is in mijn geval absoluut niet waar.

Liefde is een kwestie van je helemaal geven, voor mij. Ik werk niet met voorzichtigheid.
Dat bedoel ik. Als een meisje zich geeft, geeft ze zich helemaal, dus daar zoekt ze wel niet zomaar de eerste de beste voor uit.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:48
Ijke
Ijke is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 11-11-2003 @ 21:37 :
volgensmij denken jongens te snel dat meisjes hun leuk vinden, en zijn meisjes zo naief dat ze niet door hebben dat ze jongens de verkeerde indruk geven.
JUIST! Goed beantwoord u gaat door voor de koelkast combinatie
Oud 09-04-2004, 18:51
fractuur
fractuur is offline
Ik ga mee met Last Resort. Op het punt waarop je denkt: hee, aardige jongen, goede vriend, zegt ie opeens dat ie je wel leuk vindt.
Oud 09-04-2004, 20:47
Emilia
Emilia is offline
Hm het zal inderdaad wel persoonsgebonden zijn. Zelf heb ik nog nooit een liefdesverklaring gekregen - om het maar eens officieel te doen klinken - en ook nog nooit een vriend gehad en ik denk dat ik dan inderdaad wel zou schrikken moest het plots wél gebeuren. Maar als ik verliefd ben op de jongen in kwestie, dan zou ik geen spelletje "eens zien hoeveel hij voor me over heeft" spelen. Dat leidt (denk ik) alleen tot verwarring en gebroken harten. Want stel: die jongen heeft al zijn moed bijeengeraapt om het te vertellen en jij houdt hem ahw in de spanning, maar hij heeft het niet door, dan kan hij helemaal ontmoedigd zijn...
Ach ja, voor mij blijft het voorlopig bij een hypothese.
Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige meisjes graag willen weten hoe ver een jongen wil gaan om hen 'voor zich te winnen'.

Ik denk dat ik veeleer zou terugschrikken omdat ik niet weet hoe ik zoiets als een relatie moet aanpakken. Gewoon onzekerheid, xenofobie of hoe je het ook wilt noemen.
Oud 09-04-2004, 22:39
Verwijderd
weet je... jongens zijn ook zo...
maar wat volgens mij het probleem is dat heel veel meisjes gewoon vrienden willen zijn met jongens en niet meteen een relatie willen. Ik heb ook een hele goeie vriend die heeel aardig is en gezellig en die ik ook gewoon plaag en kan knuffelen, maar ik zou nooit iets met hem willen omdat ik me niet tot hem aangetrokken voel op die ene manier. en trouwens: vriendschap is een hele goeie basis voor een relatie, dus als jullie vrienden zijn en dan opeens met elkaar gaan enzo kan er altijd nog wat meer uit groeien!!
kuss
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:27
matrix21
matrix21 is offline
Kijk nou eens, een topic van mij uit de oude doos.
Nog even kansloos als ie toen was zo te zien
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:25
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 10-04-2004 @ 00:27 :
Kijk nou eens, een topic van mij uit de oude doos.
Nog even kansloos als ie toen was zo te zien
Ach....wat zullen we ervan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 01:32
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik grijp meteen de gelegenheid aan om een vraag te stellen!

Er is zo'n meisje waar ik 2 weken lang vaak mee heb gepraat. Een week geleden hebben we samen iets gedaan, het was wel leuk maar niet zo leuk als ik had verwacht, er is verder niks gebeurt. De afgelopen week negeert ze me zo'n beetje en als ik dan een gesprek begin reageert ze zeer kort en ongeinteresseerd op alles wat ik zeg.

Ik ben btw stapelverliefd op haar maar dat heb ik niet laten merken.

Waarom zou ze zich zo vreemd gedragen?

Ik snap er helemaal nix van
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 06:33
92.7
92.7 is offline
Gespleten Geest: 't is hard, maar zo reageert een meisje als je veel te dicht op haar zit, ze niet geinteresseerd is in je en je eigenlijk over de algehele linie absoluut niet leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:15
frizzle
frizzle is offline
Ik denk dat jongens soms iets te hoge verwachtingen hebben. Toen het net 2 weken uit was met mijn ex-vriend had ik al van 4 jongens te horen gekregen dat ze verliefd op me waren. Het leek een beetje op een wedstrijd om mij. Hoe dat zo gekomen is weet ik nog steeds niet. Die jongens zijn gewoon vrienden van me waar ik nooit echt mee geflirt hebt of zoiets dergelijks. Maar ze verwachtten blijkbaar wel allemaal dat ik wel een relatie met ze zou willen. Ik vraag me echt af hoe zoiets komt, ik had niks speciaals gedaan ofzo ik gedroeg me net zoals voorheen toen ik nog wel een vriend had. Het kwam op mij een beetje over als "Ze is vrij grijp je kans", heeft er nog iemand zo'n ervaring?
Oud 10-04-2004, 12:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Yep, ik herken dit bij veel meiden ja.
Reageren

Regels voor berichten