Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tja ik geef toe dat ik soms wel eens te snel wat ga denken omdat ik dat graag wil. Dan kan zelfs een hand op je heup tijdens het gedagzoenen al wat voorstellen. Maar daar doel ik hier dus niet op.
Ik heb gewoon het idee dat er veel meisjes zijn die het eng vinden als een jongen begint dat hij verliefd is. Hmm kom er nu wel achter dat het niet zo'n goed topic is. Veel te persoonsgebonden. Bij iedereen ligt dat anders. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic; het is idd persoonsgebonden! maar ik zal mijn idee er wel over geven.... ik denk dat de meeste meisjes het juist leuk vinden wanneer een jongen verliefd is, maar door de verandering van principes en komst van breezersletten en hun pooiers ontstaan er veel meer seksrelaties plus gesprekken daar over. Bepaalde mensen kunnen dus best het idee krijgen dat gevoelens als liefde zeldzaam zijn/ niet meer voorkomen en dus wordt daar minder over gesproken en minder geuit. het lijkt me heerlijk om weer eens verliefd te zijn en het spel dat daarbij hoort mee te maken, maar er zijn in mijn omgeving gewoon geen leuke jongens (of ze laten niet merken dat ze leuk zijn, of ik ben zelf niet leuk genoeg ![]()
|
Nouja, jongens denken inderdaad echt nogal snel dat je ze leuk vind.. meiden geven daar soms dan ook wel bewust of onbewust aanleiding toe....
verder denk ik dat het geen relatie aan durfen gaan, erg persoonsgebonden is... Ik moet wel zeggen dat ik in mijn omgeving vaak merk dat meisjes eerst echt verliefd moeten worden op een jongen en echt zekerheid willen hebben voordat ze een relatie aangaan,, en jongens gaan al snel, al vinden ze iemand ook maar een beetje leuk of aantrekkelijk een relatie aan.. die persoon echt leren kennen komt later wel, en we wachten wel af of ik echt verliefd wordt... zo'n instelling... In dit geval generaliseer ik wel, dus ik zal wel een hoop commentaar over me heen krijgen, maar dit is een groffe schets wat ik denk dat het verschil is tussen jongens en meisjes op dit gebied. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind vrouwen soms zeer moeilijk en onduidelijk over hun gevoelens. Iedereen zegt dat mannen zeer moeilijk over hun gevoelens praten maar veel vrouwen draaien er helemaal omheen. Maarja, dat zal het eeuwige probleem zijn vrees ik. Het verschil in gedrag tussen mannen en vrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meisjes worden over het algemeen eerst verliefd en gaan dan pas een relatie aan. Terwijl er dus serieus jongens zijn die en relatie aangaan, en kijken of ze nog verliefd worden. Zo niet dan maak je het toch weer uit???
En dat vind ik nogal raar, ik wil graag verliefd zijn op iemand waa rik iets mee heb, en niet moeten wacten totdat dat komt... |
![]() |
|
![]() |
Nog een is gewoon slecht karakter, doen alsof je geintreseerd bent om te willen weten of je die persoon zou kunnen krijgen, eenmaal je het weet wordt die persoon niet meer interesant. gewoon iemand waarop je terug kunt vallen als vriend ofzo...
tip daarbij: doe een beetje geintreseerd, maar negeer haar daarna => zij gaat achter jou aan. maareh ik zou zeggen, laat vallen en zoek een ander! |
![]() |
|
Het ligt maar net aan de situatie, maar soms kan het inderdaad afschrikken als een jongen ineens komt met "ik ben verliefd op je" ofzo. Dan heb ik liever dat hij het wat indirecter speelt, een keer uitvraagt (dan niet "met vrienden naar de kroeg" maar echt samen iets doen) en zo laat merken dat hij me graag ziet. Wat tijd samen doorbrengen, en als ik er dan iets in zie dan komt dat vanzelf wel.
Iets anders is als je gewoon probeert leuk met iemand om te gaan, en ineens blijken zij er meer in te zien. Ik zie nou eenmaal niet in elke man een potentiele partner, maar vaak wel een potentiele vriendschap...
|
![]() |
*herkent het helemaal* ik doe eigenlijk best wel vaak zo.Meestal geef ik ook onbewust (ik weet et wel maar sta er niet bij stil) de aanleiding er toe,en toch schrik ik altijd;vaak zijn het jongens die ik best wel aantrekkelijk/sympathiek vind maar toch niet genoeg om er wat mee te beginnen (de 'klik' is er gewoon niet ofzo),en dan komt het,zeggen ze dat ze verliefd zijn of proberen ze je te kussen en sta je daar met je mond vol tanden,je wilt m niet kwetsen,maar je wilt er ook niet op in gaan,weet je niet goed hoe te reageren en dan doe je dus vaag.Als ze twijfelt kan je er meestal van uitgaan dat ze nee bedoelt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus is het zaak voor een meisje om niet vaag en onduidelijk te zijn, maar heel duidelijk naar een jongen, anders moet er ergens weer een gebroken jongenshart gelijmd worden..... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik herken dit heel erg bij mij.
Omdat ik de jongen in kwestie wel heel leuk vind, maar zodra puntje bij paaltje komt, niet leuk genoeg. Of omdat ik bang ben dat ik hem niet meer leuk zal gaan vinden, terwijl hij dan al helemaal gek gemaakt is. Of omdat het inmiddels te vriendschappelijk geworden is. Genoeg redenen dus, al zou ik het liever niet zo zien/voelen. Trouwens, dingen uitspreken houd ik al niet zo van. Omdat je dan aan je gevoel een naam moet geven, terwijl dit gevoel me vaak nog niet duidelijk is, of omdat ik bang ben dat ze me er op vastpinnen ("He, maar je zei toch dat je me leuk vond ?!). Ik houd liever van om elkaar heendraaien ![]() Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 13:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Breek me de bek niet open. Je moet altijd oppassen niet te gretig over te komen, want dan knappen ze erop af, zoals Dark Angel zegt. Je hoort niet meteen aan te komen met praatjes dat je verliefd bent, hoe waar die ook zijn. Dus blijf ze vooral respecteren, niet doen alsof je ze leuk vindt. Maar zodra ze zich dan op hun gemak voelen, ben je ineens inderdaad de grote broer en wil je weer niet genoeg, of je bent te aardig geweest (komt heel vaak voor) en is het niet meer spannend genoeg. Het is werkelijk nóóit goed, en hoe komt dat? Meisjes weten gewoon totaal niet wat ze willen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel, er zijn wel jongens bij wie ik zo zou reageren dus 'ik herken het niet' klopt niet helemaal. Maar in principe heb ik er weinig last van. |
![]() |
|
als ik een paar keer met iemand uit ben geweest en hij laat heeeeel duidelijk merken dat ie me echt leuk vindt, is voor mij de lol er snel af. Tenzij ik hem dan ook al geweldig vind. Meestal duurt dat bij mij best lang, en tis jammer als alle spannig van 'wat vindt hij van mij?' al helemaal weg is als ik er nog niet eens helemaal uit ben. Verder ben ik allergisch voor jongens die me na één keer zoenen hun vriendin noemen
![]() Het is niet typisch iets voor meisjes hoor, ken meer jongens die zo denken dan meisjes. Ligt gewoon aan de persoon dus. |
![]() |
||
Citaat:
(da's bij mij iig het geval ![]()
|
![]() |
|
Ja ik herken dit. Ik heb t zelf ook wel ns gedaan. maar dan wel echt eerlijk. Ze van "ik zie het gewoon niet zitten". Lijkt me een btje raar om het over meisjes te gaan hebben, jongens doen precies t zelfde. Gewoon, omdat je het eigenlijk niet zit zitten maar je durft t niet zo hard te zeggen. Tis niet iets wat alleen meisjes doen.
|
![]() |
||
Citaat:
Liefs... Margriet
|
ja ik herken het ja...
maar ach... gelukkig weten wij mannen alles altijd zo zeker ![]() neej, maar ik bedoel... het kan aan de mannen liggen... dat vrouwen inderdaad veel verwarrende signalen uitzenden... tegenwoordig ga ik ook niet meer in op dingen zoals goede vriendinnen doen en er helemaal niets mee bedoelen: in je kont knijpen, 24/7 aan je nek hangen, tegen je aan rijden en alles natuurlijk volkomen vriendschappelijk... volgens mij lopen er gewoon veel vrouwen met aandacht te kort rond en bindingsangst tegelijk ofzo...
|
![]() |
Ik krijg altijd het gevoel dat als je als meisje aardig doet tegen een jongen, hij jou vroeg of laat leuk gaat vinden. Kan misschien helemaal verkeerd zijn, maar is al wel vaak gebeurd. Jaah en dan zie je die persoon inderdaad gewoon als een vriend, dus je wil hem niet kwetsen en kwijtraken door hem af te wijzen, maar je wil hem ook niet een verkeerd beed geven. Dus dan krijg je 'vaag' gedrag.
Dat meisjes bang zijn om een relatie te beginnen zit soms wel een kern van waarheid in.
|
![]() |
Spijtig genoeg, zou ik ook eens de GROTE indruk moeten gegeven hebben aan een jongen dat ik meer zou gewild hebben dan vriendschap... terwijl ik gewoon hem als een fantastische vriend beschouwde!
Iedereen zei dat hij hem wat wijsmaakte... dus ik denk niet dat ik de verkeerde indruk gegeven heb. En was het bij die persoon wel werkelijk'zichzelf wat wijsmaken' En volgens maten van hem maakte hij van het minste dat ik zei of deed ,een hint dat ik hem wel zag zitten! ![]() Maar er zijn ook meisjes die jongens een soort indruk laten krijgen over hun gevoelens tov hen. En die dan als puntje bij paaltje komt... gewoon afhaken en zeggen dat ze hen beschouwen als een grote broer of een goede vriend. Sommigen doen dit voor de grap... zou zit er eentje in m'n klas! Maar er zijn er ook,die gewoon niets meer durven doen. Die een beetje schrik krijgen voor iets meer! Greets Lieve,xxx
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Zoals de ijsprinses zei (hoe toepasselijk), is het niet fijn als ze er gelijk bovenop zitten omdat dat flirtspel ervoor dan meteen weg is. En dat is juist hetgene dat mij meer geinteresseerd maakt. |
![]() |
||
Citaat:
sommige meisjes doen gewoon aardig door vriendschappelijk je staan af te rukken in een café en aanbieden om als vrienden seks te hebben(totaal vriendschappelijk dus) ![]() ![]() dus... een meisje kan onderhand alle signalen uitzenden die ze wil... ik neem gewoon alles vriendschappelijk op tegenwoordig ![]()
||
Citaat:
Pubertijd --> hormoontjes gieren door je lichaam ![]()
|
![]() |
Wel lastig zo, die verschillen tussen jongens en meisjes. Meisjes willen ellenlang het flirtspel spelen, waarbij ze signalen uitzenden waarmee ze de onschuldige man het hoofd op hol brengen. Vervolgens denken ze na maanden lang het slachtoffer te hebben uitgebuit dat hij toch niet het gene is wat ze zoeken en dumpen ze hem bij het grof vuil. Waarna ze direct de volgende nemen want ze willen natuurlijk niet alleen zijn.
*Zucht* gemeen volk eigenlijk die vrouwen ![]() |
![]() |
|
Meisjes vinden het vaak leuk om aandacht te krijgen.
Ze houden dr wel van om een flink potje te flirten daar krijgen ze immers zelfvertrouwen van als de tegenpartij toehapt!! Verder durven ze niet its just a game. Hoewel nie iedereen zo is hoor! Denk dat jij gewoon de verkeerde getroffen hebt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
sorry hoor, maar gewoon vriendelijk doen of af en toe een arm om mekaar heen zou ik doen bij een goede vriend. Ik bedoel er verder niks mee, dat een meisje erg aardig is en geintereseerd doet betekent niet per say dat ze geinteresseerd zijn in zoenen/sex/weet ik het. Ik vind het dus logish dat ze dan schrikken als je hen benaderd...
Ik had zelf een goede vriend waarvoor ik absoluut geen gevoelens had behalve vriendschappelijk, hij had het moeilijk thuis dus ik probeerde hem echt te steunen.. uiteindelijk heeft hij me drie keer uit gevraag, ik drie (verschillende) keren nee zeggen. Maar hij hield maar niet op dusheb ik hem uiteindelijk een tijd moeten negeren en ben ook een keer heel erg boos geworden omdat hij gewoon door bleefdrammen. Ik had hem nooit aanleiding gegeven om zelfs mara te denken dat ik hem leuk vond (twas net uit tussen mij en mn ex toen... dus had nergens zin in ook) Ik denk dat jongens iets te gauw aanemen dat een meisje ze leuk vind ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
* Een vriendschapspartner is iemand die je graag ziet. (ik weet dat jongens een pesthekel aan deze vergelijking hebben, maargoed..) Ik hou van m'n broer. Hij's een goede vriend en ik zie hem graag. Maar ik voel me niet lichamelijk tot hem aangetrokken. Hij is gewoon iemand die ik graag zie en waar ik wel eens dingen mee doe. Zo heb ik meer vrienden. Nou een 'liefdespartner' moet echt die extra 'klik' hebben. Dat onderbuikgevoel. Die ril als ik zie dat 'ie stiekum naar me kijkt. Dat moment extra dat ik besteed aan het kiezen van m'n kleren omdat ik hem ga zien. Dat is een soort spanning die ik dus niet vind in 'een vriend' en wel zoek in een 'liefdespartner'. Ik vind het verschil vrij duidelijk en ook geen probleem, maar als je allebei wat anders denkt is het een probleem. Mijn laatste ex was echt verliefd op mij, en ik vond hem ook best aardig. Helemaal fout natuurlijk van me, en het heeft - met de nodige schuldgevoelens - een tijd geduurd voor ik daar een einde aan kon maken. HIJ vond het namelijk genoeg, dat ik 'm best aardig vond. Ik niet, het was een ongelijke relatie die vreselijk scheef zat en ik heb er vreselijk mee in de knoop gezeten, want ik vond 'm toch aardig? Hij was vreselijk lief, had alles voor me over. En daar zat het probleem nou juist. Als die 'klik' er is, is het in een bepaald stadium van een relatie leuk om te weten dat de ander heel heel gek op je is. Als die klik eenzijdig is, is het een vreselijk benauwende situatie. Heb ik het een beetje duidelijk uitgelegd? Ik flirt overigens alleen met mensen waar ik wel wat in zie (ook al heeft het niet altijd kans). Als ik echt iemand gewoon als vriend wil houden kijk ik wel uit om ze ideeen te gaan geven.
|
ALs ik naar mezelf kijk, geef ik niet graag mezelf aan iemand van wie ik niet zeker ben dat ik dat veilig kan doen, dat zowel ik als hij willen dat het voor altijd is. Een beetje spelen, in het kader van het is leuk zolang het duurt, daar heb ik geen zin in.
Veel jongens willen wel spelen. Die duiken een soortement van relatie in en zien wel waar het schip strand en als het niet blijkt te werken, jammer dan, op naar de volgende. Een meisje daarentegen houdt de boot af, laat zich heel voorzichtig steeds dichterbij iemand komen, en gaat er dan ook definitief voor. Enig idee hoe een pijn het dan doet als zo'n knul na twee maanden zegt dat het toch niet is wat hij ervan verwacht had? Dat overkomt ons dus welgeteld een keer en dan kijken we wel beter uit. Nja, en daar plukken de serieuze jongens de zure vruchten van. |
![]() |
||
Citaat:
Liefde is een kwestie van je helemaal geven, voor mij. Ik werk niet met voorzichtigheid. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #1903 Dark Phoenix | 500 | 20-01-2014 20:21 | |
Seksualiteit |
Waar val jij op (mannen) Mirruh | 74 | 10-05-2005 11:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
verliefd, maar soms is het opeens minder... :S Verwijderd | 28 | 28-04-2004 17:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Column over Vrouwen Shitonya | 10 | 26-03-2004 20:33 |