Advertentie | |
|
![]() |
|
Het verbaasd me dat degene uit het noorden meteen beginnen te zeuren dat het concert in tilburg is(wat toch een grote stad is en zeker geen dorp).
En als het concert ,zoals zovaak de laatste tijd, in de hmh is niemand uit het Zuiden erover zeurt. Wij moeten altijd lang reizen om iets leuks te zien(Melkweg,hmh,paradiso). Nu reizen jullie maar eens. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben een keer gewoon in tilburg gebleven na een concert, de eerste trein gaat pas om 6.30 naar groningen, en alle kroegen in tilburg gaan dicht om 3.00u.
en ook nog de trein van tilburg naar groningen is een bommeltrein, die om de 10 minuten stopt. van slapen komt dus ook niks. en dan is et ook nog winter. auto regelen iemand? |
![]() |
|
dit staat er op www.aperfectcircle.net
01/30 Tilburg, Holland 01/31 Paris, France 02/12 Amsterdam, Holland
|||
Citaat:
Of ze zijn gewoon verwende blagen. ![]() Citaat:
Nou ja, als het maar om 23.15 afgelopen is. Ruh-roh, de 22ste moet ik werken. Eens zien of ik m'n moeder kan porren om klokslag negen uur zo'n kaartje voor mij te kopen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
^^^ Heh, dat gaat bij mij wat moeilijk, ik zit minstens een kwartier van het dichstbijzijnde postkantoor af.
![]() Citaat:
Hm, 013 heeft meer sfeer, en bij HMH heb ik de zekerheid dat ik het hele concert kan zien.... Volgens mojo.nl is het optreden in 013 met "special guests". Neem aan dat dat voor HMH ook wel zal gelden?
|
ik vind het wel erg duur, zeker voor een relatief kleine band, dat je voor radiohead 39 betaald, OK, en voor metallica 40, maar APC heeft nog lang niet zo'n reputatie.
Ga ik liever naar 3 festivals(LL PP RW) voor 300 en heb je menteen alles gezien ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaaaa geniaal ![]() ![]() Ik ga qua zaal liever naar 013 idd, maar ik zie liever het hele concert ipv de helft oid, dus ik ga naar HMH. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
dood of te ver of wip snoodaard | 113 | 30-01-2005 14:06 | |
Muziek |
Jaarlijstjes concerten Verwijderd | 63 | 03-01-2005 12:23 | |
Muziek |
Showlist. Verwijderd | 96 | 18-01-2004 16:50 | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 | |
Muziek |
Waarom is * in godsnaam nog niet doorgebroken hier? a new noise | 111 | 08-01-2003 10:31 | |
Muziek |
Welke cd heb jij 'grijsgedraaid'... Shah of Blah | 74 | 14-08-2002 18:45 |