Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 10:41
bitchy
bitchy is offline
er is geen bijdrage
Oud 28-11-2003, 13:36
Verwijderd
Niks. (Heel simpel)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 16:19
Verwijderd
Als je ouders geen geld hebben, dan krijg je extra geld van de overheid in vergelijking met mensen van wie de ouders wel goed verdienen.
Als je niets van je ouders krijgt, terwijl dat de bedoeling is, dan naaien je ouders je hard en dan ben je er nog slechter aan toe
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 16:29
Nuck
Nuck is offline
Mijn ouders betalen collegegeld, boeken, kamerhuur en als ik niet rondkom met mijn stufi springen ze bij.
Oud 30-11-2003, 16:10
LoeLoe
LoeLoe is offline
Mijn ouders zijn ook gescheiden en ik ontvang dus ook allimentatie. Mij is verteld door de advocaat (had ik voor iets heel anders nodig, heeft er verder niets mee te maken) dat mijn vader allimentatie moet blijven betalen tenminste tot mijn 21e. En anders zolang als ik nog studeer. Dus stel dat ik tot mijn 24e op school is, dan zal hij tot dat moment allimentatie moeten blijven betalen.

Aldus het convenant dat mijn ouders toendertijd hebben opgesteld samen met de notaris toen ze in scheiding waren.
Oud 01-12-2003, 19:43
ninon
ninon is offline
Ik krijg 70 euro per maand van mijn ouders, en dan nog extra geld voor te stappen en en de bios enzo, en ik verdien nog rond de 70 euro per maand met werken..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:06
Verwijderd
mijn ouders betalen de boeken, kamer en collegegeld (350 euro per maand ofzo, misschien iets meer). Verder betalen ze nog 70 euro per maand op mijn bankrekening.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 07:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ninon schreef op 01-12-2003 @ 19:43:
Ik krijg 70 euro per maand van mijn ouders, en dan nog extra geld voor te stappen en en de bios enzo, en ik verdien nog rond de 70 euro per maand met werken..
pardon? ben jij een student?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 20:19
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 14-11-2003 @ 07:24:

en verder: weet iemand ontzettend soepel werk?? ik ga waarschijnlijk een dansopleiding doen, maar doordeweeks heb ik dan geen tijd om te werken. en in het weekend moet ik regelmatig stage lopen. ik moet dus makkelijk vrij kunnen krijgen. weet echt niks te verzinnen waar ik kan werken en ook iets meer verdien dan t minimum
Telemarketing: daar kun je ongeveer een week vantevoren dacht ik opgeven wanneer je wilt werken. Als je maar 6 of 8 uur per week werkt, dat is het enige criterium (de een hanteert 6 uur,de ander 8 uur, de ander nog meer uur). Wel moet je dan een telemarketing bedrijf uitzoeken wat ook in het weekend werkt.

Probeer verder het uitzendbureau is? Deze hebben vaak ook wel baantjes op oproepbasis. Kun je zelf bellen wanneer je wilt werken en soms wordt je opgebeld met de vraag of je kunt werken, dan kun je dus ook nee zeggen als je niet kan.

Zelf werk ik wel eens voor 'Groen licht', dat is dan verkeerstellingen doen enzo. Je krijgt dan een brief thuis of een email met de data+tijden (je kan kiezen uit meerdere tijden op zo'n dag) dat ze weer bezig zijn en je kunt je dan opgeven voor 1 of meerdere data als je kan werken.
Maar dit is wel vaak doordeweek en je gaf aan dat je dan niet kan.

Ik woon nu weer thuis, maar toen ik 19 was ging ik voor 4 maanden op kamers. Mn ouders betaalde toen de helft van de huur. Ook betalen ze mn boeken en collegegeld nog steeds....ja ik weet het dit is erg veel, meeste studenten moeten zelf hun collegegeld+boeken betalen
Als ik het dit jaar niet haal betalen ze niet meer voor me....
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 21:21
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 03-12-2003 @ 21:19:
Zelf werk ik wel eens voor 'Groen licht', dat is dan verkeerstellingen doen enzo.....
Hebben die ook een website? Lijkt me wel interressant.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 12:08
Tulpje6
Tulpje6 is offline
http://www.verkeerskunde.nl/profiel/GroenLicht.htm

Als je voor Groen licht werkt, doe je dus veldwerk (zie onderaan de pagina).
Bovenaan de pagina staat adres+tel+email van groenlicht.....
Ik denk dat je, om meer informatie op te vragen of je aan te melden voor het veldwerk, je het emailadres veldwerk@groenlicht.com moet gebruiken. Ik meel ook altijd naar dit adres.
...stuur ze anders eens een meeltje dat je je wilt aanmelden, ze kunnen vast nog wel mensen gebruiken.

Wie weet zie ik je dan nog wel ns

Mocht de pagina niet werken kun je op google 'Groen licht+verkeer' in toetsen en dan is het dacht ik de 2e ofzo van de zoekresultaten. Moet je maar even kijken.

Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 12:10.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 12:49
Fleur
Fleur is offline
Niets.
Krijg veel stufi, waar ik ook alles van moet betalen. (incl. schoolgeld, eten/drinken en boeken e.d., dus echt alles)
Reageren

Regels voor berichten