Advertentie | |
|
![]() |
|
Teensokken zijn echt geweldig! Het is even wennen, maar daarna wil je niet meer anders! Ik heb inmiddels al een stuk of 15 paar teensokken en draag ze zo'n beetje iedere dag. Wat voor reacties krijgen jullie eigenlijk op het feit dat jullie teensokken dragen en wat vinden jullie er van dat jongens ook teensokken dragen??? Kanda???
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij welke kleding en schoenen draag jij ze eigenlijk? Ik persoonlijk vind ze erg leuk staan onder een rokje in m'n puntschoenen. Eigenlijk draag ik ze gewoon zo'n beetje altijd... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar op de camping is het wel makkelijk ![]() neej verder doe je ze dus niet in teenslippers ik vind teenslippers by the way afschuwelijk
||
Citaat:
(of zijn mn tenen dan zo groot hehe...) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je gewoon even rustig de tijd neemt, dan trek je ze na een tijdje bijna net zo snel aan als "gewone" sokken. Het is even wennen, maar daarna wil je niet meer anders! |
![]() |
||
Citaat:
misschien probeer k zo ooit nog maar ns aan, al vind k het geen succes...hehe |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind ze wel lekker zitten hoor en het is ook wel apart. En lekker warm voor in de winter! Jay! Maar het is idd niet anders dan normale lange sokken, want die teentjes zie je toch niet... maar ik snap niet wat er dan mis mee is?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In wat voor schoenen draag je ze dan? Weten ze dan wel dat het teensokken zijn, of hebben ze weleens gezien dat er aparte tenen aanzitten?! Dragen jij en je vriendinnen vaak teensokken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat voor leuke reacties krijg je? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |