Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maarem, nee NERD! Technisch lego is helemaal anders. Dit is gewoon lego: ![]() En dit is technisch lego: ![]() O ja en ik speelde vroeger ook nog met van die auto's die je achteruit moest opwinden. Daar had ik dan n plastic racebaan voor ![]() Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 09:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
barbies, poppen, dinosaurusfiguurtjes *voor een meisje notabene
![]() en als ik met vriendjes of vriendinnetjes speelde, speelde ik altijd The A-team, vadertje en moedertje, dat soort dingen. * ik voel me opeens heel erg niet-meisje ![]() |
![]() |
|
wij hadden altijd 'clubjes' zoals een uitvindersclub waar we (hoe verrassend) gingen 'uitvinden'
lego vond ik echt geweldig (had zelf geen technisch lego dus 'nam' 'verkering' met een jongen die dat wel had ![]() verder had ik een microscoop waar ik alles onder legde, een meccano box, electro-doos (stroomkringen knutselen enzo) (ben ik nu heel nerdish?) tekenen, kleuren en knutselen deden we ook veel, maar meestal waren we gewoon buiten. hutten bouwen, verstoppertje, van de dijk rollen, bomen klimmen, 'spioneren' (we waren er heilig van overtuigd dat een schuur in bij een boerderij gebruikt werd als overslagpunt voor gestolen auto's en gingen dus 's morgens om 6u al met een verrekijker in de boom er tegenover zitten om ze in de gaten te houden) mensen, wat heb ik veel en leuke herinneringen aan 'vroeger'...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Was geen meid die met Barby poppetjes enz ging spelen, was veel ![]() ![]()
|
ik klom in bomen, speelde met zand, kraaltjes, vriendinnetjes en vriendjes, m'n broers, poppen, klei, water, modder, brooddeeg, papier, spinnetjes en insekten, ik tekende, knutselde en las boeken.
|
![]() |
ik speelde veel in tuin. we hadden echt een megarelaxte tuin met een speelhutje erin en schommels enz. veel hutten gemaakt, met kippen en konijnen gesjouwd. was geloof ik een halve jongen ofzo. met barbies en poppen heb ik haast niet gespeeld. ook een gameboy of nintendo hebben wij thuis nooit gehad. *snik* wat een jeugdtrauma.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #65 deel 2 Spelleider | 110 | 19-01-2010 08:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |