![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
wat helpt is je laten castreren
dit is echter een ietwat drastische oplossing de beste manier is om aan iets te denken wat afleid. je moet niet denken aan dingen die juist a-opwindend zijn, want dat geeft alleen maar een creepy gevoel. denk bijvoorbeeld aan voetbalwedstrijd of zo. en anders moet je gewoon accepteren dat je geen slappe hebt, dat is ook niet zo erg, dat betekent niet meteen dat je sex wilt of zo. |
![]() |
|
Je kunt hem ook met een elastiekje afbinden, goed strak.. Dan wordt hij na een tijdje blauw en zwart, en begint vanzelf los te laten. Probleem gelost.
Bevalt je dat niet, dan moet je juist blij proberen te zijn dat het jou zo makkelijk lukt, want er zijn jongens die het niet makkelijk lukt ![]()
||
Citaat:
en sommige voetbalwedstrijden zijn best opwindend, niet sexueel maar wel opwindend
|
in je kamer is het niet erg, maar bijvoorbeeld in het zwembad als je al een iets te strakke zwembroek aanheb, ja ach, gewoon laten opkomen, weeten de vroutjes alleen maar dat ze sexueel aantrekkelijk zijn, geen rooie kop krijgen gewoon fier je paal nalopen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Seksualiteit |
(intiem) dansen.. AnoniemProbleem | 58 | 16-05-2004 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 | |
Seksualiteit |
hij wil niet mee naar de sauna :( *mystery* | 52 | 25-06-2002 18:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |