Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Weet er trouwens iemand hoe laat de deuren opengaan? Ik hoop toch wel om een uur of 6 's avonds (liever nog eerder). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms kan je gewoon geen vrij nemen, of het je niet permiteren, je hebt immers al een fortuin zogezegd uitgegeven aan een kaartje. maar goed, mij zal het verder niet boeien of mensen vooraan komen of niet, ik hoef daar niet te staan, succes aan iedereen dan maar met wachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben blij dat het vroeg begint enzo, mijn laatste trein gaat al om 23.38 (eigenlijk zelfs al om 23.20, maar daar valt wat aan te doen, nml naar ander station fietsen ![]() Hoe lang zou het duren? 2 uur ofzo? Ze spelen echt veel nummers ![]() |
![]() |
|
ik menteen na school, en neem laatste 2 uur vrij(12.30 stap ik in auto) moet vroeg genoeg zijn
al is hun concert half zo goed als pinkpop 2001(ja ja daar was ik bij) ben ik al in mijn nopjes, en denk dat ik wel een t-shirt van ze ga kopen, nergens anders te krijgen die dingen, je word bedolven onder die slipnot bagger maar een radiohead shirt, nee ![]() O ja ooit iemand van Asian Dub Foundation gehoord?? |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien moet ik wel wat aansluiting vinden met mn vrienden die er ook niet al om 3 uur kunnen zijn En ik hoef niet zo nodig helemaaaaal vooraan te staan... 't is niet de eerste keer dat ik ze zie, en vooraan zie je maar de helft heb ik gemerkt....bovendien is het geluid daar kutter... Reden genoeg om er niet van 's ochtends vroeg te gaan staan dunkt mij, maar als je een plekje voor mij wilt vrijhouden daar helemaal vooraan bij de poort, graag hoor!
|
dit is de show van gisteren, parijs.
01 2+2=5 02 sit down. stand up 03 where i end and you begin 04 lucky 05 backdrifts 06 go to sleep 07 just 08 creep 09 paranoid android 10 sail to the moon 11 a punchup at a wedding 12 airbag 13 myxomatosis 14 you and whose army? 15 the gloaming 16 idioteque 17 there there Encore #1 18 fake plastic trees 19 national anthem / hunting bears 20 a wolf at the door 21 how to disappear completely Encore #2: 22 karma police 23 true love waits 24 everything in its right place kom op zeg, dit is toch om te kwijlen of niet ?
|
toch jammer eigenlijk, meestal spelen ze een aantal liedjes gewoon vast, en dan die andere (True Love Waits; You And Whose Army, Creep) specialere nummers maar 1x in de zoveel tijd. Meestal spelen ze dat soort nummers nooit 2x achter elkaar...
Maar ik hoop het natuurlijk wel...een zelfde setlist zou fantastisch zijn....24 nummers ook gewoon! Superb!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja dat snap ik
maarre ik hoor net dat ingang E vlak voor het podium is? en ik heb ingang L ![]() en de laatste trein gaat om 0:11 naar utrecht en radiohead begint waarschijnlijk pas om half 10 en speelt 2,5 uur incl pauzes en toegiften och jeetje SMERIG says: ik vind het trés ballezooi
||
Citaat:
dat vind ik niet fijn, heb ook ingang L ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ingang E en L die vakken/plaatsen zijn dus van elkaar verwijderd? |
![]() |
|
Jeej, dat wordt lekker hergroeperen... fijn als de helft van je vrienden een andere ingang heeft
![]() En in tegenstelling tot eerder gepubliceerde berichten zal ik er hoogstwaarschijnlijk al eerder bij zijn, rond een uurtje of 4 hoop ik... voor zover dit interessante informatie is...
||
Citaat:
![]() Ik ga er denk ik om 17.30 zown beetje zijn, half uur voordat de zaal open gaat is wel mooi vind ik.. Ik kan opzich wel eerder maar heb gewoon geen zin om eerder te gaan, en ik maak wel fotos.
|
Verwijderd
|
O God. Creep. Maar geen Street Spirit? Dat kan niet hoor.
![]() Nouja. Het wordt toch wel gaaf ![]() ![]() En @ Amnesiac: Ik wist dat je zo zou reageren, flauw hoor. Als je goed had gelezen, had je gezien dat ik zelf ook niet vroeg ga. Je zei alleen zelf van wel, en vervolgens noem je een tijd die totaal niet vroeg is. Vind ik dan. Achja. ![]() |
![]() |
|
Vandaag DE dag mensen, ik kan niet wachten
Street Spirit moet gewoon, maar liever niets anders van de bands, echt niet zo'n leuk album, creep is ook niet leuk meer, liever wat extra's van amnesiac, want waarom geen spinning plates ![]() wel mooi dat ze het mooiste nummer voor het laatste bewaren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, OK computer is toch wel m'n favoriete album..maar dat mag ik toch ook onder oud scharen? Mooi. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Radiohead 9 & 10 mei HMH Maurice | 481 | 22-10-2006 02:12 | |
Lifestyle |
Wow ja wow! Haligh | 500 | 10-01-2006 10:57 | |
Muziek |
trauma's Tom Violence | 69 | 10-08-2004 17:56 | |
Muziek |
6 december: Metallica in het Gelredome te Arnhem Master of Puppets | 131 | 16-12-2003 18:46 | |
Muziek |
Wie gaan er hier allemaal naar Radiohead Verwijderd | 2 | 17-09-2003 12:22 |