|
|
Bekijk resultaten poll: scheren jullie wel eens je schaamhaar? | |||
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
146 | 25.80% |
soms |
215 | 37.99% |
altijd |
205 | 36.22% |
Aantal stemmers: 566. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
(Ik vraag me af wat er aan vreselije viezigheid uit jou komt dat het zo gaat plakken in die haartjes dat je het helemaal schoon moet gaan boenen) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
sinds van de zomer
2 x in de week. oksels, schaamstreek, achterkant. kaal. ik vind het bij meisjes ook zo fris/mooi dus waarom zouden jongens wel met een grote bos haar aankomen... ook al houden niet alle meisjes van kale jongetjes, maar ik ben vrijgezel. als het meisjes anders wil, tja het is zo weer aangegroeid natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lijkt me er nogal dom uitzien als je je venusheuven wél scheert en je schaamlippen niet, eigenlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
het verbaast me echt hoeveel MANNEN hun schaamhaar scheren ik dacht dat 15% dat maar deed ofso.. ik vind het eigenlijk meer iets voor een vrouw.. mannen moeten hun schamenhaar laten groeien of heel misschien bijknippen maar HALLO!! je schaamhaar helemaal weg scheren ??? Kom op man dat is tog niks voor en vent
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe komen meisjes erbij dat het scheren zelf pijn doet? Doe je het dan wel in de goede richting? En gebruik je wel een goed mesje?
Ik heb geloof ik wel de hele Kruidvat gehad qua mesjes soorten. De ladyshaves vind ik meestal maar prul en voor dat geld echt niet goed scheren. (Ja, ik verwissel de mesjes op tijd. ![]() Meestal gebruik ik nu mannenmesjes van Wilkinson, gaat prima. Scheer me vier keer in de week denk ik, niet vaker, dan gaat het irriteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hm, ik heb mijn enkel wel eens flink opengehaald met een scheermes (nee, daar heb ik geen schaamhaar). Het is dus mogelijk. Al geloof ik wel dat dat een wegwerpscheermesje van de trekpleister was, dus dat zal het zijn geweest. Met die Venus-zooi (het merk, niet de heuvel) heb ik nooit problemen.
Maar met een ladyshave gaat het in die gebieden toch lekkerder; dan krijg ik minder snel irritatie.
|
Verwijderd
|
Wow, die uitslag had ik niet verwacht.
*slaat hamer op hoofd* Ik bedenk me nu pas dat meisjes ook meedoen. Ik ben een jongen en scheer mijn schaamhaar niet. Maar misschien moet je die poll een beetje aanpassen, want je hebt er niet zoveel aan of meisjes het normaal vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ach... ik hou het gewoon kort... je zet je grasmaaier toch ook ni op 0 mm ![]() (tondeuse is de tip, wel een die niemand anders gebruikt... ![]()
|
Scheren doe ik nooit, kan ik niet tegen. Ik houd het wel bij, maar zo'n verticaal snorretje is lelijk en bij helemaal kaal krijg ik associaties met pedofilie.
|
ik scheer het niet weg, maar gebruik ontharingscreme. Bij mij is daar echt niet aan te beginnen om te gaan scheren...dan komt het echt zooo snel terug en wordt het steeds erger. Van die ontharingscrme heb ik wel altijd wat jeuk, das minder
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar scheren (meisjes) Little me | 68 | 23-06-2008 10:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren wazaa!? | 15 | 29-01-2007 12:37 | |
Seksualiteit |
Scheer jij je schaamhaar? tripple | 5 | 24-04-2006 17:37 | |