![]() |
|
![]() |
Gezicht ben ik natuurlijk wel eens onzeker, heb over 't algemeen geen puistjes, en als je dan opeens 1 hele dikke puist hebt valt 't nogal op
![]() Ik ben helemaal niet knap, maar ik ben ook niet heel lelijk ofzo. Over m'n lichaam ben ik wel heel erg onzeker, ik ben te dik, en ik heb heel erg lelijke voeten ![]() |
![]() |
|
ik ben altijd al onzeker geweest.
en in de puberteit begin je te veranderen. vooral in het begin loopt de een zich met de ander te vergelijken. dus voelde je je nog onzekerder. nu ben ik nog onzeker, dat wel... maar, minder... of beter gezegd anders. zelf probeer ik mensen niet op uiterlijk te bekritiseren (maar als iemand stinkt maak ik daar niet snel een praatje mee... maar dat is geen uiterlijk, dat is gewoon lichaamsverzorging over het algemeen) en als mensen mij wel willen bekritiseren omdat ik stevig ben of wat dan ook... moeten ze dat vooral doen. als ik nu afval, doe ik dat meer voor mezelf, dan voor anderen. de opinie van anderen over mijn uiterlijk speelt minder mee in hoe ik me gedraag / voel dan eerst.
|
Vroeger had ik wel last van onzekerheid... ik vond mezelf te dik (echt dik was ik niet -maatje 38) en m'n borsten te klein (cup C
![]() Nu, 3 jaar later, ben ik heel tevreden met mezelf. Ik heb een mooi figuurtje, en ik vind dat ik best een mooi gezicht heb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ach, ik ben blij met mijn lijf, maar ik vervloek mijn maten soms wel bij kleding kopen... bikini's kopen is een ramp, broeken zijn bijna altijd te groot en truitjes zitten ook niet altijd goed... Maar ik ben er wel tevreden mee... ![]()
||
Citaat:
Ik had puistjes, nu heb ik allemaal littekens, zo ontzettend lelijk ![]() En mn ouders willen niet aan laserbehandeling doen om ze weg te halen, idioten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Laten opereren aan flaporen? Koekiemonster. | 27 | 14-08-2011 21:23 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Psychologie |
'k Weet niet meer wat ik met mezelf moet beginnnen. phensicske | 35 | 19-11-2004 19:32 | |
Psychologie |
Ontevreden over mezelf... Sterretje* | 124 | 18-09-2004 08:29 | |
Psychologie |
Minderwaardigheidscomplex Savagé | 29 | 17-06-2004 12:29 | |
Psychologie |
leukste tijd van je leven Verwijderd | 25 | 11-03-2004 13:47 |