Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Een poging doen is al voldoende. Zover komen de meesten niet eens. Die blijven steken in allerlei onbegrijpelijke superlatieven. 3) Ja, dat snap ik heel goed. Het is één van de grootste problemen van de taal: dekken woorden de lading? Woorden zijn altijd tekens (signa) van realiteiten (res). Als die realiteiten niet onmiddellijk als concreet te bestempelen vallen, zoals dat bij de liefde het geval is, dan loop je met een teken van een abstractum het gevaar in een bepaald type moeilijkheden te belanden. Woorden dekken nooit helemaal wat je voelt, maar het valt te proberen. 4) Daar heb je wel gelijk in, ja. Het is inderdaad een beetje kort door de bocht geformuleerd. Toch denk ik dat je, als je bereid bent dieper na te denken over de aard van het gevoel of de relatie, er meer grip op krijgt, en er zodoende beter mee kunt omgaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om het even autobio te houden; zij vond mij leuk, maar ik wilde 'r beter leren kennen. Dus zijn we een paar keer weggeweest. Veel gepraat. En.. en.. nouja het klikte
![]() Moraal van het verhaal: je kan niet 'iets' doen waardoor iemand je leuk gaat vinden. Je moet maar hopen dat het klikt en gebeurd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb er een vriend bij nadat een jongen te weten kwam dat ik een computerspelletje van men broer gespeeld had ![]() hij wou we me onmiddelijk al inwijden in voetbal ook haha (is wel schattig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Psychologie |
Eetprobleem? girl-in-trouble | 180 | 20-09-2006 00:27 | |
Psychologie |
! ! Help, heb een probleem ! ! Juda[NL] | 23 | 21-09-2005 19:42 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |