Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() we zullen het maar op een vuiltje houden dan ![]()
|
Ik ben een jongen die wantrouwig is ingesteld. Een keer zat er een meisje tegenover mij en zat naar mij te kijken. Opeens komt er een jongen naar mij toe:''Ze vindt je leuk''. Ik zei dat ik er niks van geloofde...maar uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen en het was een mooi meisje met een lekkere uitstraling...
![]() ![]() Maar ja..voor de rest voel ik het wel aan of het ''iets'' is of niet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet, volgens mij wordt ik nooit versierd
![]() |
![]() |
|
Heel irritant is het als je alleen maar door hebt dat je wordt versierd door iemand waar je geen interesse in hebt en niet als het iemand is die je versiert waar je wel eventueel interesse zou hebben.
Nog vervelender wordt het als je wordt versierd door iemand waar je eventueel wel interesse voor zou kunnen hebben maar omdat je doorhebt dat je wordt versierd geen interesse meer hebt. ![]()
|
![]() |
|
|