Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 14:57
Talon
Talon is offline
Citaat:
perseus schreef op 30-11-2003 @ 15:38:
Een vervelende tic.
dat dacht ik ook al
Oud 30-11-2003, 15:32
Verwijderd
ik had het zelfs niet door toen ze 5cm van me af stond om me te zoenen...valt ook niet op ofzow met zon blik, neee..

erger dan mij kan geloof ik niet
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 30-11-2003 @ 11:09:
Wat zou dit kunnen zijn geweest?
Ik zag geen gijzelnemers, en geen kwijl uit dr mondhoeken
Ook geen gijzelnemers die op de grond lagen (met een geweer naar haar toe gericht)? dan zal het waarschijnlijk een vuiltje zijn geweest joh
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 19:24
Talon
Talon is offline
Citaat:
Alex schreef op 30-11-2003 @ 19:51:
Ook geen gijzelnemers die op de grond lagen (met een geweer naar haar toe gericht)? dan zal het waarschijnlijk een vuiltje zijn geweest joh
nee ook niet op de grond
we zullen het maar op een vuiltje houden dan
Oud 04-12-2003, 16:43
Bruut
Bruut is offline
hehe soms heb ik het door!!

maar meestal niet
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 17:38
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik ben een jongen die wantrouwig is ingesteld. Een keer zat er een meisje tegenover mij en zat naar mij te kijken. Opeens komt er een jongen naar mij toe:''Ze vindt je leuk''. Ik zei dat ik er niks van geloofde...maar uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen en het was een mooi meisje met een lekkere uitstraling......maar de volgende dag zag ze me blijkbaar niet meer staan om 1 of andere reden...

Maar ja..voor de rest voel ik het wel aan of het ''iets'' is of niet...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 19:37
Verwijderd
Ik mis het meeste gegarandeerd, of het moet wel zo overduidelijk zijn dat het niet valt te missen. Maar goed, ik twijfel er nog aan als hij 'je bent zo mooi, neuken?' zegt
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:47
Verwijderd
Ik weet niet, volgens mij wordt ik nooit versierd . Ja, soms met lompe openingsgrapjes, en dat heb ik dan wel door, maar dat werkt niet, dus ben ik uiteindelijk niet versierd... en ik flirt wel vrij veel, maar dat is geen versieren, dus als mensen dat terug doen vind ik dat ook nooit versieren.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 21:50
Severus
Severus is offline
Ik analyseer mogelijke versierpogingen juist helemaal kapot, waardoor ik hetzelfde effect krijg als bij degenen die het helemaal niet door hebben: de versierder in kwestie druipt af.
Oud 04-12-2003, 22:48
naan
naan is offline
ik merk t echt haast nooit, maar later hoor ik het dan van vrienden

laatst ook, ik zat met zon jongen te praten enzo, kende ik al wel langer dus gewoon gezellig, en op het moment dat hij me probeerde te zoenen draaide ik me net om
(dat is me dus verteld )
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 23:51
Verwijderd
Volgens mij doen vrouwen het subtieler dan mannen, aangezien de mannen het hier allemaal niet doorhebben, en de vrouwen wel. Aangenomen dat iedereen hetero is.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 01:27
coecie
coecie is offline
Citaat:
eXo schreef op 05-12-2003 @ 00:51:
Volgens mij doen vrouwen het subtieler dan mannen, aangezien de mannen het hier allemaal niet doorhebben, en de vrouwen wel. Aangenomen dat iedereen hetero is.
ik had hetzelfde idee
Oud 05-12-2003, 10:55
elfiecity
elfiecity is offline
Wees blij dat iemand jou nog probeert te versieren, mij durven ze niet eens aan te kijken.
Oud 05-12-2003, 13:21
Sade
Sade is offline
Citaat:
Another Way schreef op 24-11-2003 @ 19:23:
Ik ben er ook blind voor
Oud 05-12-2003, 15:55
Auntie M
Auntie M is offline
Heel irritant is het als je alleen maar door hebt dat je wordt versierd door iemand waar je geen interesse in hebt en niet als het iemand is die je versiert waar je wel eventueel interesse zou hebben.
Nog vervelender wordt het als je wordt versierd door iemand waar je eventueel wel interesse voor zou kunnen hebben maar omdat je doorhebt dat je wordt versierd geen interesse meer hebt. Best wel jammer allemaal.
Reageren

Regels voor berichten