Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2003, 17:32
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
ik ben nog stommer dan het achter-eind van een koe, ik heb het niet door als ik versierd wordt (laatst ook op outblast, komt leuke meid naar toe, ik had wat water, mag ik wat , nou ff mee zitten lullen en wat zeg ik met me wause kop, heej ik ga ff verder, later had ik zoiets van KUT wat heb ik gedaan)
Oud 24-11-2003, 17:55
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
mwah ik heb het meestal wel door....
maar dan zeg ik ook dat ik weer ff doorloop.
maar das meer omdat ik geen intresse heb
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:00
Verwijderd
Ja dat is echt een speciaal talent. Ik heb het helaas ook..het erge is als je thuis nadenkt over de avond dan heb je het wel door. Op zich ook wel lachwekkend als je met vrienden/vriendinnen door hebben die dat soort dingen wel door hebben...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 18:17
anonieme_teddybeer
Citaat:
Alex schreef op 24-11-2003 @ 19:00:
Ja dat is echt een speciaal talent. Ik heb het helaas ook..het erge is als je thuis nadenkt over de avond dan heb je het wel door. Op zich ook wel lachwekkend als je met vrienden/vriendinnen door hebben die dat soort dingen wel door hebben...

lachwekkend en tegelijkertijd vertieft (ze zag er echt leuk uit ) en was aardig
Oud 24-11-2003, 18:23
Another Way
Another Way is offline
Ik ben er ook blind voor
Oud 24-11-2003, 19:13
Verwijderd
Praat me er niet van
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 19:18
Verwijderd
m'n vriendin vertelde me dat voorbije zaterdag op het feest de jongen waarmee ik aan het dansen was me probeerde te kussen.

had ik niet gemerkt hoor...

't was wel een lekker stuk
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 20:54
Verwijderd
Hmm
Nee, ik heb het toch altijd wel door eigenlijk. Behalve misschien als ik ook geïnteresseerd ben in diegene, dan durf ik niet te geloven dat diegene mij aan het versieren is.

Ik had het 1 keer wel echt niet door, was gewoon een jongen die ik wel vaker zag enzo, en al veel langer kende. Ik had nooit op die manier naar hem gekeken omdat het nooit in me opgekomen was dat hij geïnteresseerd zou kunnen zijn in mij, ik weet niet waarom. Wou ie ineens zoenen.

En met mn vriend ook wel. Al probeerde hij me niet echt te versieren. Maar gewoon dat ik soms mensen niet op die manier bekijk omdat ik er vanuit gaan dat ze mij niet op die manier bekijken. Blijkt dat ze dat wel doen ben ik diep verbaasd.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 20:55
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik weet het nooit goed te interpreteren: 'bedoelde ie hier nu iets mee of niet ??'....soms zoek ik dan al een versierpoging achter de kleinste dingen die waarschijnlijk helemaal niks te betekenen hadden (een glimlach, vriendelijk gedag zeggen etc.), en soms heb ik een versierpoging niet door....tja...t komt bij mij ook voor een deel omdat ik weinig sociaal contact heb en weinig flirt enzo dus dan weet ik minder af van hoe ik de signalen moet interpreteren....dan maak ik het algauw meer dan het is...

Verder heb ik ook nog maar weinig ervaring met versierd worden...hehe geloof ik dan....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:01
Verwijderd
2 keer gedacht dat het zo was.. 2 keer in de zeik gezet.. sindsdien ben ik extreem voorzichtig met hints van meiden...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:02
Kadaver
Kadaver is offline
Ik heb het meestal wel door. Ik leid veel dingen af van non-verbale communicatie: manier van kijken, intonatie, de dingen die ze niet zegt, lichaamshouding, elkaar subtiel aanraken etc.

Het lijkt me irritant als je met een vrouw te maken hebt die dit soort dingen goed in de gaten heeft en je daarmee op een verkeerd spoor probeert te zetten en er vervolgens lachend met een stel vriendinnen vandoor gaat
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:24
Verwijderd
Ik heb het (bijna) altijd door oh vreselijk als je weet wat die persoon probeert te bereiken maar je wilt niet meteen zeggen "Vergeet het maar, ik zie je niet zitten"
En ook als je eigenlijk wel weet dat iemand je probeerd te versieren maar je durft het niet te geloven
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:26
anonieme_teddybeer
ik flirt niet , veels te verlegen, ach ja vaak gepest, minderwaardigheidscomplexje, dus als er naar me gekeken wordt denk ik altijd negatief
Oud 24-11-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 24-11-2003 @ 22:01:
2 keer gedacht dat het zo was.. 2 keer in de zeik gezet.. sindsdien ben ik extreem voorzichtig met hints van meiden...
Kuthoeren, allemaal .

Ik word nooit versierd.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 21:31
Qimm
Qimm is offline
Ik heb het gewoon nooit door hoor. Ik hoor het altijd achteraf van iemand anders
Ja of ze moeten echt een praatje komen maken en vervelend doen. Dan heb ik het door. Maar subtiel flirten/versieren. Nee, ontgaat me altijd
Oud 24-11-2003, 21:45
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-11-2003 @ 22:29:
Kuthoeren, allemaal .
Mee eens. Ik ben ook te vaak in de zeik gezet. Daarom geloof ik het niet als een meisje intresse in mij toont. Ik kan het als moeilijk zien, en al is het er wil ik het niet zien.
Oud 24-11-2003, 22:30
Verwijderd
[QUOTE]perseus schreef op 24-11-2003 @ 22:29:
[B]Kuthoeren, allemaal .

waaw en daarom maar meteen kuthoeren??
nee, met zo'n instelling zul je het ver schoppen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 23:07
Verwijderd
Niet te serieus opvatten graag.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 25-11-2003 @ 00:07:
Niet te serieus opvatten graag.
Oke een vrolijker term voor die kuthoeren dan:
genotsgrot prostituee
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 23:23
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 25-11-2003 @ 00:22:
Oke een vrolijker term voor die kuthoeren dan:
genotsgrot prostituee
Daar kan ik in komen ().
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 25-11-2003 @ 00:23:
Daar kan ik in komen ().
Te gekke woordspeling
maareh ontopic maar weer??
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 09:05
Verwijderd
mijn vriend heeft het ook nooit door...we waren laatst in een winkel en het kassameisje begon onwijs te stotteren en werd knalrood toen ze hem zag...toen ik er wat van zei viel het hem pas op...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 10:05
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 24-11-2003 @ 22:01:
Ben altijd bang dat ik in de zeik gezet ga worden als ik te snel hap. Doe daarom vaak niks.
Oud 25-11-2003, 10:09
Verwijderd
Ik heb het meestal wel door. Een vrij accurate indicatie is dat als een meisje mij wilt versieren, dat ze altijd glimlacht, en me recht in mijn ogen aankijkt.

Dit staat natuurlijk niet garant, maar is berust op persoonlijke ervaringen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 12:09
Big Boi
Big Boi is offline
Ik wordt nooit versierd dus ik zal het óf niet doorhebben óf gewoon echt nooit versierd worden...
Oud 25-11-2003, 12:10
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik heb 't meestal vrij gauw door, eigenlijk direct, ik geloof niet zo in het goede van de mens.
Oud 25-11-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Kuthoeren, allemaal .

Ik word nooit versierd.
Poos geleden ontmoette ik een meid van het forum hier.. aardige meid dacht ik zo bla bla... daarna is ze me gaan negeren..

Praat ze wat later met mn meid zit ze me toch een beetje af te kraken.. alsof ik niet waard ben e.d.

Als ze dat gewoon in mn gezicht zei.. maar nee..
Dit soort acties weerhouden mij er ook van
Ik zou te sentimenteel zijn... ik zou claimen (wtf?)... ik zou triest zijn omdat ik verliefd op haar was geworden.. terwijl ze later ook zegt dat ze wel wat in me zag...

Maarja toen zag ze me in het echt.. en dan ben je te lelijk en dan ben je niet perfect en dan moet je maar genegeerd worden... mjeh.. je leert er wel van...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 12:32
elfiecity
elfiecity is offline
sommige meiden vinden dat soort onhandigheid juist leuk.
Oud 25-11-2003, 12:33
elfiecity
elfiecity is offline
Je flirt onbewust?

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 17:18.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 14:59
Verwijderd
Ik heb het vaak wel door als ik versierd word, maar dan doe ik er niks mee, omdat ik toch niet helemaal overtuigd ben ofzo dat hij me wel ziet zitten Heel stom eigenlijk, maar ik denk dat het gewoon met m'n onzekerheid te maken heeft. Zo heb ik helaas wel de vorige jongen waar ik verliefd op was misgelopen... hij vond mij ook leuk en gaf wel wat hints, maar ik heb er niks mee gedaan
Ik schijn zelf ook wel wat onbewust te flirten, maar ik praat gewoon makkelijk met mensen, alleen niet met 'vreemden'. Als ik eenmaal praat, dan blijf ik wel bezig. Dan hoor ik achteraf van vriendinnen dat iemand wel aan het terugflirten was, maar dan was het niet eens mijn bedoeling om te flirten
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 15:04
fractuur
fractuur is offline
Soms wel, maar ik moet het meestal van vriendinnen horen later. En dat zijn idd altijd de leuke jongens bij wie je het niet doorhebt..
Oud 25-11-2003, 15:12
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 24-11-2003 @ 22:02:
Ik heb het meestal wel door. Ik leid veel dingen af van non-verbale communicatie: manier van kijken, intonatie, de dingen die ze niet zegt, lichaamshouding, elkaar subtiel aanraken etc.

Het lijkt me irritant als je met een vrouw te maken hebt die dit soort dingen goed in de gaten heeft en je daarmee op een verkeerd spoor probeert te zetten en er vervolgens lachend met een stel vriendinnen vandoor gaat

geweldig
Oud 25-11-2003, 15:59
Verwijderd
nee nooit... Alleen op vakantie, want dan zoek ik overal iets achter, heel vaag...

Maar in het dagelijkse leven niet. Zo leerde ik voor ik op vakantie ging een jongen kennen, leuk gepraat ect of ik nog op vakantie ging. JA!!! met mn vriend... Was ie ineens heel snel naar zn vrienden... Ik heb het achteraf pas door
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:03
Luna
Luna is offline
zo ist bij mij ook.
Ik heb ook vaak door dat meisjes mijn vreindje leuk vinden. Helaas heeft ie dat zelf ook wel door geloof ik. Hij is niet zo schattig naief

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 25-11-2003 @ 16:12:
geweldig

Het zijn de wijfen (wijfen ja) die het hardst janken wanneer hun vriendje ze weer hebben gedumpt..

het was niet grappig bedoeld.. en zo'n ongelooflijk debiele opmerking werd ook niet gevraagd...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 18:34
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Anders maken we 2 topics:

1 topic van mannen over hoe ze laten merken als ze een vrouw leuk vinden

2 topic van vrouwen over hoe ze laten merken dat ze een man leuk vinden

[ dus dan staat er bv in de lijst; complimentjes geven zoals "bladiebla" op schoot gaan zitten, vaak kusjes geven , bladiebladie bla etc.]

Dan heeft iedereen een "referentie lijst" om te checken
Oud 25-11-2003, 19:19
Verwijderd
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 25-11-2003 @ 19:34:
Anders maken we 2 topics:

1 topic van mannen over hoe ze laten merken als ze een vrouw leuk vinden

2 topic van vrouwen over hoe ze laten merken dat ze een man leuk vinden

[ dus dan staat er bv in de lijst; complimentjes geven zoals "bladiebla" op schoot gaan zitten, vaak kusjes geven , bladiebladie bla etc.]

Dan heeft iedereen een "referentie lijst" om te checken
Dat help echt niet, Ik weet die signalen ook wel (ook qua lichaamstaal e.d) maar het komt gewoon niet in me op dan. Zelfs de meest duidelijke hints negeer ik gewoon (per ongeluk) ..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 21:33
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
tja, eigenlijk heb ik het wel door altijd..
Maar als het een leuk meisje vond, waarom liep je dan door? zelfs als ze niet met je aan het flirten was, dan blijf je toch nog ff gezellig zitten...?
Oud 25-11-2003, 22:20
ABrules
ABrules is offline
was laatst toch een onderzoek naar gedaan? hoeveel mannen de versier"acties" van vrouwen door hebben... op radio 538 hoorde ik er wat over...

ze hadden het over synchronisatie van bewegingen...

maar ook subtielere dingen zoals heel intensief luisteren naar een gesprek van iemand en....

het groter worden van de Pupillen!!!!!JAJA, dat kunnen de vrouwen dus...

nou voor de dames hier... hoe doen jullie dat eigenlijk? je pupillen groter maken?

en waarom zou dat ons mannen op moeten vallen damn, dat gaat toch nergens over...

maar goed, veel mannen zouden dus de versieracties van vrouwen niet eens herkennen dus, waarom zou je ze begrijpen...
mannen zijn wat directer qua het versieren( of nou ja bijna alles) maar dan vind ik het niet gek dat je als vrouw merkt dat je het merkt...
Oud 26-11-2003, 09:54
Optima
Optima is offline
door hebben dat je versierd wordt is meestal niet zo'n probleem bij mij,

waar ik aan de andere kant wel heel erg moeite mee heb, is op een effectieve manier over te brengen dat ik geen interesse heb. En dat ligt niet aan MIJN communicatieve vaardigheden, maar aan de luistervaardigheid van de ontvanger. ( schreeuw 10x dat je bezet bent, en het dringt pas de 20ste keer door... )
Oud 26-11-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 26-11-2003 @ 10:54:
( schreeuw 10x dat je bezet bent, en het dringt pas de 20ste keer door... )
Hoe kunnen ze het nou de 20ste keer doorhebben als je maar tien keer schreeuwt?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 14:59
lieve
lieve is offline
SOMS heb ik het door dat ik versierd word... maar vaak ook niet !!!
Ik ga vrij los om met jongens, ik ga niet na elk woord en elke zin denken of er iets meer achter zit... ik doe er stom en onnozel mee... gewoon zoals vrienden.
Veel vriendinnen verstaan niet hoe ik dat kan, op zo'n manier met jongens omgaan...
Daardoor denk ik ook dat andere vaak verkeerde conclusies trekken, maar dat ook IK verkeerde conclusies trek. Dat ik bijvoorbeeld denk dat er niets aan de hand is... terwijl diene gast achter me zit.

Soms rare situaties bij mij zenne!

Zijt gerust als ge het eens niet doorhebt... is het geen ramp denk ik!
Greets Lieve,xxx
Oud 26-11-2003, 18:01
elfiecity
elfiecity is offline
Jongens denken te snel dat meiden flirten, daarom zijn meisjes ook zo verlegen!

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 19:44
Studentje
Studentje is offline
Over het algemeen heb ik dat redelijk goed door.
Oud 26-11-2003, 20:22
bassgirl
bassgirl is offline
ik heb 't ook nooit door alleen als het echt overduidelijk is.

laatst op een feest van een vriend van mn vriend.. die gast allemaal tegen mij lullen enzo en mn vriend van huh heb je nou echt niet door dat hij je staat te versieren waar ik bij sta haha

scheen daar ook een jongen me helemaal van boven naar beneden me hebben zitten bekijken met een grijns op zn gezicht.. (had niks door) dus vriend later.. ej zag je die gast net niet huh welke ja die die keek je helemaal aan enzo haha

en het schijnt vaker te zijn

maar als 2 jongens in de bus opeens allemaal tegen me aanlullen en meteen willen weten waar ik op school zit, stage loop en hoe oud ik ben haha krijg ik toch wel wat door

en door mn vriend destijds had ik ook nietzo door ik dacvht dat ik het wilde zien en het nietzo was ik kon me niet voorstellen wat hij met mij moest enzo totdat ie op school ging zwaaien was wel zo schattig...
Oud 26-11-2003, 21:28
Warsocket
Warsocket is offline
Ik ben dar niet zon koning in
meestal zie ik het niet (of verkeerd)

en als ik het wel doorheb is mijn eerste reactie wegkijken terwijl ik het eigelijk wel een leuk iemand zou kunnen vinden
Oud 27-11-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik word nooit versierd.
Minus de En ik versier zelf ook niet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 07:05
Verwijderd
ja, ook wel is gehad
*ramt hoofd tegen muur*
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 10:09
Talon
Talon is offline
laatst stond er iemand achter de kassa de hele tijd naar me te knipogen, maar niet op zo'n manier van: Ik knipoog ff subtiel een keer.
Nee, dit was meer iets als een knipoog die iemand geeft wanneer ze gegijzelt worden en eigenlijk om hulp vragen. Of een knipoog die iemand geeft als ze tsja bij de yostiband zitten ofzo

Wat zou dit kunnen zijn geweest?
Ik zag geen gijzelnemers, en geen kwijl uit dr mondhoeken
Oud 30-11-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 30-11-2003 @ 11:09:
Wat zou dit kunnen zijn geweest?
Een vervelende tic.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten