|
|
Bekijk resultaten poll: Is er voor iedereen een potje waar het dekseltje op past?! | |||
Ja!!!! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
114 | 62.30% |
Nee!?! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
69 | 37.70% |
Aantal stemmers: 183. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk het wel. Ook als je misschien van jezelf denkt van ik krijg nooit verkering of als je iemand kent die zoooooooo stom of zo lelijk of zo vervelend is, kan die ook altijd nog veranderen. en soort zoekt soort. 2 gekken = 1 relatie. ook voor mij is er nog hoop!!!!!!!!
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik wil geen lelijk achterlijk wijf ![]()
|
Tuurlijk. voor elke gek loopt er wel weer iemand rond die even gek is.
Dit betekent trouwens niet dat ik echt in "de ware" geloof. Wel dat je zelf het gevoel hebt dat iemand de ware voor je is. Maar niet dat er ergens op deze aardbol iemand rondloopt die speciaal voor jou bedoeld is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb dus ja gestemd. anders wordt ik helemaal hopeloos ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik geloof trouwens wel dat ieder potje een dekseltje heeft, maar of die elkaar ook zullen vinden blijft de vraag. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder blijf ik dus bij mijn stelling dat lang niet op elk potje een dekseltje past en dat het meer hoogopgeleiden zijn dan lager opgeleiden die langer single blijven, die stellen namelijk meer eisen aan de ander en zijn gecompliceerder. |
![]() |
|
Ik denk niet dat er op elk potje een dekseltjes past. Op heeeel veel potjes natuurlijk wel, maar sommige potjes zullen altijd alleen blijven... Misschien omdat ze lelijk zijn, een ziekte hebben waardoor niemand bij hen in de buurt durft te komen (???) of gewoon omdat ie dom en stinkt ofzo... Maar ja....zo denk ik er over... Als er op mij maar een dekseltje past dan ben ik allang tevreden
Kusss
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe dommer of laagopgeleider je bent, hoe makkelijker het eigenlijk is (snel) een partner te vinden en hoe eerder je trouwt. De meeste mavo-ers hebben dan ook op hun 17e al hun eerste serieuze relatie, gymnasiasten daarentegen wachten over het algemeen langer, soms tot ver in hun studietijd.
De slimste mensen vinden meestal nooit een soulmate. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies. Vanwege hun gecompliceerdheid stellen ze veel hogere eisen aan mensen op wie ze het plakkaat soulmate kunnen plakken. Ignorance is bliss. Als jij éen of andere platinabonde Anita bent die op haar zeventiende klaar is met de kappersschool en dan fulltime moet gaan werken, dan ben je al blij als je een relatie kunt beginnen met een kerel die tenminste geen strafblad heeft.
Of wel natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kettingreactie II xineof | 500 | 09-12-2009 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind een meisje leuk cassieee | 15 | 04-11-2008 17:06 | |
Liefde & Relatie |
potjes en dekseltjes Cookie | 94 | 10-05-2005 16:17 | |
Liefde & Relatie |
kan hem niet vergeten:( LOLA3000 | 45 | 20-04-2005 17:11 | |
Liefde & Relatie |
Jongens: waardoor ga je een meisje leuk vinden? charly not | 58 | 28-11-2003 18:13 | |
Liefde & Relatie |
geen relatie Viv | 40 | 12-06-2003 20:03 |