![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oi mensen,
Ik heb dus zelf een tongpiercing, en mensen die zeggen dat ze er niks of bijna niks van merken, word ff wakker, dan kan die gene die hem heeft er niet goed mee omgaan. Kijk als die anderre alleen maar het voorste stukje van zn tong gebruikt zal je er niet veel van merken. Maar ik kan je er van verzekeren dat als je het goed doet het zeker een plus punt is. Ok het is ook niet de hemel onder het zoenen, zoals sommige het noemen, maar tis leuker, je ken der wat langer mee spelen enz. Ik heb iig nog nooit een meisje horen klagen ![]() ![]() Hoe het met sex is ?, geen id ![]() Najah ik gaat is ff bikken, tozziens , Greetz Roy
||
Citaat:
![]() nah, bij je zus is t iig erg leuk, dus bij jou vast ook ![]()
|
K'heb 1x gezoend met een jongen met een tongpiercing... vond het niet echt geweldig...tja kweet niet het staat mooier dan dat het zoent...Heeft mij in elk geval zover gekregen dat ik geen tongpiercing meer wou.
![]()
|
Ik zit er al een tijdje aan te denken om ook een tongpiercing te laten zetten. Alleen is het bij mijn opleiding (fysiotherapie) niet 'done' om een piercing te hebben (vind ik onzin, net als driekwart van Nederland denk ik). Maar dat is ook echt de enige reden waarom ik er nog geen heb
![]()
|
Ik vind het echt niks.
Laatst zoende ik met een jongen waarvan ik niet wist dat hij een tongpiercing had. Ik was me toen serieus aan het afvragen of hij misschien een kunstgebit had dat los was gekomen en tegen mijn tong aan zat te klapperen. He-le-maal niks.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaipagne en bitterballen # 790 Verwijderd | 500 | 01-01-2010 22:47 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic 13 Gadje | 500 | 08-09-2005 20:26 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic Verwijderd | 500 | 07-07-2005 15:53 | |
Seksualiteit |
Vriendin met tongpiercing.... Knoop | 2 | 15-08-2003 13:47 | |
Seksualiteit |
Zoent het met Tongpiercing nou beter/lekkerder kussie van Michelle | 16 | 06-03-2002 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Zoent het met Tongpiercing nou beter/lekkerder kussie van Michelle | 14 | 06-03-2002 13:28 |