Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @verzoorzaker: wat wilde je in dit topic hiermee zeggen?
||
Citaat:
||
Citaat:
lees mijn vorige bericht nog eens rustig door, misschien dat het een tweede keer wat helderder is. het kwam er dus op neer, dat ik mensen die kanker als scheldwoord gebruiken triest vind. in welk topic doet weinig terzake.
|
Als je hiermee refereert naar pagina 1 waar ik de term 'gekanker' gebruik vind ik dat redelijk punaisepoetserig. Jouw mening over de term 'kanker' als scheldwoord vind ik prima, echter de term 'gekanker' is gewoon een term voor 'gezeik' die je zo vast ook in de van Dale terug kunt vinden.
Als je echter naar iets anders refereerde hoor ik dat graag ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dat is wel zo.... MAAR daar ging het niet om het geluid viel me toen ook een beetje tegen jullie speelden welden goed, maar het kwam niet tot zijn recht toen..... helaas! maar! over de laatste keer .... het was weer gaaf!! vond eigenlijk alle 3 de bands wel tof TBL deed het leuk Amnesia was heerschend !!!! ![]() Pharmacon.... tja... was natuurlijk ook weer heerschend effe de polonaise ingezet met wat mensen, alleen jammer dat niet iedereen volgde, had toch eigenlijk wel 1 grote polonaise verwacht tijdens het concert ![]() maar ach het was heerschende heersch!
||
Citaat:
|
|