Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Havok zegt IN HET ECHT! hij wil hiermee bewijzen dat cs dom is omdat je er wel met een ak mee kan mikken!
|
![]() |
Perfect Breath of the Dying Ethereal Zeker
- diabloII lord of destruction Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth 50% Chance To Cast Level 20 Poison Nova When You Kill An Enemy Indestructible +60% Increased Attack Speed +400% Enhanced Damage (varies) +200% Damage To Undead -25% Target Defense +50 To Attack Rating +50 To Attack Rating Against Undead 7% Mana Stolen Per Hit 12-15% Life Stolen Per Hit (varies) Prevent Monster Heal +30 To All Attributes +1 To Light Radius Requirements -20% nice toch ![]()
||
Citaat:
over geflopte games gesproken .. ooit hier nog iemand wat over Duke Nukem Forever gehoord?? ![]()
||
Citaat:
en wat zeg je? Duke Nukem Forever? nooit van gehoord! is dat een nieuw project van John Romero? ![]()
||
Citaat:
het is Daikatana, volgens mij hebben ze Romero de straap opgestampt na het incidentje Daikatana ... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daikatana nooit gespeeld eigenlijk. Geloof dat ik dat maar zo hou ![]() |
![]() |
|
Oeps! een paar vergeten:
Daedric No-Dachi uit Morrowind met Real Katana mod Tetryon Gatling Gun uit Elite Force 2 Crissaegram uit Castlevania Excalibur2 uit FFTA Biggorons Sword uit Zelda: Oot Lionheart uit FF8 Silent Massacre en Light Longsword uit Arc the Lad II
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze moeten eigenlijk gewoon ondertussen keihard aan maps e.d. werken, en dan in 1 keer over de hl2 engine heengieten. Heb je geen overdreven vernieuwend spel misschien (na hl2 that is) maar wel een vette dukenukem. |
![]() |
||
Citaat:
Duke Nukem Forever ® The latest Duke game from the people who brought you Duke Nukem 3D. Duke Nukem Forever is sure to please every Duke fan, as well as every 3D action fan out there! Coming "When it's done" from 3D Realms for the PC. ( dit roept 3d Realms dus al jaren "When it's done" ) LoL! ![]() En toch vind ik nu 7 jaar NA Duke Nukem 3d ze wel es een beetje mogen opschieten .. ![]()
||
Citaat:
|
De Styer Scout
![]() ![]() Mooi wapen, erg stil ![]() ![]() ![]() ook een extreem goed wapen om HS mej te maken ![]() jajaja ik ben meestal scout sniper [backup] in mn clan ![]() kosten: 2750 De Heckler & Koch Mp5 Navy: ![]() mooi wapen, als je rustig schot voor schot schiet op middellange afstanden dan heb je ze zo dood. Voor CQB fights is ie ideaal, kan je handig rustig op het hoofd sprayen ![]() [kosten : 1500] En de Colt M4: ![]() Idieaal wapen, rustige enkel schots bursts en dat snel achter mekaar, kan daardoor uiterst precies iemand neerleggen. Kopsten: 3100 (das minder ![]()
||
Citaat:
![]() alleen hijs een beetje duur en maakt nogal veel lawaai
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik ook wel gecharmeerd van de AK. |
![]() |
||
Verwijderd
|
De Springfield Sniper Rifle Series:
Gewoon omdat ze zo mooi zijn, en het geluid prachtig is ![]() m1903 a1 m1903 a3 Objective Individual Combat Weapon: Vanwege de veelzijdigheid ![]() ![]() OICW SVD Dragunov Omdat het er zo leuk uitziet zkr op dit plaatje ![]() Schoonheid ten top Verder nog de Daedric Dai-katana uit Morrowind, en The Bow of Shadows... Daedric Longbow is daarentegen iets mooier vanwege de hoeken. De Mauser KAR 98K is ook wel mooi... vooral in CoD en H&D 2 MP 44 en Thompson m1928 (niet te verwarren met de M1)... ken ik nie uit een spel, maar heb ik ooit es in het echt gezien. PSG 1 uit IGI 2 is ook wel leuk... maar een btje te kort voor mijn smaak ![]() Citaat:
![]() En nu ga ik stoppen... want anders zeur ik teveel door, hoewel de M21 er ook wel grappig uit ziet ![]() Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 22:54. |
![]() |
|
|