Advertentie | |
|
![]() |
|
*yikes*
Jerney Kaagman is toch wel zwaar in verval geraakt sinds de jaren 70 :/ Toen was het een mooie meid, nu is het gewoon ernstig schrikken.
Laatst gewijzigd op 06-12-2003 om 20:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Valt me wel op dat de mensen die normaal doen, ook vaak doorgaan. De 'typetjes' gaan niet door. Ik weet nog dat ik Jim bij de eerste ronde zag, toen zei ik meteen dat hij ging winnen (ik zat er niet ver vanaf!) ben benieuwd of er nu weer zo iemand bij zit bij wie ik dat ga hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is toch wel weer erg grappig altijd, zo'n idols uurtje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat soort ouders hoort hun kinderen te beschermen voor dit soort vernederingen. Niet stimuleren!
||
Citaat:
![]() ![]() ik vond het overigens wel grappig dat ze op een bepaald moment een zakdoekje of papiertje of wat dan ook voor dr gezicht deed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die mensen die totaal niet kunnen zingen.. zouden hun ouders of vrienden dan zeggen: ja joh! je zing geweldig! Je maakt zeker wel een kans als je meedoet!
Ze horen toch wel dat het niet klinkt? Dan kun je je kind toch beter voorzichtig waarschuwen dat het niet zo'n goed idee is om mee te doen? Ik hoop toch dat mijn ouders dat zo zouden doen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, sommige mensen zijn een beetje gek, zullen we maar zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed, ik vond vooral dat meisje met dr pianotje van de intertoys leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien zijn ze wel gewoon heel eigenwijs ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf zing ik ook heerlijk onder de douche of alleen wanneer ik kook ofzo, maar ik weet echt wel dat het afschuwelijk is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb weer erg gelachen moet ik zeggen..
![]() Dat stomme mens met dr keyboardje-geval.. my god ![]() En dan die ene Frans Bauer-gast.. sorry hoor maar ik ben gewoon geshockeerd dat mensen zo dom kunnen zijn ![]() Die arrogante sukkel uit die band vond zichzelf helemaal geweldig, nou ugh.. vond hem verschrikkelijk. Net als die puistenjongen, om hem maar even zo te noemen. Ik heb nu al zin in volgende week.. ![]()
|
ik weet niet hoe je een plaatje erin moet zetten, daarom geeef ik wel ff het adres waar ik het plaatje vandaan heb. *boeie*
www.idols.nl ==>fotogallery==> Aflevering 1 in vogelvlucht, ==>middelste kolom==> derde rij ==> klik. boeiend he? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 Poor twisted me | 72 | 11-09-2003 00:28 |