Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag thuis altijd een spaghettibandjes shirtje en ondergoed. Ook in de winter. Ik heb het namelijk altijd warm (geen idee waarom), dus ik kan er niet tegen als ik zo'n hele warme pyjama aanheb
![]() Als ik ergens ga logeren of op kamp ga ofzo, doe ik vaak een groot t-shirt en een broekje aan. Iets bedekter ![]() En een vriendje heb ik niet, dus dat is niet van toepassing ![]() |
![]() |
|
in de winter:
(pyjama)broek, sokken (liefst kniekousen), t-shirt, pyjamatrui of gewone trui. en dan nog onder een dekbed en 3 gewone dekens..ik heb enkel glas en ik slaap op zolder ![]() in de zomer: ondergoed, hempje of t-shirt, en soms een broek. en dan onder enkel een laken. winter en zomer maakt een groot verschil. en bij vrienden zoek ik altijd een gewone normale combi uit..want thuis loop ik dr altijd vreemd bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ontopic: haha, boxer en lig altijd boven op m'n dekens, al is het buiten -10 ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapkleding / naakt slapen? McMe | 107 | 07-12-2004 15:13 | |
Lifestyle |
Naakt slapen Verwijderd | 128 | 09-01-2003 19:41 | |
Lifestyle |
wat doe je aan om te slapen? Verwijderd | 71 | 02-08-2002 17:44 | |
Lifestyle |
Koop je ook wel eens kleding die je alleen maar thuis aan doet? Spoeleh | 33 | 05-06-2002 21:34 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan, deel II beuk | 460 | 23-05-2002 18:05 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |