Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2003, 11:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
^^ Zie je wel dat politiek slecht voor je is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2003, 11:34
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
ze vond zichzelf te jong.... net een half uur geleden
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 11:39
Quiana
Quiana is offline
Door omstandigheden en het feit dat ik ruimte nodig had,
terwijl meneer het liefst aan me vastgeplakt zat.
Oud 07-12-2003, 17:56
Tabbetje
Tabbetje is offline
Hij zei dat ie niet meer verliefd op me was. Hij wou wel nog vrienden blijven, waar dus totaal niks van terecht is gekomen. Alles wat we mekaar nu nog zeggen is ''hoi''
Oud 07-12-2003, 18:06
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
omdat hij geen relatie kon hebben i.v.b.m drugsproblemen.
hij ging vreemd, hij loog de hele boel bij elkaar..
Oud 07-12-2003, 18:29
pitje
pitje is offline
Hij was een hufter.
Oud 07-12-2003, 18:38
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Angeline schreef op 06-12-2003 @ 13:42:
ik was uitgekeken op hem
En ik vond n andere jongen leuk (mn huidige vriend) erg hè?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 19:07
LittleLucille
LittleLucille is offline
het is nu een week uit.. na bijna 14 maanden..
het ging gewoon niet meer..
Oud 07-12-2003, 19:19
Verwijderd
hij maakte het eerst uit omdat hij de afstand te groot vond,
en 2 weken daarna ofzo kwam ik erachter dat hij vreemd was gegaan, en dat hij het daarom had uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 20:12
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Hij ging vreemd ofzo
Oud 07-12-2003, 20:31
Rian-x-
Rian-x- is offline
Omdat hij twijfelt aan zn gevoelens
omdat ik te weinig mag van mn ouders (en daarom)
we elkaar te weinig zagen volgens hem
Omdat ik te snel boos word op hem
en omdat het de laatste tijd niet meer zo lekker liep...

snik
Oud 07-12-2003, 21:06
ellaversa
ellaversa is offline
hij was mateloos irritant
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:21
Verwijderd
Omdat een of andere del uit zijn klas het nodig vond om tegen hem te zeggen dat 'ze wel beschikbaar was als het uit was' (lekker niveautje, dat 6 vwo)
zijn ego daardoor gestreeld was en daardoor begon te twijfelen, omdat dat kind blijkbaar heel populair is bij jongens enzo en hij mr. onzekerheid himself is.
Ook zou hij die week (herfstvakantie) met school naar Turkije gaan en zou zij dus ook meegaan en ja... 'hij was nog wel verliefd op mij' (right... ) maar kon niet garanderen dat er niets zou gebeuren.....

dus...

Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 22:07
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
omdat hij erachter kwam dat ik eigenlijk een omgebouwde man ben

Nee, hij vond dat we te ver weg van elkaar woonden en meneer vond zichzelf te jong voor iets serieus
(en nu heeft hij iets met een meisje dat ook erg ver van hem vandaan woont, en dat is 4 maanden nadat hij tegen mij zei dat ie te jong was.

Hij begon pas over haar toen ie wist dat ik iemand anders leuk vind (m'n huidige vriendje (hij is klein) ) dus dat is dan wel weer lief van hem.. ook de manier waarop ie het uitmaakte
(ik was bij hem, vroeg waarom ie me helemaal naar hem toe had laten komen (4 uur met de trein) om me dan dit te vertellen, zegt ie dat ie het zo lullig vond om het via msn of telefoon te zeggen) dat was wel schattig van hem.
En we zijn nog steeds wel best goede vrienden, al praten we niet zo heel veel meer (enige waar hij het nog over heeft is dat meisje maar ik ben blij dat hij blij met haar is dus dat maakt mij niet uit)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 00:22
Nietmachine
Nietmachine is offline
Te veel irritaties, te weinig lol... en dan hoeft het van mij <zie signature>

Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 00:25.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 07:53
Punkygirl
Punkygirl is offline
Omdat hij ineens zei dat we helemaal geen relatie hadden..
Oud 08-12-2003, 08:59
Verwijderd
Omdat hij vreemd ging met zn ex, die zn ex niet bleek te zijn..

Uitleg: ze hadden mij verteld dat t ove rwas tussen hen, maar dat was niet zo. Dus eigenlijk ging hij vreemd met mij...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 09:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Om hij een eikel is, en ik dat toen pas inzag.
De directe reden: hij beloofde vanalles, maar deed niks en kwam iedere keer weer met smoesjes aanzetten, en op een gegeven moment was bij mij de maat vol.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 09:53
Verwijderd
omdat ze vreemd ging met wat vroeger een een vriend van mij was.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 11:58
AngelLena
AngelLena is offline
Omdat hij mij alleen maar voor de sex wou en ondertussen verliefd was op een ander en ik daar na een half jaar achterkwam. Bye bye!
Oud 08-12-2003, 13:34
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Omdat we jong en naief waren. We waren elkaars eerste echte liefde, en waren zo zeker van elkaar dat we veels te snel gingen...(na een week bijna reis geboekt, en dat soort lompe acties) Maar goed dat ging ons dus beiden benauwen, toen kwamen ook nog eens de irritaties, en ja toen ging het uit...

Ik vind het nog steeds jammer, want we waren echt perfect samen, al zeg ik het zelf

Maar ja miss. komt het binnenkort goed....
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 14:22
suikerprinses
suikerprinses is offline
Omdat hij vreemd ging op vakantie, en zn gevoel over bleek te zijn. En hij vrij wilde zijn (3 weken later was hij samen met zn ex, dat na een maand weer uit was ) Nu doet hij nog steeds vaag, en kan het niet hebben als ik met andere jongens zoen of flirt, maar zelf zegt ie dat ie verliefd is op een meisje.. SUKKEL!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 14:44
The0
The0 is offline
zij had te weinig tijd voor mij en ik was niet meer verliefd op haar
Oud 08-12-2003, 16:34
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Dat is al langer dan een jaar geleden, maar het was omdat hij de afstand toch te groot vond. Toen ging hij op vakantie en had daarna weer een ander vriendinnetje dat net zo verweg woont als ik Maar ja achteraf gezien was het maar beter ook want nu heb ik een heel lief vriendje die alles voor me over heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 00:14
Verwijderd
omdat mijn ex bezitterig was... en ik begon mijn vrijheid te missen... omdat ik ook nog eens van hem hield benauwde de situatie mij heel erg...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 05:28
trasher
trasher is offline
Weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 08:02
Kadaver
Kadaver is offline
In goed overleg een punt achter gezet...allerlei factoren... voornamelijk afstand.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 11:21
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Het liep niet meer tussen ons!! Erg jammer maargoed...nix aan te doen!! Het kwam toch meer van zijn kant, dan van de mijne!
Oud 09-12-2003, 11:34
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Omdat ik verliefd werd op een ander persoon en vreemd ging
Oud 09-12-2003, 12:18
Mahself16
Mahself16 is offline
Citaat:
Noeksel schreef op 06-12-2003 @ 22:39:
Het werkte niet meer tussen ons, volgens hem. En ik was er echt kapot van, was nog zó verliefd.
Same here...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 15:10
zita swoon
zita swoon is offline
omdat hij zei dat hij nog niet toe was aan een relatie..
jammer dat die daar 2 maanden over moest doen en dat het van de een op de andere dag was.
Ook een beetje jammer dat ei nu niet meer normaal kan doen terwijl we daarvoor goede vrienden waren...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:29
josjuh
josjuh is offline
m'n laatste relatie duurde 3 weken maar we zagen elkaar heel weinig...dus maakte zij t uit..
Oud 09-12-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 06-12-2003 @ 21:59:
Eh...toch niet Roel he?
Nee. Neenee.

Ex van.. twee en 'n half jaar terug oid.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:04
Verwijderd
ik vond m niet meer leuk
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:33
On Fire
On Fire is offline
Hij vond dat we te weinig ruzie en discussies hadden... *daaah!!!* ??? fucked...geen contact meer mee owk.
Oud 09-12-2003, 21:35
miekmuis
miekmuis is offline
Toen we wat kregen waren we allebei redelijk depressief.
Na een half jaar was ik over mijn depressie heen, maar hij niet.
We begrepen elkaar niet meer echt en maakten alleen nog maar ruzie. Ik heb er toen een punt achter gezet omdat we er allebei aan onderdoor dreigden te gaan.
Oud 09-12-2003, 21:49
ABrules
ABrules is offline
heeft het nu niemand hier uitgemaakt omdat de sex gewoon slecht was?
Oud 10-12-2003, 11:02
Verwijderd
uuuuuh. jeetje, hij maakte het uit omdat....
ja, we hadden best vaak ruzie, we hadden 5 maanden ongeveer en bijna elke zaterdag dat we uitgingen heeft ie me laten barsten omdat hij weer te dronken was.. kon ik dus alleen naar huis fietsen (langs erg enge en donkere weg )
en het laatste weekend voordat hij het uitmaakte hadden we weer ruzie gehad en ik wilde toen mijn beste vriendin smsen wat een klootzak hij was enzo, stuurde ik die per ongeluk naar hem, denk dat dat de druppel was hihi
ik had best liefdesverdriet, maar meer om hoe het uitging, ik moest via vrienden horen dat hij mij niet meer zo interessant vond en die avond smste ik hem dat als hij het uit wilde maken moest hij het nu zeggen. en toen smste hij het dus. pffff.. hij durfde me niet eens te bellen. maar was ook wel blij dat het uitwas, hij was namelijk erg preuts! (ik geloof dat ik zijn eerste vriendin was)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 11:05
Vinceeyy
Vinceeyy is offline
ze ging eerst met mn neef en toen met 1 van me toen nog beste vrienden. genoeg redenen dus.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:04
TranceGirl
TranceGirl is offline
Mijn laatste relatie ging uit omdat...we het zonder verliefdheid wilde proberen (we vonden elkaar erg leuk enzow, lekker vertrouwd en zelfde humor)...en we wilden het gewoon proberen omdat we best wel een goede band hadden opgebouwd...maarja...uiteindelijk misten we beide toch wat enzo...en ook de afstand speelde een rol...dusja...toen ging het uit...

Maar we hebben nu nog steeds contact met elkaar en zijn nog steeds wel maatjes Ik zie hem ook nog wel eens
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:42
miro
miro is offline
Mijn laatste serieuze relatie ging uit omdat ik er simpelweg genoeg van had. Ik had een vriend die echt alles maar dan ook echt alles voor me deed, dat gevoel begon me te benauwen. Bovendien begon ik me te ergeren aan allerlei kleine dingen (hoe hij liep hoe hij aan zn neus krabte enz.). Ook kon ik geen stap zonder hem verzetten. Ook al spraken we af dat ik bijvoorbeeld alleen op stap ging, stond ie toch weer ineens voor mn neus, omdat ie toch niks anders te doen had

Aangezien ik het grootste overwicht in de relatie had wilde ik m de ellende van mijn onaardigheid besparen en heb ik t uitgemaakt. (na 2 jaar) T was wel heftig om t uit te maken, maar t was gewoon t beste. T was gewoon geen gelijkwaardige relatie.

Daarna heb ik nog wel een " relatie" gehad en die ging uit omdat hij t nooit had uitgemaakt met zn ex.....Vergeten ofzo...

Laatst gewijzigd op 10-12-2003 om 12:45.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:31
jet
jet is offline
ik ben jonger dan hij en ik was een beetje bang dat hij sneller ging qua seks. maar we hebben het er toen lang over gehad en na 2 dagen was t weer goed
Oud 10-12-2003, 16:30
lisie
lisie is offline
Omdat hij me dwong om allerlei dingen bij/ met hem te doen.
Was ik bij een vriendin die dicht bij hem woonde, MOEST EN ZOU ik langskomen, mocht niet meer met me beste vriendin omgaan, hij deed hartstikke lullig tegen haar. Dat was de druppel voor mij. Heb er nog steeds nare herinneringen aan.. ( van bepaalde dingen).
Maar met mijn vriend nu kan ik die dingen vergeten!! . En gaan de nare herinneringen weg, ook omdat ik hem alles heb verteld erover. Hij gaat er heel goed mee om en luistert ook echt als ik me verhaal weer eens kwijt moet.

Laatst gewijzigd op 10-12-2003 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 08:27
Zezette
Zezette is offline
Omdat het schijnt dat ik te associaal was..
Oud 11-12-2003, 13:23
steentje
steentje is offline
het werkte gewoon niet...4 jaar beste vrienden te zijn geweest...een half jaar iets gehad wat dus fout ging en vanmorgen weer bij hem in bed gelegen en tis nu 3 maandebn uit!
Oud 11-12-2003, 14:23
'NeeZ
'NeeZ is offline
Vorige relatie ging uit omdat... we elkaar al 12 jaar kenden, gewoon als vrienden, maar onze ouders niet wouden dat we elkaar ooit nog zagen. Toch zagen we elkaar nog redelijk vaak. Toen we eindelijk wat met elkaar kregen kreeg hij te horen dat hij een longziekte had en hij was vaak ziek. Een keer was het zo erg dat hij zelfs buiten bewust zijn is geweest en naar het ziekenhuis moest (hij was bijna in een coma geraakt) en ik wou (natuurlijk) bij hem zijn. Ik ben bij hem geweest maar zijn ouders zijn daar achtergekomen; ze waren woedend! Toen hebben we samen besloten dat als we elkaar toch niet meer mochten zien we er beter mee op konden houden.. Ik heb er dagen om gehuild.. nu zijn ze verhuisd en ik weet dat het zo beter is. Ik heb nu een relatie van ongeveer 3 maanden en ik ben nog nooit zó gelukkig geweest! Gelukkig is dit absoluut een blijvertje
Oud 11-12-2003, 17:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hij ging vreemd
Oud 11-12-2003, 18:08
Choke
Choke is offline
geen idee.. t ging vanzelf.. (na 1,5 jaar..) 1 week uit..
Oud 11-12-2003, 19:54
ZIJ
ZIJ is offline
Simpelweg omdat ik niet meer verliefd was.

De relatie daarvoor lag iets lastiger. Hij heeft me opeens lopen afzeiken. UItschelden echt. En triest via de sms ook nog! Hij was echt heel erg boos en jaloers, ik had namelijk een sms van een ex gehad ( ), en daar werd hij blijkbaar boos over.
Ik deed opeens alles fout en ik was de onredelijkste persoon die er bestaat. Toen heb ik het met heel veel moeite uitgemaakt... Ja, dat heeft me heel erg veel moeite gekost!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 21:14
Gekkenhuis
Gekkenhuis is offline
ze was vreemdgegaan, net voor kerst is het uit, zit ik moederziel alleen met kerst. Was echt ZO verliefd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten