Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zover ik weet zijn er geen updates.. ik heb de tv aan staan, en er is geen extra nieuwsuitzending, de volgende om half 5 op rtl4..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het zou hoogstens nog kunnen gebeuren dat de navelstreng om het nekje gedraait zit maar das ook best wel onmogelijk. denk dat ze goed in de gaten gehouden wordt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Op de radio vertelde een andere aanstaande vader dat hij Willem-Alexander rokend op de gang van de kraamafdeling van het Bronovo-ziekenhuis (daar ligt Máxima) had zien lopen.
Dat vind ik weer zo typisch...als iemand van ons zou roken in een ziekenhuis, en vooral op een kraamafdeling, worden we er er subiet uitgegooid, maar als het de kroonprins is mag het ineens allemaal weer wel... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tsa wat zal ik er van zeggen? Ik ben wel blij dat t nu gebeurt en voor hen is het helemaal geweldig natuurlijk. Zelf ben ik blij dat t nu gebeurt, want werd aardig ziek van alle voorpagina artikelen en tv uizendingen erover terwijl ze gewoon niets te melden hadden.
![]() Echt geweldig als het natuurlijk ter wered komt, vind t maar niets om een keizersnede toe te passen als t helemaal niet nodig is. Hoop voor ze dat t gezond is en dat het een leuke naam krijgt, waar we niet mee voor lul staan in Nederland ![]() ![]() Maar vooral leuk voor hen dat ze een kindje krijgen, t is te hopen dattie beetje normale jeugd krijgt en niet TE beschermd word opgevoed... Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 16:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|