Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga zeker weer, ben al twee jaar geweest en als het een groep is die ik niet kan horen, ga ik eens wandelen en ik vind de sfeer altijd megagoed. Dan probeer ik me samen met nog een paar anderen weer door het volk naar voren te futselen
![]()
||
Citaat:
Festivalitisbelgium dit iets minder: Stinky Little Gods en dit is gewoon logisch: Forum Rock Werchter en gewoon wat rondgesurft (op de meest amateuristische sites) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 50Cent wil ik zéker zien als ie komt... w00t w00t zin in!!
||
Citaat:
![]() Tenminste, dat hoop ik ![]()
||
Citaat:
ik hoop trouwens dat vijftig cent ook komt; kan ik mijn gangsta-broerje jaloers maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kosheen is ook van de partij www.kosheen.com
|
Verwijderd
|
Bevestigde artiesten:
Air <3 The Corrs Kosheen Metallica Pixies T. Raumschmiere David Bowie The Darkness Lamb Monster Magnet Slipknot The White Stripes Ben ik even blij dat ik geen 20 euro heb betaald voor Air. <3 ![]() Bron: www.festivalinfo.nl |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het programma eigenlijk nog wel tegenvallen.. Zeker in vergelijking met dat van vorig jaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PLUS http://www.graz.nl/bericht.asp?id=278 oeeeh! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(en waar komt die Cure in godsnaam vandaan, zijn ze aan het touren ofzo?) |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |
Muziek |
beste concerten ooit? Maija | 115 | 09-08-2005 15:09 | |
Muziek |
wat VERBAASDE jou live? Verwijderd | 110 | 03-10-2004 15:32 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Wlke bagger komt er uit uw boksen gespuwd? Verwijderd | 500 | 22-07-2004 22:24 | |
Muziek |
Welke shows wil je zeker niet missen?! Human2.0 | 33 | 29-01-2004 18:43 |