Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2003, 17:55
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-12-2003 @ 15:48:
Overigens vind ik niet dat je zo moet zeiken over stakingen. Who the fuck cares dat een stelletje studenten naar het station moet lopen? Daar ga je echt niet dood van. Gemiemel over de vrieskou van vier graden onder nul ( ) vertel je maar aan je collegastudenten in Moskou. Als er in jouw broodwinning wordt gesneden is het logisch dat je gaat staken. Soms kun je dat niet vantevoren aankondigen. Dan heb je echt geen behoefte om je ook nog de irrelevante belangen van een stel kutstudentjes aan te trekken.
voor de duidelijkheid: ik vind het voor de studenten niet eens zo erg. Zelf was ik half ziek, en daardoor baalde ik vreselijk, maar daar konden die gasten natuurlijk ook niets aan doen. MAAR ER REIZEN OOK HEEL VEEL BEJAARDEN MET DE STADSBUSSEN!!! En die stonden nu ook in de kou, want die kunnen niet dat hele eind lopen. Ik vind het misselijk dat je honderden mensen in de kou laat staan, omdat je het er niet mee eens bent dat je langer op 1 bus rijdt (het ging niet eens om loon!!!). Het is egoïstisch. Ik geef toe dat heel veel mensen wel kunnen lopen, MAAR DAT KAN NIET IEDEREEN!!!!!
Oud 18-12-2003, 18:01
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-12-2003 @ 15:25:
Of een knorrige buschauffeur; in de bus staat iedereen op elkaar gepropt, er kan dus echt niemand meer bij. De chauffeur doet de deuren dicht en roept naar de mensen buiten; 'Ja, sorry, jullie mogen er van mij nog wel bij, maar jullie medepassagiers willen het blijkbaar niet...' *zucht*
herkenbaar
was dat in Groningen, lijn 11?
Oud 18-12-2003, 18:12
Riek
Riek is offline
nee mijn baas rijd mij altijd dus ik ga nooit met OV
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 09:27
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik neem liever de fiets.
Oud 19-12-2003, 14:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 12-12-2003 @ 10:25:
Ik denk dat dat n kwestie was van hoe snel kunnen we hier genoeg bussen hebben afwegen tegen de tijd die t kost om de troep op te ruimen....
Als je namelijk wel eerst een trein laat rijden tot Beek-Elsloo en dan daar de mensen een half uur laat wachten dan ben je nog verder van huis....Beter rijdend n half uur onderweg dan n half uur stilstaan wachten....
Ja zo kun je het ook bekijken ja, ze kunnen denk ik ook niet inschatten hoeveel mensen daar dan staan op Beek-Elsloo en dan weten ze niet hoeveel bussen ze moeten inzetten, zullen er altijd waarschijnlijk te weinig zijn geweest, want het was echt druk.
Oud 19-12-2003, 16:46
Orion16
Orion16 is offline
Het openbaar vervoer is behoorlijk kut in dat gehucht waar ik woon, maar er is hier wel meer kut.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten