2003 was een echt relaxed jaar voor mij:
- Nou wat school betreft heb ik niet te klagen. Heb 4 blokken school gehad en 3 van de 4 helemaal gehaald en in het vierde ben ik nog bezig op dit moment

- Heb wat vrienden erbij gekregen, waaronder een echte hele goede vriendin.
- In de zomervakantie heb ik het ook relaxed gehadl. Heb ik niet gewerkt, kwam omdat ik laat met school klaar was, toen 2 weken erna ging ik op vakantie met mijn ouders en zusje en haar vriend, toen 2 weken erna ging ik op vakantie met 2 vrienden en toen was het nog 1 week voordat de school weer begon.
- Financieel was het een mager jaar. Sinds augustus (vakantie in Texel) zit ik krap bij kas. Nou ja, ik kom nog wel uit met mijn uitgaven, maar ik kan bijna niets sparen de laatste maanden.
- 2003 was een echt uitgaansjaar. Vroeger ging ik elke week op zaterdag uit, nu ben ik ook vaak op vrijdag gegaan. In januari had ik na mijn stage 3 weken vrij en daarin ben ik zelfs een paar keer op donderdag uit geweest. Verder zijn er meer uitgaansplekken gekomen: niet alleen Maastricht, Peppermill en Valkenburg, maar ook Belgie en Mondial wat meer. Ook in Texel de hele week uit geweest.
- 2003 was ook wel een VIP-jaar voor mij. Heb 3 meter van Mental Theo bijvoorbeeld af gestaan in de Platte Zaal

was verder wel een kut-avond want er kwam bijna geen kip op af. Verder naar optredens van Hans Teeuwen en Tiesto geweest.
- Met mijn voetbalclub, MVV, was het dit jaar bijna voorbij, maar ze zijn toch van de ondergang gered. Tot nu toe is het nog niet veel soeps dus wat dat betreft geen goed jaar voor MVV. Toch in dit seizoen al een paar mooie thuiswedstrijden gezien. Wat eigen sport betreft: ik fitness nog altijd, wat meer kracht erbij gekregen, das de enige winst.
- Wat gezondheid is alles wat mij betreft nog heel goed. Met mijn opa (kankerpatiënt) is ook niet veel gebeurd en met mijn vader (chronische ziekte) gaat het ook wat beter en stabieler. Alleen de vriend van mijn zusje heeft wel teelbalkanker gekregen maar zoals ik het nu zie, denk ik dat-ie volgend jaar wel weer beter wordt, maar ja wij hebben in het gezin / de familie qua gezondheid altijd wel iets.

- In de liefde was het opnieuw een rustig jaar. Heb eigenlijk al een hele tijd een oogje op iemand, maar zij vindt mij maar nix volgens mij

wat de liefde betreft mag het echt eens wat anders worden... maja van de andere kant: daar krijg je toch problemen mee, wat ten koste gaat van andere dingen.
Al met al was 2003 een mooi, relaxed jaar voor me, waarin ik veel plezier heb gemaakt. 2004 zal anders worden. Ik moet afstuderen en wil daarna nog doorstuderen maar waar weet ik nog niet. Er zullen dus een aantal knopen moeten worden doorgehakt en met name na de vakantie zal het een heel druk jaar worden, drukker dan dit jaar! Daarom is het jammer dat dit jaar voorbij is

maja, aan alles komt een eind.