Advertentie | |
|
![]() |
|
omg wat een opmerking
ik kon wel janken op school niet gedaan natuurlijk (houd zich groot) Rick... je laat die opmerkingen. uitleg? naja, als ik hem niet mag geven (de uitleg) dan wis je hem maar. we moeten een uiteenzetting schrijven voor Nederlands, welke moet gaan over een vorm van verslaving. zelf doe ik koopverslaving. een paar jongens waren achter me, op de computer, op internet aan het zoeken naar een geschikt onderwerp. op gegeven moment zei een van die jongens van 'waarom doen we het niet over zelfverwonding?' (ja, mijn aandacht hadden ze meteen, ik begon btje mee te luisteren ja... hadden ze niet door hoor). toen zei een van die andere jongens: 'nee joh, die mensen hebben niet eens de kans verslaafd te raken, ik geef ze 3 keer om te snijden, en dan zijn ze toch wel dood'. En toen zei die andere jongen 'ach, die mensen zijn gewoon gestoord (spottend): kunnen ze ook nix aan doen'. En weer een andere jongen 'ik snap niet dat ze zichzelf niet gelijk, in één keer van kant maken' ik had het echt niet meer. toen ben ik de media maar uitgegaan. en zoiets beinvloed mn hele dag. rest van de dag was enigzins okay. dus een 6,4
||
Citaat:
![]() ik heb overigens wel onwijs gejankt.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
of maybe, i'll phone you tomorrow
|
@ fantome, wat een rotjongens zeg! ({)
eerder naar huis ziek pijn warm A R vasthouden K ik wil het niet met hem niet met niemand niet! niet meer! nummer E rot op! ![]() ![]() vanavond naar oma zin in weer geen training verdorie! morgen de rest allemaal vrij en wie moet wel heen? PRECIES; ik!
||
Verwijderd
|
Citaat:
+ mentoraat gezeik nu ook ingeleverd + les was interessant En ik ben op een goed idee gekomen door de post van Riven, ik ga NU stofzuigen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Hele dag alleen thuis
- Al m'n klasgenoten zijn aan het skiën en andere leuke dingen aan het doen - Vanavond is kerstschoolfeest, waar ik niet heen kan - Ik verveel me echt dood - Hele dag niks van vrienden gehoord + Ik kan weer een beetje meer met m'n enkel + M'n moeder had leuke films voor me gehaald + Ga zondag naar LOTR 3 Een mager zesje ![]() |
![]() |
|
|