Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga niet ontkennen dat die vent een vervelende moordenaar is maar voor grote delen is hetw esten schulde aan de verpaupering van Irak in de afgelopen 12 jaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maak daar maar de laatste 20 jaar van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Waarom zo Saddam, met al die monsterlijkheden een eerlijke rechtsgang nodig hebben??
Is het voor de Irakezen niet veel ëerlijker om hem zelf te berechten? En als hij dan ter dood wordt veroordeelt, ... nou ja jammer dan. Ten slotte zijn het de gewone arme Irakezen geweest die zijn tirannie hebben moeten ondergaan, laten zij hem maar berechten volgens het Islamitische rechtssysteem. |
![]() |
|||
Citaat:
Haha ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sommige mensen ouwehoeren teveel. Dit nieuws kan wel weer nieuwe 4 jaren voor Bush betekenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Stel dat hij in Amerika in de bak komt, dan wordt dat van de belastingcenten van de Amerikanen betaald, ik zou mijn geld liever nuttig besteed zien,bijvoorbeeld voor de wederopbouw van irak, en Saddam gewoon een spuitje geven. Dat is veel goedkoper dan hem jarenlang te moeten onderhouden in de bajes ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je de positie van Bush hebt zou je wel degelijk enige intelligentie moeten hebben, en die heeft onze vriend Bush niet echt in overvloed |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
U.S. to impose sanctions on Syria this week Rabbi Daniel | 38 | 19-05-2004 01:23 | |
Bush goed of slecht?? Tabbetje | 220 | 22-01-2004 16:41 | |
Waar moet Saddam berecht worden? Luego | 139 | 03-01-2004 23:08 | |
De Kantine |
Hotmail spam!!!!! dathomaz | 61 | 19-12-2003 12:01 | |
Onveilig Irak Gatara | 46 | 15-11-2003 14:15 | |
Al-Sahaf opgepakt Gatara | 26 | 29-06-2003 11:39 |