Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Andere ken ik niet. Zal wel een zwaar spel zijn. Het zou leuker zijn wanneer de source van Dune2 werd vrijgegeven en de gameplay ietswat werd aangepast: bugjes eruit, meerdere units selecteren, enz.
|
Emperor for dune is helemaal niet zo zwaar, ik denk dat op een 600-800 mhz pc met 256 ram en een videokaart van 16 mb of hoger ie al goed te spelen is. En het is best wel een gaaf spel.
|
Dune 2000 was dan wel slecht, maar wel een vervolg
![]() Emperor was best een goed spel, dat volgens mij op mijn oude PII 450 met een Riva TNT videokaart net te spelen was. Toch is het enigzins geflopt, ik weet niet precies waarom. Je kan het eens proberen, als je het nog kan vinden...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Screaming Slave: Je hebt wel een spel op de nes en gameboy waar je volgens mij Dagobert speelde, maar dat was een heel ander spel. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.geocities.com/ducktalesse/questforgold.html Tis dan wel een Geocities, maar ik kon hem gewoon downloaden, dus als het niet werkt gewoon eens in de zoveel tijd proberen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Phantasmagoria 3, maar dan met een écht goed horrorverhaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ketterij ![]()
|
Verwijderd
|
een echt vervolg op dune 2.
emperor en 2K hadden niet die "stijl' van het origineel. (ik ga af op de mentat-afbeeldingen van voertugien enzo) ik bedoel, de siege tank is verdomme gedegradeerd tot een stukje artillerie, wtf dachten ze bij westwood? de devastator was nergens zo bruut als in dune 2, toen was het nog een lompe tank, neit een bolletjes-afschietend sloom kutding. (alhoewel het altijd een sloom kutding was). en de originele siege tank rulede, misschien wat bol, maar die dubbele loop deed het em ![]() en dan die vage superpowers in emperor, ik bedoel: eagle strike???? origineel was hip: fremen, saboteurs en natuurlijk de death hands ![]() hell wat heb ik een lol met dat spel gehad. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
3d > 2d.
3d bied écht opties voor ambushes ed. 2d is vaak simpeler van opzet (units uitbalanceren is dan ook makkelijker) bij 2d komt het er vaak enkel op neer om veel resources te krijgen en een goede troepenmacht op te bouwen, dat is in 3d niet altijd zo. ik wil echt tactisch bezig zijn, niet klikkerdeklikkerdeklik doen en opeens 15 tanks met ondersteunende troepen op een vijand afsturen, dat is saai. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Red Baron (dat die er nog niet tussen stond zeg. Hoe ik er van kan genieten om in zo'n oude rammelbak een andere oude rammelbak de lucht uit te schieten
![]()
|
Project firestart [Commodore 64] : Cool spel, moet op z'n minst een remake van gemaakt worden.
Flashback [Amiga, IBM-PC, Super nintendo, Sega Megadrive, 3DO, Philips CD-I] : Delphine Software's pronkstuk, neefje van Another World, er was ooit een vervolg genaamd Fade to Black, maar dat was gewoon 10 keer niks. Een echt vervolg AUB ... misschien dat ze wat kunnen leren van hoe UBI nu z'n platformers maakt, hoewel ik niks heb tegen een gouwe ouwe 2D platformer =) Futurewars - Timetravelers [Amiga, IBM-PC] : Ook van Delphine, een mooi point en click adventure game, met leuke puzzels, coole gfx en mooie muziek [destijds op amiga] Killer Instinct [1: Arcade, Snes, Gameboy ... 2: Arcade ... Gold: N64] : Ik zit stilletjes nog te hopen dat Rare ooit nog hun beloofde deel 3 uit zal brengen. Ik ben zelf nu in bezit van beide Arcade boards en ze doen het nog steeds even goed, dus als er ooit nog een 3 komt, wordt dit een DURE hobby =)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
met die upgrades enzo? dat was echt MEGA VET ![]() ![]() ![]()
|
|