Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Eindelijk ben ik bij m'n ouders en kan ik kijken wat er op mijn kaartje stond.
![]() Citaat:
De kaart is gevouw in drie delen. En als afbeelding een pelikaan die van links boven naar rechts beneden vliegt. Rechts beneden heeft ie z'n snavel open en daar zit een baby'tje in. Het stond er dus niet op, het staat er nog steeds op. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
anders is het echt erg voor je
|
een soort van verhaaltje dat ik er was, en een tekening die mijn moeder heeft gemaakt. eigenlijk die tekening van MC Esher met die twee hoofden die aan elkaar zitten, opgebouwd uit ringen, maar dan met nog een babyhoofdje erbij (ikke
![]()
|
Mei tank oan God en grutte blidens dogge wy jimme tiding fan 'e berte fan us famke en suske,
Trijntje Wy neame har: Nynke Kor (...) Tity (...) Willem Coby (adres, datum (20-6-1983) en dergelijke, ik weet het niet precies, ik heb hem niet bij de hand)
|
ik had nog wel even willen wachten
maar mijn papa en mama waren anders van gedachten ik had u nog niet willen storen maar toch ben ik geboren mijn naam is: Irene ik ben geboren op 27 september 1985 om 12:15 uur, weeg 3800 gram en ik ben 53 cm lang mijn papa en mama zijn: **** en **** ***** mijn broertje heet ****** (adres) mama en ik rusten van 13:00 tot 15:00
|
Niemand weet wat leven is,
alleen dat het gegeven is Op 7 mei 1986 is geboren: Danielle Martine we noemen haar Dana ze weegt 2525 gram en is 42 cm lang. [namen ouders en adres] tijdelijk adres: Bronovo Ziekenhuis Den Haag (jaja, waar ook het prinsesje is geboren ![]() ik weet niet precies of het allemaal zo was maar het slaat iig hier op.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
In december was ik nog een wens.
In januari en februari nauwelijks leven. Maar in maart en april begint het al ik ben een reden tot overgeven. In mei, juni en juli krijg ik de schuld van duizenden zoetzure bommen. En de grootste belediging volgt in augustus: het wordt vast en zeker een jongen. Dus in september trap ik de vliezen aan stukken. Ik heb mn geduld verloren. Ik laat me daar in een hoekje drukken. Dan wordt ik nog liever geboren. Miranda is op 12-09-'83 geboren Dochter van ............................ bladibladiblaaat Ow wat een vage tekst. Ach ja je kunt iig niet zeggen dat mn ouders niet origineel waren ![]() Laatst gewijzigd op 31-12-2003 om 18:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar bij mij stond iets van wij zijn nu met zijn vieren. geboren Kirsten dan naam pa+ma+broer. adres enz. |
![]() |
|
|