Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maarja..de film draait nou eenmaal niet om wat elfen wle of niet kunnen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
heb het ff gelezen ik moet nog ga zaterdag
![]() maar kan iemand me misschien pben over of er iemand dood gaat in de film?? mijn vriendin kan daar super slecht tegen maar wil koste wat kost mee dussss.......
||
Citaat:
Enneh... bij mij in de zaal zaten er ook mensen te snikken. BOEIUH!!!!
||
Citaat:
|
ja tuurlijk heb ik de vorige delen gezien, ben er helemaal weg van
![]() en met mensen die dood gaan bedoel ik eigenlijk hoofdrolspelers (zoals boromir) dus gaat er iemand van de reisgenoten dood?
|
In Ede waren vanmiddag nog plaatsen vrij. Ik heb hem daar dan ook gezien. Aan het eind werd hij inderdaad wat langdradig en de opbouw kwam ook wat langzaam op gang. Al met al wel weer een parel van een film.. Ik heb Gollum nog nooit zo gelukkig gezien.. En neeh ik verklap nu niks bijzonders!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Beste film van de drie, en tevens de beste film die ik dit jaar heb gezien. En hier een aantal opmerkingen:
Spoiler
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
He lieve mensen,
Ik had veel van deze film verwacht, maar blijkbaar nog niet genoeg, want ik was er, net als de vorige delen, compleet sprakeloos van. Echt weer supertof, en mensen die zeiken over Legolas, ik vindt het de meest stoere elf die ik ooit gezien heb. Maar goed, ik ben een die-hard fan (inclusief de boeken), dus ik kan het sowieso niet goed hebben als mensen ook maar iets op Het hele Lord of the RIngs gebeuren aan hebben te merken |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Spoiler
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 11:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Elven kunnen alleen sterven door het zwaard of door verdriet, niet door ouderdom of ziekte. |
![]() |
|
Ja.
The Scouring of the Shire zal helaas niet op de EE staan, omdat het simpelweg niet gefilmd is. Wel komt natuurlijk het lot van Saruman aan bod. Ik heb ergens gelezen dat de runtime van de SEE ongeveer 3 uur en 50 minuten zal zijn (weet ik niet zeker).
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
De EE van RotK schijnt 4 uur en 55 minuten te worden.
http://www.warofthering.net/forums/v...?threadid=6062
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
en wat heb jij vandaag gedaan? innogen | 500 | 01-01-2007 22:03 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan: Back To Basic Dinalfos | 499 | 15-12-2006 12:24 | |
Films, TV & Radio |
IMDB's top 250 King Ralph | 81 | 15-01-2005 19:32 | |
Films, TV & Radio |
Overgewaardeerde films Donny must die | 203 | 11-01-2005 14:34 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties purplerose | 175 | 05-03-2004 16:09 | |
Films, TV & Radio |
Golden Globes Daangerous | 2 | 09-01-2004 21:25 |