Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb hem zojuist gezien in de LoTR marathon... (ben ik dan nu de eerste hier?
![]() en ook nog zo gek om op dit tijdstip te reageren ![]() Voor alle mensen die hem nog gaan kijken... zeker doen, maar ik raad jullie aan jullie verwachtingen van de film iets omlaag te gooien. Al met al heeft Peter Jackson een kei van een trilogie neergezet. [edit] Ik zal overigens morgen eens even een posten wat ik goede en minder goede punten van de film vond.... dat word een spoilertag-feest ![]() Welterusten [/edit]
Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 02:53. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb hem ook al gezien... in 1 woord fantastisch.
Zijn wat minpuntjes natuurlijk, maar over het geheel genomen een ontzettend goede afsluiting van de trilogie. Gimli: "well, that still counts as just one!" ![]()
Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 03:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
Overigens gaat volgens een interview van een Deense krant met Peter Jackson de EE van RotK bijna 5 uur lang worden
![]() ![]() http://www.warofthering.net/forums/v...?threadid=6062
|
ahhh... goeie morgen mensen...
Nou ja.... zoals beloofd enkele dingetjes die mij als 'Tolkien-purist' ![]()
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Oh ... en Sauron is wel het meest loserige oogje dat ik ooit heb gezien... alhoewel hij wel goed fungeert als nachtlampje ![]() Maar verder een mooie film met heel veel prachtig uitgewerkte actie, geweldige muziek en op de meeste momenten zeer overtuigend. Peter jackson heeft de actie scenes nog grootser kunnen maken dan ze zich in mijn hoofd afspeelden tijdens het lezen van het boek! Kortom als je het boek nooit echt gelezen hebt... Smullen! Als je een LOTRofiel bent.... ook nog steeds best goed ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Spoiler
Maar de lichte minpunten mogen de pret absoluut niet drukken. De rest vond ik geniaal. De Frodo, Sam en Gollem verhaallijn overtrof al mijn hoop, de veldslagen van dit formaat zijn nog nooit vertoond, de sfeer altijd passend en het einde hartverscheurend. Dit waren de snelste drie en een half uur van mijn leven. |
![]() |
|
et blijft toch ook verschrikkelijk hoe mensen opgaan in hun vergelijking met et boek (op zich logisch dat je et doet, maar MEER logisch dat je weet dat dat gewoon NIET kan om zulk boek compleet te verfilmen)
et pipo gehalte van Gimli viel in deel 3 reuze mee, Legolas scene met de olifaunt was gewoon een goed in beeld gebrachte actiemoment, en zoals iemand al zei gaf dat mooi aan dat die olifaunt gewoon op z'n zwakke plek verslagen werd: logheid nouja kheb iig flink genoten, duister en spannend, en de Frodo/Sam/Gollem reis was perfect in beeld gebracht
|
Maar het is een verfilming van een boek, waarom zou je dan geen vergelijking mogen maken ???, opzich is het heel goed gedaan, kleine dingetjes weggelaten en bijgebracht, maar dit is om het voor de kijker spannend te maken, alleen zonde op het einde, daar is een heel deel weggelaten..
Spoiler
maar deze film is dik geslaagd, en ik zeg niet dat gimli geen pipo moet zijn, beetje humor mag kunnen, en van zo'n dwerg verwacht je natuurlijk iets komisch
||
Citaat:
Spoiler
Ik heb erg genoten van die hele film, wat ik al zei tof om ze alledrie achter elkaar te zien. Ik heb de hele nacht de muziek en de beelden in m'n hoofd gehad (moet eigenlijk ook wel als je 9 uur en 20 minuten film hebt gezien eigenlijk ![]() ![]() Nou, ik ga wat doen vandaag, moet nog veel doen, en nog ff in mezelf nagenieten van al het moois. Als je deel 1 en 2 hebt gezien moet je zeker 3 gaan zien. Alleen ik vond deel 1 het beste eigenlijk. Overigens vind ik Sam ontzettend goed spelen. Echt zijn gezichtsuitdrukkingen, hoe hij kan huilen en daardoorheen lachen, vond ik errug goed! Viel me ineens op, maar ook de anderen zijn goede spelers uiteraard. Hoewel sommigen gewoon niet goed kunnen huilen.
Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 12:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
jawoor..k ben ook naar de marathon geweest..
en om ROTK maar even in 1 woord samen te vatten: Ge-Wel-Dig! ![]() ![]() Ik vond het juist wel beter dat ze niet het einde van het boek gebruikten..aangezien ik dat een zuur einde vind. Een complimentje voor Billy Boyd (Pippin dus)..hij (en de andere hobbits trouwens ook) speelde geweldig! ![]() Gimli vond ik op den duur lichtelijk irritant worden met steeds zn grapjes, maar die waren toch ook wel grappig.. maar om daar nou mee bezig te blijven... ![]() Ze hebben ROTK perfect verfilmd (vind ik).. meer heb ik nu even niet meer te melden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
en wat heb jij vandaag gedaan? innogen | 500 | 01-01-2007 22:03 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan: Back To Basic Dinalfos | 499 | 15-12-2006 12:24 | |
Films, TV & Radio |
IMDB's top 250 King Ralph | 81 | 15-01-2005 19:32 | |
Films, TV & Radio |
Overgewaardeerde films Donny must die | 203 | 11-01-2005 14:34 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties purplerose | 175 | 05-03-2004 16:09 | |
Films, TV & Radio |
Golden Globes Daangerous | 2 | 09-01-2004 21:25 |