Advertentie | |
|
![]() |
|
voorlopig staat er niet zoveel op het programma.
30/1 explosions in the sky (paradiso) maar dat weet ik nog niet zeker, moet ik nog even regelen met vervoer en tralalalala. en dan over een paar maandjes borstrock, metropolis, en daarna hopelijk werchter, en misschien nog belforts.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb alleen een hekel aan beiden.. Of nouja, KoRn is jeugdsentiment (nu al ![]()
|
M'n broer heeft van de programmeur van Rotown gehoord dat British Sea Power weer op komt treden in april. En daar ben ik als hardcore BSP fan zeker bij
![]() Verder misschien de eerstkomende Warp-avond in A'dam, of naar de Effenaar met Plaid e.a. (of naar allebei). En natuurlijk naar Kraftwerk, maar daarvan is me de datum even ontschoten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
waar ik graag heen wil, maar dat er waarschijnlijk niet van komt:
8-1 Alfie (Rotown) 9-1 Rockabilly dazzle (Waterfront) 6-2 Riverboat Gamblers (waterfront) 7-2 The selecter (Nighttown) 25-2 Damien Rice (Paradiso) 2-3 Adam Green (Rotown) 30-3 Aqualung (Rotown)
|
Beans + Disturbance + Mistake + Block 1a + Stickleback 07-02 in De Metro Maypole + Time & Again + Razor Crusade in de Azijnfabriek 06-02
Heideroosjes + Grolschbusters in de Azijnfabriek 27-02 Heideroosjes + Anti - Flag + Pipedown in de 013 03-05 verder weet ik het nog niet
|
misschien Warp dinges
misschien Das Pop 9 januari Zea, Vrankrijk A'dam (3 euro ![]() 17 januari Heartfelt, Killtraitors en Greyline @ Wicked Punkzine Fest, De Groote Weiver, Krommenie 6 februari Air, paradiso A'dam
Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 22:10. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welke band heb je voor het laatst live gezien? Verwijderd | 400 | 09-01-2005 21:51 | |
Muziek |
Naar welke aankomende concerten ga jij? Love_Fulfilled | 262 | 23-12-2004 10:31 | |
Muziek |
Unholy Alliance Tour: Slayer + Slipknot Master of Puppets | 172 | 30-09-2004 11:55 | |
Muziek |
Andre Hazes overleden Nasischijf | 169 | 25-09-2004 18:57 | |
Muziek |
Het grote "zeik eens een alto af" topic Eresh'kigål | 384 | 06-08-2004 11:58 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 |