Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ene sleutelbos:
-huissleutel -huissleutel van m'n zusje -huissleutel van m'n ouders -schuursleutel van m'n ouders -autosleutel -twee van die halve beertjes (m'n vriend heeft de andere helft) -zo'n geknoopt touwding Andere sleutelbos: -fietssleutel -losse fietsslotsleutel (De sleutelhangers zijn er af gevallen.) En dan hebben we nog een bos met de sleutels van de buren. ![]() |
![]() |
|
Heb geen sleutelbos.
![]() Hehehe mijn zusje heeft wel een sleutelbos maar daar zitten meer sleutelhangers dan sleutels aan ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn groningensleutels, dat zijn
Sleutel van postvakje/kluisje Fietssleutel Sleutel van gestolen slot Voordeursleutel Sleutel van de woonkamer Sleutel van het fietsenschuurtje En mijn enschedesleutels, dat zijn Huissleutel Schuursleutel Fietssleutel Sleutel van gestolen fiets en sleutel is een grappig woord ![]() |
![]() |
|
Sleutels:
- voordeur sleutel moeder - achterdeur sleutel - schuursleutel - voordeur sleutel vader - kluissleutel - fietssleutel (alleen als mn fiets op slot staat) - zo'n miniklimhaak om alles mee bij elkaar te houden - Diddl sleutelhanger met 'D' - nog een andere sleutelhanger met een 'D'
|
![]() |
sleutels:
-ringslot -groot axa slot -huissleutel -ringslot van mn andere fiets. (mn brikkie ![]() overige: -AH bonuskaart -een groot Apenstaartje met een lichtje drin, reclame voor de modezaak van de ouders van een vriendin. (snap je het nog?) -overblijfsel key-cord.
|
de loper van de flat
mijn kamersleutel sleutel van het ouderlijk huis sleutel van mijn postbakje andere sleutelbos: fietssleutel sleutel van extra slot
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Vermist: sleutelbos. Verwijderd | 20 | 07-05-2005 09:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Wat zit er standaard in jouw jaszak? In Your Room | 54 | 15-09-2002 18:32 |