Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is een kenmerk voor domme mensen, niks behalve hun eigen mening & geloof en zo willen kennen. Wil jij daar bij horen? Jedi-joel: Ik denk dat je door te concentreren de pijn kan uitbannen. Ik geloof niet dat je echt met een kracht werkt, hoewel je door het je voor te stellen wel hetzelfde effect kan krijgen... |
![]() |
||
Citaat:
Jedi-joel: Ik denk dat je door te concentreren de pijn kan uitbannen. Ik geloof niet dat je echt met een kracht werkt, hoewel je door het je voor te stellen wel hetzelfde effect kan krijgen... [/B][/QUOTE] Bij mij wordt het vaak alleen maar erger, als ik me erop concentreer. Heel erg jammer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Doe maar es net als of je vuist van een hard materiaal is, ik doe meestal van staal. Ik sla dan bijvoorbeeld op een muur en voel geen pijn, dat moet bij jullie ook met enige oefening kunnen.
P.S. Als je met ki werkt kun je ook ki naar je vuist sturen en daarmee je vuist harden, werkt beter voor mij.
||
ik weet et, ik ben wat laat met reageren, maar dit viel me ff op :
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
als je niet op je vuist concentreert als je tegen een muur slaat en je voelt dan geen pijn dat lijkt me sterk want je moet trouwens juist wel letten hoe je slaat anders breek je je pols
en trouwens de moniken hadden die ook bloed ofzo van dat slaan anders lijkt me het sterk dat dat komt omdat ze er niet op letten want dat bloed komt dan toch wel ![]()
||
Citaat:
|
Ki Fighter heeft me net Ki geleerd in misschien nog geen 10 min!!
Zoals hij het uitlegt is het echt niet moeilijk, je moet je gewoon goed kunnen concentreren en dan volgt het wel! Bb
|
ik stond onder te douche.
en probeerde t gwoon uit voor de gein. maar ik voelde wel bepaalde druk tussen me duim en wijsvinger alsof ik die bal egt vast had het was alsof je hart klopte in je duim en stroomde duidelijk "iets" alleen vond ik het wel vaag dat ik dat al heel snel had binnen een minuut ![]() is dat dan wel mogelijk? of heb ik wat anders gevoeld?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
jah heb k gezien was leuk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken eigenlijk alleen maar dat eerste effect... Ik heb ook een keer met een vriend van me een experiment gedaan, hij maakte een psiball en ik probeerde de psiball te voelen door mijn vingers in de ball zelf te steken, doe je dit langzaam en is de persoon die het ding maakt erop voorbereid is het goed te voelen... ook wel grappig |
![]() |
||
Citaat:
Als je een magneet heb die elkaar afstoten moet je de magnet omdraaien zodat ze elkaar aantrekken. Oftewel. ALS je het "tweede effect" wil "bereiken/doen" moet je iets omdraaien. Ik weet zelf niet hoe en wat het doet/werkt maar zoiets moet het zijn. het kan zijn da het aantrekken/afstooten iets met persoonlijkheid te maken moet hebben net zoals iederen "KI force" ook per persoon verschillend is. (kleine theory): er zijn 2 verschillende KI krachten afstotend en aantrekkend. Een jongen en een meisje met 2 verschillende ki krachten kunnen niet bij elkaar zijn/elkaar "uitstaan" vanwege de verschillende KI krachten. mee eens of niet? [edit] mogelijk of niet mogelijk[/edit]
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb trouwens een keer een discussie gehad met in welke houden je je handen het beste kan houden bij het maken van een psi ball, wat denken jullie daarover ? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Trouwens, Ki Fighter (en anderen ook hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Nou, die gozer uitme klas loop weer mooi te lullen:
Ik zag op een ander forum dat iemand hetzelfde had gedaan. www.psypog.net / www.psypog.com www.martialki.com (een van die drie, kweeniet welke, want de comp hier laadt geen van drieen.)
||
Citaat:
je schiet vaak beter op met mensen wiens energie het meest op die van jou lijkt, maar na verloop van tijd raak je zegmaar steeds beter bevriend met de mensen die een andere energie golflengte hebben. En ik vind afstotende Ki ook makkelijker omdat je dan meer hetgevoel hebt dat er ook daadwerkelijk iets tussen je handen zit
|
Tuurlijk kan jij het ook leren. Maar ik ben geen goede leraar dus je zal het aan Ki-Fighter moeten vragen (ik heb gehoord dat de meeste mensen hier het van hem geleerd hebben dus daarom)
![]()
|
jeeeeeej, mij heb eindelijk es een ki-ball gevoeld
![]() Voelde altijd wel een warmte tussen m`n handen, een gloed, asof er een kaarsjuh tusseninstond ofzo, maar nu voor et eerst een druk die m`n handen uitelkaar duwde...en et voelt cewl...is verslavend trouwens ![]()
||
![]() |
Citaat:
(believe me, i know) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
(if needed i am able to host on a payed domain, dus geen advertenties of banners, wel PHP en MySQL database als je dat iets zegt) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Payed Domain : een domeinnaam zonder banners (reclame), dus waar je kan doen wat je wilt PHP : programmeertaal voor forums (en andere dingen), MySQL; database systeem achter de meeste forums, database; zie het maar als een soort microsoft access ![]() Zoiets ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb snel even een voorbeeld forumpje in elkaar gezet in de afgelopen 2 uur (www.infoplace.nl), daar zouden dus bijvoorbeeld een lijst met veelgestelde vragen kunnen komen staan... ff een andere vraag : op wat voor soort manier leer jij het mensen precies ? Een paar van mijn vrienden zijn er sinds kort ook mee bezig maar bij 2 van hen wil het niet echt lukken hoe ik het ook uit probeer te leggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |