Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef:
De geest is inderdaad in staat om dingen als pijn zodanig te negeren dat het niet voelbaar meer is... volgens mij zit die techniek in je hersenen en komt het niet zozeer door Ki, krachtvelden en energieboosts of wat dan ook, maar dus gewoon door een al dan niet sterke geest... Ik zie die Ki techniek die veel mensen hier beoefenen meer als het veertje van Dombo de Disney olifant

[goudentip]als je jeuk hebt en je focust je op iets anders, heb je geen jeuk meer!! [/goudentip]
Jah, dat weet ik Zo geloof ik er ook meer in. Echt die magische trucjes en zo, neej, dat niet... Ik denk dat je echt heel veel kan met puur je geest. Dat zeiden die monnikken dus ook - spieren en snelheid is allemaal heel mooi, maar maakt geen bal uit. Als je je geest maar gebruikt komt dat er allemaal wel bij.

Maar hoe ze het doen...
Advertentie
Oud 26-05-2002, 20:31
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Maar hoe ze het doen... [/B][/QUOTE]

Met behulp van ki. Onthoud wel dat ki positieve geest inhoud.
Oud 26-05-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Maar hoe ze het doen...
Met behulp van ki. Onthoud wel dat ki positieve geest inhoud. [/B][/QUOTE]

Ja dat zeg jij
Oud 30-05-2002, 08:34
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Met behulp van ki. Onthoud wel dat ki positieve geest inhoud.
Ja dat zeg jij [/B][/QUOTE]

En wat zeg jij dan?
Oud 30-05-2002, 10:42
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
JediJoel schreef:

Ja dat zeg jij
En wat zeg jij dan? [/B][/QUOTE]

Eej Jedie Joel gewoon niet op reageren, doe ik ook niet, ene oor in andere weer uit.
Oud 30-05-2002, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

En wat zeg jij dan?
Eej Jedie Joel gewoon niet op reageren, doe ik ook niet, ene oor in andere weer uit. [/B][/QUOTE]

Dat is een kenmerk voor domme mensen, niks behalve hun eigen mening & geloof en zo willen kennen. Wil jij daar bij horen?

Jedi-joel: Ik denk dat je door te concentreren de pijn kan uitbannen. Ik geloof niet dat je echt met een kracht werkt, hoewel je door het je voor te stellen wel hetzelfde effect kan krijgen...
Oud 30-05-2002, 12:04
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Eej Jedie Joel gewoon niet op reageren, doe ik ook niet, ene oor in andere weer uit.
Dat is een kenmerk voor domme mensen, niks behalve hun eigen mening & geloof en zo willen kennen. Wil jij daar bij horen?

Jedi-joel: Ik denk dat je door te concentreren de pijn kan uitbannen. Ik geloof niet dat je echt met een kracht werkt, hoewel je door het je voor te stellen wel hetzelfde effect kan krijgen... [/B][/QUOTE]

Bij mij wordt het vaak alleen maar erger, als ik me erop concentreer. Heel erg jammer.
Oud 30-05-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
JediJoel schreef:

Bij mij wordt het vaak alleen maar erger, als ik me erop concentreer. Heel erg jammer.
Hm, bij mij ook, als ik er op ga letten Maar er moet toch een manier zijn... misschien als je juist heel ergens anders op concentreert, op wat je aan het doen bent ipv de pijn...
Oud 30-05-2002, 17:11
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Doe maar es net als of je vuist van een hard materiaal is, ik doe meestal van staal. Ik sla dan bijvoorbeeld op een muur en voel geen pijn, dat moet bij jullie ook met enige oefening kunnen.

P.S. Als je met ki werkt kun je ook ki naar je vuist sturen en daarmee je vuist harden, werkt beter voor mij.
Oud 30-05-2002, 17:54
Verwijderd
Nu ik dit lees, lijkt het wel alsof ze die KI ook in DragonBall Z gebruiken
Oud 30-05-2002, 22:44
Yule
Yule is offline
ik weet et, ik ben wat laat met reageren, maar dit viel me ff op :

Citaat:
Ik had pas op TV iets moois gezien. Als je elke nacht slaapt met een zware zak op je buik, dan word de ademhaling moeilijker. Als je dat gewent bent krijg je een veel sterkere ademahaling, en als je een sterke ademahaling hebt haal je meer energie uit de kosmos en krijgt het lichaam meer energie waardoor het sterker is, je bent dan ook beter bestand tegen ziektes.
beter bestand tegen ziektes ? Ik weet niet of het er iets mee te maken heb, en zo niet beschouw m`n reply dan maar as niet gelezen...lol...maar ik ben in m`n hele leven, bijna 17 jaar, maar 3x ziek geweest, waarvan de laatste keer in 1994 was...lol...wil dat zegguh dat mijn energy al van zichzelf redelijk sterk is ? of is dat een verkeerde conclusie ?
Oud 31-05-2002, 12:55
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Yule schreef:
ik weet et, ik ben wat laat met reageren, maar dit viel me ff op :

beter bestand tegen ziektes ? Ik weet niet of het er iets mee te maken heb, en zo niet beschouw m`n reply dan maar as niet gelezen...lol...maar ik ben in m`n hele leven, bijna 17 jaar, maar 3x ziek geweest, waarvan de laatste keer in 1994 was...lol...wil dat zegguh dat mijn energy al van zichzelf redelijk sterk is ? of is dat een verkeerde conclusie ?
Hoeft niet persee, kan ook dat je lichamelijk gewoon veel weerstand hebt? Kom je vaak buiten? Dan bouw je je weerstand op en ben je dus wat beter bestand tegen ziektes. Maar bij de één is de energie weer sterker dan bij een andere.
Oud 31-05-2002, 14:02
darkangel2
darkangel2 is offline
als je niet op je vuist concentreert als je tegen een muur slaat en je voelt dan geen pijn dat lijkt me sterk want je moet trouwens juist wel letten hoe je slaat anders breek je je pols

en trouwens de moniken hadden die ook bloed ofzo van dat slaan anders lijkt me het sterk dat dat komt omdat ze er niet op letten want dat bloed komt dan toch wel
Oud 31-05-2002, 16:56
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
darkangel2 schreef:
als je niet op je vuist concentreert als je tegen een muur slaat en je voelt dan geen pijn dat lijkt me sterk want je moet trouwens juist wel letten hoe je slaat anders breek je je pols

en trouwens de moniken hadden die ook bloed ofzo van dat slaan anders lijkt me het sterk dat dat komt omdat ze er niet op letten want dat bloed komt dan toch wel
Als je niet op je vuist concentreert? Ja dan kan het bij sommige pijn doen ja. En die monniken trainen hun handen rustig hard, te snel is nooit goed. Een emmer vol met stukjes ijzer en daar je handen in steken en op en neer gaan is een goede oefening. En op een zak slaan natuurlijk.
Oud 31-05-2002, 17:39
wIccy
wIccy is offline
Ki Fighter heeft me net Ki geleerd in misschien nog geen 10 min!!
Zoals hij het uitlegt is het echt niet moeilijk, je moet je gewoon goed kunnen concentreren en dan volgt het wel!

Bb
Oud 01-06-2002, 09:17
bam
bam is offline
ik stond onder te douche.
en probeerde t gwoon uit voor de gein.

maar ik voelde wel bepaalde druk tussen me duim en wijsvinger alsof ik die bal egt vast had
het was alsof je hart klopte in je duim en stroomde duidelijk "iets"

alleen vond ik het wel vaag dat ik dat al heel snel had binnen een minuut
is dat dan wel mogelijk? of heb ik wat anders gevoeld?
Oud 01-06-2002, 09:45
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
bambix schreef:
ik stond onder te douche.
en probeerde t gwoon uit voor de gein.

maar ik voelde wel bepaalde druk tussen me duim en wijsvinger alsof ik die bal egt vast had
het was alsof je hart klopte in je duim en stroomde duidelijk "iets"

alleen vond ik het wel vaag dat ik dat al heel snel had binnen een minuut
is dat dan wel mogelijk? of heb ik wat anders gevoeld?
Ja die druk is van de ki ja, en het kan best dat je het binnen één minuut voelde, het is ook helemaal niet moeilijk. Zoals ik al tegen Wiccy heb gezegd, Ki ben jezelf, ben je zelf moeilijk dan is ki ook moeilijk, ben je zelf gemakkelijk is ki gemakkelijk, dus zoals jij al dacht van: Ik doe het voor de gein (dus gemakkelijk), dan is het gemakkelijk. Je ziet dus, ki is niet moeilijk om te leren.
Oud 01-06-2002, 13:12
Verwijderd
Citaat:
darkangel2 schreef:

Ze stompen tig keer tegen een muur met alleen een krant ertussen. De krant gaat kapot en de muur ook, maar hun vuisten niet. Het is niet alleen dat ze niks voelen, maar er gaat ook niks kapot. Dat is nou net het vreemde
Oud 03-06-2002, 15:28
bam
bam is offline
argh!
ik voel t wel maar ik krijg geen "grip" er op het zit er maar wil nix doen
(eigenwijze energie )
een bol van maken lukt half want als ik dan zo'n bol het dan krijg ik het niet ergens anders.
of moet ik met mn hand de bol bewegen.?
Oud 04-06-2002, 12:53
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Hm, bij mij ook, als ik er op ga letten Maar er moet toch een manier zijn... misschien als je juist heel ergens anders op concentreert, op wat je aan het doen bent ipv de pijn...
Ja, dat probeer ik ook, maar dan heb ik meer zoiets van: Ik moet nu op iets anders letten dan die kl*tekriebel, en dan heb ik dat toch in mn achterhoofd, en dan wordt het uiteindelijk toch erger... (als je begrijpt wat ik bedoel.
Oud 10-06-2002, 11:12
Verwijderd
Goed ik kan nu een beetje een bol maken van KI, maar wat kun je ermee?! En hoe voelen jullie de bol, k voel een beetje net als 2 magneten die elkaar afstoten, is dat um nou of niet?
Oud 10-06-2002, 14:45
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
HS!TONEY schreef:
Goed ik kan nu een beetje een bol maken van KI, maar wat kun je ermee?! En hoe voelen jullie de bol, k voel een beetje net als 2 magneten die elkaar afstoten, is dat um nou of niet?
Ja twee mangeten die elkaar afstoten is goed, soms heb je ook dat ze niet afstoten maar dat ze elkaar aantrekken, dat is ook een geinig gevoel.
Oud 15-06-2002, 11:26
real terminator
real terminator is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Whehehe, ik was gister op discovery iets aan het kijken over die Shaolin monnikken, met hun kung fu, en zij gebruiken dat chi ook, o.a. door het te centreren op bijvoorbeeld hun vuist en dan voelen ze daar gewoon geen pijn meer... Echt lijp Ik neem aan dat jullie met je ki gedoe dat ook zo gebruiken, en hoewel jullie ietsje minder geloofwaardig overkomen (door die magie troep ertussendoor en sommige dingen -_o) geloof ik wel dat je het op die manieren als bij de Shaolin kunt gebruiken...

jah heb k gezien was leuk
Oud 15-06-2002, 16:46
erhen
erhen is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja twee mangeten die elkaar afstoten is goed, soms heb je ook dat ze niet afstoten maar dat ze elkaar aantrekken, dat is ook een geinig gevoel.
Hoe krijg je dat 2e effect dan ?
Ik ken eigenlijk alleen maar dat eerste effect...

Ik heb ook een keer met een vriend van me een experiment gedaan, hij maakte een psiball en ik probeerde de psiball te voelen door mijn vingers in de ball zelf te steken, doe je dit langzaam en is de persoon die het ding maakt erop voorbereid is het goed te voelen... ook wel grappig
Oud 15-06-2002, 20:39
bam
bam is offline
Citaat:
erhen schreef:

Hoe krijg je dat 2e effect dan ?
Ik ken eigenlijk alleen maar dat eerste effect...

Het is het 1 of het ander
Als je een magneet heb die elkaar afstoten moet je de magnet omdraaien zodat ze elkaar aantrekken. Oftewel. ALS je het "tweede effect" wil "bereiken/doen" moet je iets omdraaien. Ik weet zelf niet hoe en wat het doet/werkt maar zoiets moet het zijn. het kan zijn da het aantrekken/afstooten iets met persoonlijkheid te maken moet hebben net zoals iederen "KI force" ook per persoon verschillend is.

(kleine theory): er zijn 2 verschillende KI krachten afstotend en aantrekkend. Een jongen en een meisje met 2 verschillende ki krachten kunnen niet bij elkaar zijn/elkaar "uitstaan" vanwege de verschillende KI krachten.
mee eens of niet?

[edit] mogelijk of niet mogelijk[/edit]
Oud 15-06-2002, 22:17
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
bambix schreef:

Als je een magneet heb die elkaar afstoten moet je de magnet omdraaien zodat ze elkaar aantrekken. Oftewel. ALS je het "tweede effect" wil "bereiken/doen" moet je iets omdraaien. Ik weet zelf niet hoe en wat het doet/werkt maar zoiets moet het zijn. het kan zijn da het aantrekken/afstooten iets met persoonlijkheid te maken moet hebben net zoals iederen "KI force" ook per persoon verschillend is.

(kleine theory): er zijn 2 verschillende KI krachten afstotend en aantrekkend. Een jongen en een meisje met 2 verschillende ki krachten kunnen niet bij elkaar zijn/elkaar "uitstaan" vanwege de verschillende KI krachten.
mee eens of niet?

Iedereen heeft zijn eigen energie, ik kan het allebij, het afstotende en het aantrekkende, ik zelf kies liever voor het afstotende. Dat is volgens mij ook het beste gevoel.
Oud 15-06-2002, 22:55
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Hee Bambix, was jou email?
Oud 16-06-2002, 18:08
bam
bam is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Hee Bambix, was jou email?
bambix_@hotmail.com
Oud 16-06-2002, 18:16
erhen
erhen is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Iedereen heeft zijn eigen energie, ik kan het allebij, het afstotende en het aantrekkende, ik zelf kies liever voor het afstotende. Dat is volgens mij ook het beste gevoel.
Maakt het aantrekkende gevoel het niet vervelend een goede psi ball te maken ?

Ik heb trouwens een keer een discussie gehad met in welke houden je je handen het beste kan houden bij het maken van een psi ball, wat denken jullie daarover ?
Oud 16-06-2002, 19:37
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
erhen schreef:

Maakt het aantrekkende gevoel het niet vervelend een goede psi ball te maken ?

Ik heb trouwens een keer een discussie gehad met in welke houden je je handen het beste kan houden bij het maken van een psi ball, wat denken jullie daarover ?
Ja, dus ik denk ook dat het afstotende gevoel beter is, maar welke houding je handen? Allemaal, ik heb in een week m'n handen in alle vormen gehad en zo ki ballen gemaakt. Is in het begin wel ff wennen, maar het lukt snel.
Oud 18-06-2002, 09:29
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja, dus ik denk ook dat het afstotende gevoel beter is, maar welke houding je handen? Allemaal, ik heb in een week m'n handen in alle vormen gehad en zo ki ballen gemaakt. Is in het begin wel ff wennen, maar het lukt snel.
Probeer het es in een Walk-in freezer. (zoon ijskast in een bedrijf of zo) Dat ziet er ook wel uit. Mij nog niet gelukt, maar iemand uit mn klas wel. Ziet eruit als een bol stoom, is wel grappig.
Trouwens, Ki Fighter (en anderen ook hoor ) ga es naar www.psipog.net Zijn wel filmpjes over telekinese en zo.
Oud 18-06-2002, 10:32
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
JediJoel schreef:

Probeer het es in een Walk-in freezer. (zoon ijskast in een bedrijf of zo) Dat ziet er ook wel uit. Mij nog niet gelukt, maar iemand uit mn klas wel. Ziet eruit als een bol stoom, is wel grappig.
Trouwens, Ki Fighter (en anderen ook hoor ) ga es naar www.psipog.net Zijn wel filmpjes over telekinese en zo.
Heej vet, ga ik ook es proberen, maar hoe lang beoefent die al ki? Die het wel lukte in een ijkast?
Oud 18-06-2002, 13:07
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Heej vet, ga ik ook es proberen, maar hoe lang beoefent die al ki? Die het wel lukte in een ijkast?
Keine Anung, eigenlijk...
Oud 19-06-2002, 10:29
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
JediJoel schreef:

Keine Anung, eigenlijk...
Welk?
Oud 26-06-2002, 08:38
JediJoel
JediJoel is offline
Nou, die gozer uitme klas loop weer mooi te lullen:
Ik zag op een ander forum dat iemand hetzelfde had gedaan.

www.psypog.net / www.psypog.com
www.martialki.com

(een van die drie, kweeniet welke, want de comp hier laadt geen van drieen.)
Oud 26-06-2002, 19:58
Mysticus
Mysticus is offline
Citaat:
bambix schreef:

mee eens of niet?

Nope Iedere persoon's energie heeft zeg maar een eigen golflengte. als 2 mensen met elkaar in aanraking komen (kan ook op een afstandje) vind er een uitwisseling van energie plaats.
je schiet vaak beter op met mensen wiens energie het meest op die van jou lijkt, maar na verloop van tijd raak je zegmaar steeds beter bevriend met de mensen die een andere energie golflengte hebben.

En ik vind afstotende Ki ook makkelijker omdat je dan meer hetgevoel hebt dat er ook daadwerkelijk iets tussen je handen zit
Oud 26-06-2002, 21:02
dreamy girl
dreamy girl is offline
ik weet het ik ben nog jong maar zou zelfs ik dit kunnen ik vind dit echt wel leuk en zou dit zelf willen proberen ben altijd al geïnteresseerd geweest in van die speciale dingen

dikke kus angelke
Oud 26-06-2002, 21:57
Mysticus
Mysticus is offline
Tuurlijk kan jij het ook leren. Maar ik ben geen goede leraar dus je zal het aan Ki-Fighter moeten vragen (ik heb gehoord dat de meeste mensen hier het van hem geleerd hebben dus daarom)
Oud 27-06-2002, 12:11
KiPracticer
KiPracticer is offline
*wilt even melden dat hij degene is die het onderwerp Ki op dit forum heeft geintroduceerd*
Oud 27-06-2002, 17:02
Yule
Yule is offline
jeeeeeej, mij heb eindelijk es een ki-ball gevoeld

Voelde altijd wel een warmte tussen m`n handen, een gloed, asof er een kaarsjuh tusseninstond ofzo, maar nu voor et eerst een druk die m`n handen uitelkaar duwde...en et voelt cewl...is verslavend trouwens
Oud 27-06-2002, 18:00
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
*wilt even melden dat hij degene is die het onderwerp Ki op dit forum heeft geintroduceerd*
Go Kipracticer
Oud 27-06-2002, 18:44
KiPracticer
KiPracticer is offline
Citaat:
Yule schreef:
jeeeeeej, mij heb eindelijk es een ki-ball gevoeld

Voelde altijd wel een warmte tussen m`n handen, een gloed, asof er een kaarsjuh tusseninstond ofzo, maar nu voor et eerst een druk die m`n handen uitelkaar duwde...en et voelt cewl...is verslavend trouwens
Kiballen maken is nog niet half zo verslavend als Telekinese
(believe me, i know)
Oud 27-06-2002, 18:58
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:

Kiballen maken is nog niet half zo verslavend als Telekinese
(believe me, i know)
Wat dacht je van alleen mediteren alleen al.
Oud 27-06-2002, 19:04
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Mysticus schreef:
Tuurlijk kan jij het ook leren. Maar ik ben geen goede leraar dus je zal het aan Ki-Fighter moeten vragen (ik heb gehoord dat de meeste mensen hier het van hem geleerd hebben dus daarom)
Hee ge kunt ook KiPracticier vragen, volgens men is die ook goed in het iemand anders leren van ki.
Oud 27-06-2002, 19:12
erhen
erhen is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Hee ge kunt ook KiPracticier vragen, volgens men is die ook goed in het iemand anders leren van ki.
Misschien moet er eens een algemene faq of zo worden gemaakt over hoe je ki ballen/psi ballen maakt...
(if needed i am able to host on a payed domain, dus geen advertenties of banners, wel PHP en MySQL database als je dat iets zegt)
Oud 27-06-2002, 19:17
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
erhen schreef:

Misschien moet er eens een algemene faq of zo worden gemaakt over hoe je ki ballen/psi ballen maakt...
(if needed i am able to host on a payed domain, dus geen advertenties of banners, wel PHP en MySQL database als je dat iets zegt)
Faq? Payed Domain? Banners? PHP? MySQL? Databas? Nee sorry maar ik ken al die computertaal nie.
Oud 27-06-2002, 19:31
erhen
erhen is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Faq? Payed Domain? Banners? PHP? MySQL? Databas? Nee sorry maar ik ken al die computertaal nie.
Faq : veel gestelde vragen
Payed Domain : een domeinnaam zonder banners (reclame), dus waar je kan doen wat je wilt
PHP : programmeertaal voor forums (en andere dingen), MySQL; database systeem achter de meeste forums, database; zie het maar als een soort microsoft access

Zoiets ?
Oud 27-06-2002, 20:40
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
erhen schreef:

Faq : veel gestelde vragen
Payed Domain : een domeinnaam zonder banners (reclame), dus waar je kan doen wat je wilt
PHP : programmeertaal voor forums (en andere dingen), MySQL; database systeem achter de meeste forums, database; zie het maar als een soort microsoft access

Zoiets ?
Ja het zal allemaal wel.
Oud 27-06-2002, 22:58
erhen
erhen is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja het zal allemaal wel.
Maar om een beetje back on topic te komen...

ik heb snel even een voorbeeld forumpje in elkaar gezet in de afgelopen 2 uur (www.infoplace.nl), daar zouden dus bijvoorbeeld een lijst met veelgestelde vragen kunnen komen staan...

ff een andere vraag : op wat voor soort manier leer jij het mensen precies ?
Een paar van mijn vrienden zijn er sinds kort ook mee bezig maar bij 2 van hen wil het niet echt lukken hoe ik het ook uit probeer te leggen
Oud 27-06-2002, 23:00
erhen
erhen is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
Nou, die gozer uitme klas loop weer mooi te lullen:
Ik zag op een ander forum dat iemand hetzelfde had gedaan.

www.psypog.net / www.psypog.com
www.martialki.com

(een van die drie, kweeniet welke, want de comp hier laadt geen van drieen.)
het is trouwens www.psipog.net en .com
Advertentie

Regels voor berichten