Advertentie | |
|
![]() |
|
op vakantie (gran canaria) hadden we kakkerlakken
die zijn echt smerig zeg ieder kastje wat je open deed zaten wel een paar van die glimmende bruine jongens ook 's avonds zag je ze in spleetjes tussen stenen ofzo en dan gingen ze zo lekker kraken als je erop ging staan later hoorde ik datje dat nooit moet doen... weet iemand hier meer over?!
||
Citaat:
|
Glazen liften, loopbruggen en roltrappen waarlang je naar beneden kan kijken. Shoppen in een grote V&D of Bijenkorf vind ik dus verschikkelijk, maar ik ben een bikkel en neem altijd heel eigenwijs de roltrap.
InHolland Rotterdam vind ik dan ook de verschrikkelijkste school op aarde ![]() Alles met lange poten (muggen, spinnen *brr*). Kluiten haar ![]() Euhm, ja.
||
Citaat:
Zoiets staat me bij...
||
Citaat:
![]() en voor de rest ben ik nergens bang voor (dus ook niet voor de overige kruipense vieze beestjes)
||
Citaat:
![]()
|
liften, overgeven (emethofobie heet dat volgens mij maar dat komt omdat ik wil kunnen ademen wanneer ik wil (zee-trauma) en dat kan niet bij overgeven), onder water zijn en tegengehouden worden om naar boven te gaan (dan zit ik echt nog te trillen daarna), plaatsen waar heel veel mensen zijn (leswisselen op school vind ik dan ook verschrikkelijk). Ja dat was het wel denk ik
|
Verwijderd
|
- enge mannetjes
![]() ![]() - naalden - de tandarts - krassen op het schoolbord - het geluid als je knakt - onderarmen. zowel mn eigen als die van anderen. ik kan er gewoon niet naar kijken (ook knieholtes en elleboogholtes oid overigens) - het bewegen van spieren. (weet ook niet waar het van komt) - aders - grote hoogtes (ben bang dat het instort) - schimmels - honden |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Probleem met gym Ji-Hyun | 57 | 17-02-2013 21:25 | |
Psychologie |
Ontspannen Snebbeltje | 10 | 27-11-2012 00:06 | |
De Kantine |
Wat is jouw fobie? Noínden | 146 | 08-07-2006 17:20 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Lifestyle |
meeting Verwijderd | 295 | 27-05-2004 08:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[serieus manifest met lichte ironie] Zat Van De Wereld En Alle Mensen Erin juliettebinoche | 11 | 04-03-2004 18:16 |