Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik blaas dus niet hoog van de toren, maar ik heb kritiek op mensen die hoog van de toren blazen. Kijk, de LPF'ers en de LN'ers die denken ook zo van: 'dat doen we even'; maar zo werkt het gewoon niet.
||
Citaat:
Afijn, je verwarrende stelling heeft mijn attentie gegrepen. Vertel mij meer, meelman.
|
Ik bedoel dat die partij wel degelijk met een bepaalde voorbereiding, kennis en inzicht in de problemen in de maatschappij is opgericht. Daar hoeft een partij niet lang voor te hebben bestaan, er zit echter wel een heel concept achter deze partij, in tegenstelling tot de LPF, die opeens ontpopte toen Pim werd weggestuurd door LN. Het was overigens niet 'de partij van Pim'... hij was naar voren geschoven door LN.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maar klopt, Teeven was een wijs man en LN een goede pp, niet links, niet rechts.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Minima 8 procent achteruit? Dat zullen we nog weleens zien, iemand heeft dat gezegd en iedereen neemt dat zomaar voor waar aan. Minima heeft het ook veel te goed gehad onder Paars I + II Dat het kabinet geen standpunt durft in te nemen vind ik niet waar. Als klein land moet je voorzichtig zijn met de standpunten die je inneemt, zeker als klein export land Nederland. Wij kunnen geen extreme standpunten innemen zoals Duitsland en Frankrijk, we zijn daarvoor te afhankelijk van de grotere landen. Ik vind het buitenland beleid van dit kabinet goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
even over dat standpunt: ook als je erg afhankelijk bent kan je best een aardig standpunt innemen, je hoeft toch niet met iedereen mee te lopen omdat het anders misshcien je handelscontacten schaad (ookal is het erg kinderachtig om van een standpunt de handelscontacten af te laten liggen) dat wij geen extreme standpunten in kunnen nemen is inderdaad misshcien wel een beetje waar. we zouden wel een standpunt in kunnen nemen maar die niet zo uitwerken als duitsland en frankrijk. ofzoiets volgens mij kom ik niet helemaal uit m'n woorden vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als veel Nederlanders het een kutprogramma vinden of het niet eens zijn met de manier waarop, kijken meer Nederlanders niet en verdwijnt het programma dus van de prime-time of zelfs gewoon van de TV... Dat is nou een soort media-vrijheid...
||
Citaat:
Als hij als minister president denkt hierover iets te moeten zeggen, dan vind ik dat hij dat mag doen als minister president, en dat jullie het daar niet mee eens zijn, pech gehad, nog meer reden voor jullie om op iemand anders te stemmen de volgende keer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hou er wel rekening mee dat de meeste mensen proberen te presteren naar capaciteit en als je presteert naar capaciteit, dan verdien je van mij eenzelfde salaris als ieder ander die presteert naar capaciteit. "hard werken" is een zeer relatief begrip. Snappie?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AIVD-materiaal: Fortuyn zou seks hebben gehad met minderjarigen sjakodrako | 166 | 19-12-2005 11:52 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Peter R. de Vries presenteert politieke visie AsianDF | 127 | 10-11-2005 17:32 | |
Peter R. de Vries start politieke partij koelieboelie | 172 | 17-05-2005 15:39 | |
Wilders NN | 206 | 18-09-2004 23:34 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 |