Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso zijn kwijlsms'jes gayer dan Twisted Sister in een roze jurkje. Als je wat te melden hebt, zeg het dan gewoon irl of bel op z'n minst. Of doe dat op z'n mínst in meer dan 80% van de gevallen. Wanker. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
geef haar even de tijd...om rustig na te denken wat ze er van vind om iets af te spreken...
straks spreekt ze met je af, omdat ze zich een soort van gedwongen voelt... en als ze je echt leuk vind, dat komt dat afspreken toch vanzelf wel, wat maakt het uit als dat morgen is, of over een week. Ik zou al blij zijn dat ze je leuk vind enzo, en dat ze nog niet smst over iets afspreken, dat kan ik goed begrijpen.
||
Citaat:
|
![]() |
ow ok...
ik denk dat het allemaal wel goed zit, als ik zo alles lees. en dat ze niet reageerd op de vraag of ze iets leuks wil gaan doen, daar zou ik niet te veel mee zitten. Zo op het moment is dit wss gewoon leuk genoeg, en afspreken kan altijd...en dan is het mss juist leuker, omdat jullie het dan allebei echt echt willen. (omdat van haar kant nu een beetje twijfel lijkt...)
||
Citaat:
![]() Liefs, Margriet
||
Citaat:
|
![]() |
Hee eg leuk dat het wat is geworden!!
En damn zeg.. de reacties van sommige meisjes lijke op reacties die ik normaal van jonges zou krijge en hoe jij reageert is hoe ik zou reageren.. Eg grappig ![]() Maarre, ik snap dat je onzeker ben bij alles wat ze zegt. Ze hoeft maar iets verkeerds te zegge/smse.. en dan denk je al van hum misschien heb ik wat gezegd/gedaan da ze me nu al nie meer leuk vind, misschien al nooit vond.. Maar dat moet je niet denken hoor.. ze heeft niet zomaar even gezegd dat ze je leuk vind, en ze zal eg nie na 1 dag je al nie meer leuk vinden, dan moet je al wel heel wat doms gedaan hebben. iig veel geluk met der ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
even een heel ander vraag je aan jou....
je ex is dus ook je beste vriendin... hoe is dat gegaan toen het uitging? gewoon echt meteen beste vrienden gebleven, of eerst een tijd weinig contact en daarna weer meer met elkaar om gaan? tis nl net uit met mijn vriend, en we waren ook elkaar beste vrienden, en dat willen we nog steeds...het werkt alleen niet echt... hoe is dat bij jou gegaan?
||
Citaat:
Ik ging toen op vakantie, en zij ook, dus elkaar 5 of 6 weken niet gezien. Daarna kwam ik dus trug, en haar vriendin en n goeie vriendin van mij vroeg of ik ook boos was op haar (mn ex nu dus) ik zeg neee helemaal niet, ook nooit geweest, zij wel nog boos? nee was ze ook niet meer, en toen diezelfde avond zijn we nog iets gaan drinken en sindsdien beste vrienden!echt beste vrienden!
|
![]() |
nou nou....
blijkbaar heeft het toch wel wat indruk op je gehad...anders reageer je niet op zoiets wat volgens jou nergens op slaat... ik snap goed dat hij het er over wilt hebben, zou ik denk ook doen soms is het namelijk fijner om het er met mensen over te hebben die je helemaal niet kent
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Geschiedenis 5803 | 500 | 22-05-2006 12:51 | |
Liefde & Relatie |
Ouder LoveGirl212 | 60 | 01-02-2005 16:32 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |