Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
was ik niet degene met een st33l0 outfit toen? en ja als je dronken bent heeft iedereen een snor... zelfs je m00der |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik had een keer mijn metallica-shirt aan naar zo'n f*cking houseparty, nou dan kijken ze je pas raar aan. En toen daarna een paar gabbers naar de Metal-bar kwamen vonden ze t moshen maar nix.... t is maar waar je van houdt |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: jeansbroek + een tof hemd ik draag altijd hemden als ik uitga.
|
![]() |
Haha ik probeer altijd erg onopvallend te zijn, maar het lukt alleen nooit echt
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op vrijdag of zaterdag trek ik wel een 'nieuwe' outfit aan maar doordeweeks draag ik gewoon wat ik altijd draag. Alleen dan let ik iets meer op mijn schoenen. Iig geen suede
![]() Meestal probeer ik op vrijdag/zaterdag of op feestjes wel een beetje er goed uit te zien, dus betere voorbereiding en ik zorg ook dat ik mijn outfit al bedacht heb (zodat ik zeker weet dat het schoon/beschikbaar is enzo) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() www.cu2.nl/dushi-bianca83 heb ik geprobeerd maar werkt niet ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naar een cafe ofzo gewone kleren, niet té warm want dat is zo benauwd... naar een discotheek achtig iets meestal een lange broek en een hemdje, in de zomer soms een rokje. En sportschoenen.
Ennem, "alto" wil zeggen dat je wijde broeken draagt, vaak van spijkerstof, niet zoals skatebroeken maar dat t naar onderen toe steeds wijder wordt vanaf boven; daarbij hebben jongens meestal een wijd zwart t-shirt aan, vaak met de naam van een band erop (meestal rock of metal of punk), en meisjes soms ook zoiets maar vaak ook een strakker shirtje van een band of iets blijs met koekiemonster of elmo, en een lange zwarte wollen jas, meisjes hebben meestal kort haar en jongens óf lang haar óf plukkerig haar, vaak is het zwart of roze geverfd, daarbij horen kisten of sportschoenen of skateschoenen, voortdurend zeggen dat je jezelf bent en niet in een hokje gedrukt wil worden eb zeggen dat je anarchistisch bent terwijl je niet weet wat een anarchie is. Alto's luisteren meestal naar rock, metal of punk, hebben een sterke afschuw van alles wat naar commercie riekt (maar zijn ondertussen wel fan van bijv metallica), en gaan vooral om met andere alto's, en met punkers en skaters. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |